Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Co do samego hotelu nie ma się do czego przyczepić - jakość usług na naprawdę wysokim poziomie. Pokoje, wyposażone w telewizor, indywidualnie sterowaną klimatyzację, codziennie były sprzątane łącznie z wymianą ręczników. Na 3 piętrze panie sprzątające były dopiero w godzinach południowych, więc duży plus dla tych, którzy lubią dłużej pospać - nikt się nie dobijał o 7 rano do pokoju i nie było to uciążliwe. Jedzenie bardzo dobre, każdy otrzymuje własny stolik z nazwiskiem, więc nie ma zamieszania. Śniadania w formie szwedzkiego stołu w godzinach 8:00-9:45, lecz nie ma problemu z brakującym jedzeniem, jeśli nawet przyjdzie się po 9. Napoje (soki, woda gazowana lub nie) nalewane z dystrybutora, natomiast kawa/czekolada/gorąca woda z dużych ekspresów Nescafe na kapsułki, nie z termosów, jak w sporej liczbie hoteli. Podczas obiadokolacji również jest szwedzki stół z przystawkami - owoce morza, grillowane warzywa, sałatki, ryż/kuskus z warzywami, pizza itp. Oprócz tego, z menu do wyboru dwa dania - przeważnie makarony, czasem jakaś zupa oraz ryby i inne mięsa, natomiast na deser owoce lub lody/ciasto w zależności od dnia. Na stole zawsze butelka wina oraz wody. Co do posiłków - może być mały problem dla wegetarian, z uwagi na to, że czasem w karcie są wyłącznie do wyboru dania z mięsem, natomiast jest spora ilość wegetariańskich przystawek. W takich sytuacjach niezwykle pomocna była Pani Kasia - kelnerka z Polski, która starała się wykombinować jakieś danie bez mięsa, którego nie było w karcie. Oprócz tego, każdego dnia Polacy otrzymywali przetłumaczone przez nią menu na język polski, co było dużym ułatwieniem, gdyż nie zawsze z nazwy dania wynikało, czy zawiera ono mięso czy nie. Pani Kasia służyła pomocą także w kwestiach, które wybiegały poza zakres jej obowiązków, więc można było się do niej zwrócić w każdej sprawie, gdyż przede wszystkim była na miejscu w przeciwieństwie do rezydentki. Co do plaży - głównie kamyki, od których na dłuższą metę bolą stopy, natomiast w samym morzu już jest ok. Hotel na górce, więc po wyjściu z plaży trzeba się trochę powspinać, bądź jechać darmowym hotelowym busem, który zatrzymuje się tuż przy leżakach. Leżaki pomimo, że są darmowe, to jest ich spora ilość i w ciągu dnia mniej więcej 3/4 z nich jest wolne, dopiero późnym popołudniem jest więcej osób. Ogólnie na plaży są raczej pustki, z wyjątkiem weekendów. Do najbliższych sklepów ok. 0,5 km, trochę pod górkę jak wszędzie. Generalnie okolica bardzo zielona i spokojna - wieczorami od 22 codziennie hotelowe animacje. Sam pobyt oceniam bardzo dobrze.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
cudowne miejsce na niesamowitej wyspie, super położenie - na wzgórzu, z przepięknym widokiem na Wyspy Liparyjskie, nad ciepłym morzem Tyrreńskim
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjazny hotel ,znakomita sycylijska kuchnia ,blisko plaża . W dobrym położeniu,polecam spacery do miasteczka Gioiosa de Marea. Nienachalne sympatyczne i ciekawe animacje i na plaży i w hotelu. Przyjemna plaża. Ale najważniejszą i najwspanialszym atutem hotelu są widoki,niezapomniane. Obsługa życzliwa ,uśmiechnięta. Ogólnie Sycylijczycy wspaniali uśmiechnięci i życzliwi ludzie. Włochy a Sycylia to dwa różne kraje. Cenowo taniej niż we Włoszech . Ceny nieomal jak w Polsce. Niezapomniane wakacje,smutno ,bardzo smutno było wyjeżdżać. Mam nadzieję tam wrócić.. I to powinno być najlepszą rekomendacją dla Capo Skino.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu.Chciałam serdecznie podziękować Adrianowi -fotografowi,który był bardzo pomocny w każdej sytuacji.