Opinie klientów o VOI ARENELLA RESORT

4.2 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
5.6
Pokój
3.7
Położenie i okolica
3.4
Rezydent
3.6
Sport i rozrywka
2.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Marta, Warszawa 25.09.2019

Wrzesień 2019

Olbrzymi hotel z przepięknym ogrodem gwarantujący udane wakacje. Nawet duża ilość gości jest niezauważalna. 3 baseny + trzeci w SPA, 2 tarasy nad morzem, piaszczysta plaża - wszędzie dużo wolnych miejsc. Byliśmy w hotelu w okresie 15-22.09 - nie ma walki o leżaki, zawsze i o każdej porze były wolne miejsca do wyboru. Na plaże stale jeździ ciuchcia albo 500 m można przejść piechotką. Pokoje standard mile nas zaskoczyły, duże i przestronne, porządnie wyposażone, codziennie sprzątane. Czysto i przyjemnie, choć jak to w krajach na południu Europy podniszczone - jednak nie miało to wpływu na komfort pobytu. Jedzenia do wyboru, do koloru. Codziennie nowe dania, owoce morza, makarony ale też duży wybór dla osób lubiących mięsne obiady i kolacje. Mnóstwo deserów, trochę mniej owoców. Sporo gości ma wersję HB, więc na kolacje trzeba chodzić na początku - bo ludzie maksymalnie wykorzystują zaproponowaną gastronomię :) Jedyny mankament to brak czegokolwiek w okolicy. We wrześniu pobliska wioska Aranella w zasadzie wymarła, jest tam jedna kafejka. Jeśli chcesz coś kupić to pozostają hotelowe sklepiki albo wyjazd do Syrakuz. Dwa razy dziennie o 9.00 a potem o 15.00 można zapisać się w recepcji na przejazd do Syrakuz za 3 euro od osoby. Można też wynająć w hotelu samochód, ale nawet przy wykupieniu pełnego ubezpieczenia wypożyczalnia blokuje na karcie (tylko wypukła karta) chyba 300 euro kaucji zwrotnej.

5.5/6

Ireneusz, Piaseczno 22.05.2019

Wysoki standard resortu (hotelu) i wiele możliwości spędzania czasu

Resort mieści się na naprawdę ogromnym terenie. Okolica to miasteczka niemal wyludnione poza sezonem, prawie wszystkie domy stoją puste bo tylko na czas sezonu ktoś w nich mieszka. Poza sezonem w okolicy i to dalszej ledwo jeden punkt gastronomiczny i żadnych sklepów. Pokoje w wysokim standardzie, gdyż wyposażone w wiele udogodnień, w tym w klimatyzację indywidualną. Na terenie obiektu dwa ogólnodostępne ładne baseny, w pewnej odległości od resortu piaszczysta plaża do której można dojechać hotelową darmową kolejką kołową. Hotel organizuje dodatkowo płatne różne wycieczki, jak również transport do pobliskich Syrakuz, gdzie można zobaczyć wiele zabytków, w tym antycznych, czy też odbyć podróż do jeszcze innych ciekawych miejsc. Stołówka z bardzo smacznym jedzeniem, wręcz świetnym. Transport organizowany przez hotel, niezależnie czy był to autobus czy busik, to zawsze pojazdy zdecydowanie wyższej klasy, a nie jakieś złomy w jakich podróż odbywa się nie wygodnie. Ogólnie fajnie spędzone wakacje, bo hotel super, a w pobliżu ciekawe miasteczka ze wspaniałymi antycznymi zabytkami.

5.0/6

dolomit 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Sycylia z RAINBOWEM

Mamy dużo złych uwag pod adresem organizatora, biura RAINBOW. Szukaliśmy dobrego hotelu z możliwie krótkim transferem z lotniska do hotelu oraz możliwością wycieczek fakultatywnych (zależało nam na Etnie). Nasze potrzeby zasygnalizowaliśmy pracownikowi biura w Kielcach (galeria ECHO). Zależało nam na dobrze zorganizowanym pobycie ponieważ nie znamy języka włoskiego ani angielskiego. Jeździmy z biurem żeby czuć się dobrze zaopiekowanymi. Po zakupie imprezy i wczytaniu się w dokumenty, które otrzymaliśmy okazało się, że rezydent jest tylko dostępny telefoniczne, a wycieczek fakultatywnych nie ma. Te informacje dopisane były drobnym maczkiem na potwierdzeniu rezerwacji zresztą w sposób nieoczywisty. Na moją uwagę, że nie tak miało być i prośbę o zmianę usłyszałam że nic nie da zrobić bo "menadżer nie nie zgadza". Telefonu do menadżera też odmówiono. Zapłaciliśmy za opcję all inclusive, na skierowaniu wpisano HB plus a tylko w uwadze po polsku, że dopłata do all inclusive. Zwróciłam uwagę przed wyjazdem, że to nie jest właściwy zapis ale usłyszałam, że tak ma być. Hotel nie uznał tego zapisu i zaproponował tylko śniadanie i kolacje. Konieczna była interwencja rezydenta dostępnego pod telefonem, dla nas oznaczało nerwy ze względu na problemy komunikacyjne. Na szczęście pani rezydent odkręciła rodzaj wyżywienia. Źle nas też poinformowano o dostępności posiłków (w hotelu byliśmy o 7 rano a pierwszy posiłek zaproponowany przez hotel o 19.30). Sądziliśmy, że takie rzeczy omawia się z kontrahentem hotelowym przed zakupem imprezy i gości potem rzetelnie informuje. Generalnie Biuro, które nas obsługiwało wyznaje zasadę, że klient dobry dopóki nie zapłaci a później niech spada. Za całość imprezy zapłaciliśmy 13500,00 zł (za dwie osoby). Wystawiam dobra opinię dla rezydenta, bo osoba ta spełniła swoją rolę. Uwagi mam pod adresem Biura .

3.0/6

Robert, Rzeszów 14.10.2019

pobyt hotel woi aranella resort sycylia 21-30-09-2019

pokój komfort to porażka na samym wejściu odpadająca klamka od drzwi wejściowych drzwi balkonowe opadnięte zepsuty zawias otwierały się tylko 30 centymetrów a ponoć pokoje dopiero po remoncie a na dodatek brzęczenie w pokoju przenoszone nie wiem czy z wymiennikowni czy maszynowni windy. standard o wiele lepsze. położenie hotelu porażka w szczerych polach zaplecze sklepowo konsumpcyjne porażka dno hotel dyskryminuje turystę w XXI wieku zakup czego kolwiek nawet kawy czy jedzenia w dniu wyjazdu nie możliwe za gotówkę czy kartami płatniczymi a tylko możliwe kartą hotelową która dzień wcześniej musi być rozliczona. obsługa w restauracji nie sympatyczna ignorująca klienta po wejściu do restauracji gdzie nie było jakiegoś natłoku dosłownie cztery osoby już będące ku końcu śniadania zamówiłem kawę i herbatę ale potrafiłem zjeść śniadanie a zamówionych napoi nie podano wyszedłem z restauracji bo już zjadłem z Żoną śniadanie i wtedy przyszła pani przynosząc napoje stojąc jak wryta gdzie klienci patrzyli na nią jak stoi jak wryta mam na to świadków . Uważam hotel za istne dno .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem