Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeżeli ktoś z BP Rainbow czyta te opinie, to sugeruję zmianę hotelu Biancaneve na inny. Wyżej wspomniany hotel jest stary, remonty, które tam zostały przeprowadzone zostały zrobione byle jak, w pokojach unosi się niesympatyczny zapach, ściany brudne, kabina prysznicowa najmniejsza z małych, z opcji klimatyzacji działa tylko nadmuch (do tego bardzo głośno), armatura łazienkowa stara i nie do końca sprawna. Kolacje w hotelu to była jakaś farsa, za to śniadania OK, chociaż bez grama warzyw i owoców.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opcja tylko ze sniadaniem. Wykupienie posiłku na miejscu prawie nie mozliwe ( hotele maja zamknieta kuchnie, bar max do 21.00). Wykupienie posiłku w hotelu wymagało interwencji pilota i nie było zbyt miłe ( obsługa lokalna miała inne plany)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
a biedny pilot musiał co do joty wypełniać program. Przylot do Syrakuz spóźniony, o 3-ciej nad ranem, my jednak po dwu godzinach snu musimy (?) jechać na zwiedzanie wykopalisk. Pytamy: "Czy nie można by pospać dłużej?" Nie moźżemy. Program musi być dokładnie wypełniony.Kiedy indziej, w Dolinie Świątyń żar leci z nieba, gorąc na 40 stopni, a mu deptamy od jednej świąśtyni do drugiej, by zobaczyć każdy kamyk, tak jak jest w programie. No na MIłość Boską! Dajcie temu pilotowi prawo jakiejś decyzji! Można czasem coś opuścić, skrócić, nie ?
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sycylia piękna , pilotka sprawna , autobusy tylko z jedną awarią - szkoda ,że w trakcie wjazdu na Etnę. W pokoju zakwaterowano 3 osoby a ręczniki i inne przybory toaletowe były do dyspozycji dla dwóch . Totalne braki w wyposażeniu pokoi . Powinniście informować klientów ,ż jeśli mają ochotę lub potrzebą wypicia swojej ulubionej herbaty lub ziółek to powinni zabrać na wycieczkę czajnik lub grzałkę , kubek ,łyżeczkę i inne tego typu zdobycze cywilizacji bo pokój jest goły w tego rodzaju wyposażenie . 2 plastikowe kubeczki na trzech chłopa na 4 noclegi to taki włoski dowcip . Niestety jak wracaliśmy obsługi już nie było a rano jeszcze nie było. Przyroda i zabytki Sycylii ratowały nam humor .