Opinie o Symbole Egiptu - Nil i Piramidy

5.3/6 (1073 opinie)

5.3/6
1073 opinie
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Symbole Egiptu

    Wycieczka bardzo dobrze zaplanowana. Dzięki temu, że objazd jest w formie rejsu po Nilu, niezbyt męcząca mimo upałów. Bardzo kompetentny i sympatyczny pilot Ziedan, świetnie mówi po polsku, wraz z pomocnikiem Imatem "Imadłem".

    Maria Anna, Warszawa - 26.08.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    27/32 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Realizacja planu wycieczki niezgodna z ofertą

    O zmianie planu wycieczki zostaliśmy poinformowani w dniu 05.08 o godz. 4:00 nad ranem (po wylądowaniu w Hurgadzie). Byliśmy już od 5h w podróży (lotnisko + lot). Dostaliśmy 1h na prysznic w hotelu, po czym zostaliśmy wsadzeni do autokaru na kolejne 9-10h z suchym prowiantem zamiast śniadania i okropnym prowiantem na lunch (to był ten obiecany przez rezydenta - "załatwiony specjalnie dla nas lunch przez Rainbow" = zimny kotlet z zimnym ryżem w styropianie), z dwoma 5-15 min.! przystankami na toaletę. Z obiecanego w ofercie dnia na aklimatyzację pozostało okropne zmęczenie i nieprzespana noc. Po dojechaniu na statek ok. godz. 15:30 znowu dostaliśmy 1h na skorzystanie z pokoju i wyruszyliśmy na wycieczkę fakultatywną do wioski. Tego samego dnia wieczorem okazało się, że kolejna wycieczka do Abu Simbel rozpocznie się już o godz. 3:00 w dniu 06.08 (budzenie 2:30) - kolejne nieprzespana noc i kolejny okropny suchy prowiant w autokarze zamiast śniadania. Kolejne dni to pobudka o 5:15 i 6:00. Na koniec zamiast podróży nocnym pociągiem z kolacją i śniadaniem z Asuanu do Kairu otrzymaliśmy kolejną pobudkę o 3:00 i suchy prowiant do zjedzenia na lotnisku przed lotem Luksor - Kair (wodę trzeba było wypić w autokarze w drodze na lotnisko, albo zapakować do bagażu nadawczego). Po kolejnej już nieprzespanej nocy czekało nas zwiedzanie Kairu. W muzeum zaledwie 2h, ale za to na naciąganie na wydatki "fabryka perfumów" poświęciliśmy ok. 2h ("specjalna cena dla Rainbow" okazała się o 5 USD wyższa od standardowej w tym samym sklepie"). Czuję się oszukany, ponieważ istniejące w umowie zapisy o ew. zmianach w planie wycieczki (odwrotna kolejność, ew. podróż samolotem) nie wskazują jasno konsekwencji i aż takich zmian w planie. W naszym przypadku były to 4 śniadania mniej i de facto brak snu min. 6h potrzebnego na regenerację organizmu kilka dni pod rząd. Będąc świadomy takiego planu nie podjąłbym decyzji o zakupie tej wycieczki, tym bardziej angażowania w nią dzieci (6 i 10 lat). Suchy prowiant jaki nam zapewniano w autobusie to: kilka suchych bułek, woda, kawałek sera i wędliny, dżemik. Za dodatkową wodę kazano płacić. Zdecydowanie nie była to jakość obiecywanego wyżywienia w postaci śniadań. O ocenie wycieczki pow. "0" decydują jedynie wrażenia zabytków i możliwość zobaczenia tego wszystkiego na własne oczy. Uważam jednak, że organizacja ze strony Rainbow poniżej oczekiwań i obiecywanej jakości.

    Marek, Gdańsk - 22.08.2022

    47/48 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Symbole Egiptu - Nil i Piramidy

    Ciekawy program wycieczki, bardzo męczący przy wielkich temperaturach. Trafiliśmy na bardzo fajnych pilotów, co nam dużo opowiadali. Bardzo wczesne pobudki, ponieważ rano jest chłodniej.

    Iwona - 20.08.2018

    24/33 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Egipt jest niesamowity

    niestety jednak Rainbow nie oferuje klientom wysokiej jakości usług - dwa z trzech samolotów były opóźnione z powodu usterek technicznych, jeden w ogóle nie wyleciał i mieliśmy 13 godzin opóźnienia, komfortowy statek wcale nie był komfortowy - przez luksusowe statki tylko przechodziliśmy, żeby dostać się do naszego statku (w naszej kajucie była np. oberwana toaleta), po przylocie do Egiptu czekaliśmy głodni, brudni i niewyspani przez 4 godziny w recepcji hotelowej na pokój (hotel organizowany przez Rainbow w ramach wycieczki objazdowej), w samym hotelu panował potworny brud, jedzenia nie dało się przełknąć, a obsługa hotelowa była fatalna (hotel El Karma w Hurghadzie). sam program wycieczki był dobrze skonstruowany, bo miejsca, które widzieliśmy zapierają dech, przewodnik Zinad był cudowny. Ale spodziewałam się wyższej jakości, tymczasem czułam, że biuro oszczędza, na pewno na hotelu i przelotach… Z kolei hotel Cleopatra Luxury Resort, który już sami wybraliśmy na wypoczynek był świetny. Plusem było to, że z Asuanu do Kairu był przelot, a nie przejazd autokarem. chociaż lot miał 2-godzinne opóźnienie z powodu usterki maszyny

    BYDGOSZCZANIE - 05.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    19/24 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem