Opinie o VOI ARENELLA RESORT

4.6/6 (7 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
7 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
5.4
Pokój
4.1
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
2.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Sycylia z RAINBOWEM

    Mamy dużo złych uwag pod adresem organizatora, biura RAINBOW. Szukaliśmy dobrego hotelu z możliwie krótkim transferem z lotniska do hotelu oraz możliwością wycieczek fakultatywnych (zależało nam na Etnie). Nasze potrzeby zasygnalizowaliśmy pracownikowi biura w Kielcach (galeria ECHO). Zależało nam na dobrze zorganizowanym pobycie ponieważ nie znamy języka włoskiego ani angielskiego. Jeździmy z biurem żeby czuć się dobrze zaopiekowanymi. Po zakupie imprezy i wczytaniu się w dokumenty, które otrzymaliśmy okazało się, że rezydent jest tylko dostępny telefoniczne, a wycieczek fakultatywnych nie ma. Te informacje dopisane były drobnym maczkiem na potwierdzeniu rezerwacji zresztą w sposób nieoczywisty. Na moją uwagę, że nie tak miało być i prośbę o zmianę usłyszałam że nic nie da zrobić bo "menadżer nie nie zgadza". Telefonu do menadżera też odmówiono. Zapłaciliśmy za opcję all inclusive, na skierowaniu wpisano HB plus a tylko w uwadze po polsku, że dopłata do all inclusive. Zwróciłam uwagę przed wyjazdem, że to nie jest właściwy zapis ale usłyszałam, że tak ma być. Hotel nie uznał tego zapisu i zaproponował tylko śniadanie i kolacje. Konieczna była interwencja rezydenta dostępnego pod telefonem, dla nas oznaczało nerwy ze względu na problemy komunikacyjne. Na szczęście pani rezydent odkręciła rodzaj wyżywienia. Źle nas też poinformowano o dostępności posiłków (w hotelu byliśmy o 7 rano a pierwszy posiłek zaproponowany przez hotel o 19.30). Sądziliśmy, że takie rzeczy omawia się z kontrahentem hotelowym przed zakupem imprezy i gości potem rzetelnie informuje. Generalnie Biuro, które nas obsługiwało wyznaje zasadę, że klient dobry dopóki nie zapłaci a później niech spada. Za całość imprezy zapłaciliśmy 13500,00 zł (za dwie osoby). Wystawiam dobra opinię dla rezydenta, bo osoba ta spełniła swoją rolę. Uwagi mam pod adresem Biura .

    dolomit - 01.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    pobyt hotel woi aranella resort sycylia 21-30-09-2019

    pokój komfort to porażka na samym wejściu odpadająca klamka od drzwi wejściowych drzwi balkonowe opadnięte zepsuty zawias otwierały się tylko 30 centymetrów a ponoć pokoje dopiero po remoncie a na dodatek brzęczenie w pokoju przenoszone nie wiem czy z wymiennikowni czy maszynowni windy. standard o wiele lepsze. położenie hotelu porażka w szczerych polach zaplecze sklepowo konsumpcyjne porażka dno hotel dyskryminuje turystę w XXI wieku zakup czego kolwiek nawet kawy czy jedzenia w dniu wyjazdu nie możliwe za gotówkę czy kartami płatniczymi a tylko możliwe kartą hotelową która dzień wcześniej musi być rozliczona. obsługa w restauracji nie sympatyczna ignorująca klienta po wejściu do restauracji gdzie nie było jakiegoś natłoku dosłownie cztery osoby już będące ku końcu śniadania zamówiłem kawę i herbatę ale potrafiłem zjeść śniadanie a zamówionych napoi nie podano wyszedłem z restauracji bo już zjadłem z Żoną śniadanie i wtedy przyszła pani przynosząc napoje stojąc jak wryta gdzie klienci patrzyli na nią jak stoi jak wryta mam na to świadków . Uważam hotel za istne dno .

    Robert, Rzeszów - 14.10.2019

    19/22 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    opis pobytu w hotelu

    beznadziejne położenie hotelu brak miasta gdzie można wyjść aby zakosztować uroków Sycylii . Całkowita porażka jakieś karty hotelowe na zakupy w dzień wyjazdu brak tej karty powoduje ze człowiek xxi wieku siedzi jak pies nie mogąc nawet kupić kawy a przy 8 lub 10 godzinnym oczekiwaniu na transfer nawet nie można zapłacić swoją kartą a po drugie to gdzie dwa sklepiki z niczym a na dodatek drożysko Hotel porażka na całej linii dno.

    Robert, Rzeszów - 10.10.2019

    19/28 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem