5.3/6 (1118 opinii)
1.0/6
niestety jednak Rainbow nie oferuje klientom wysokiej jakości usług - dwa z trzech samolotów były opóźnione z powodu usterek technicznych, jeden w ogóle nie wyleciał i mieliśmy 13 godzin opóźnienia, komfortowy statek wcale nie był komfortowy - przez luksusowe statki tylko przechodziliśmy, żeby dostać się do naszego statku (w naszej kajucie była np. oberwana toaleta), po przylocie do Egiptu czekaliśmy głodni, brudni i niewyspani przez 4 godziny w recepcji hotelowej na pokój (hotel organizowany przez Rainbow w ramach wycieczki objazdowej), w samym hotelu panował potworny brud, jedzenia nie dało się przełknąć, a obsługa hotelowa była fatalna (hotel El Karma w Hurghadzie). sam program wycieczki był dobrze skonstruowany, bo miejsca, które widzieliśmy zapierają dech, przewodnik Zinad był cudowny. Ale spodziewałam się wyższej jakości, tymczasem czułam, że biuro oszczędza, na pewno na hotelu i przelotach… Z kolei hotel Cleopatra Luxury Resort, który już sami wybraliśmy na wypoczynek był świetny. Plusem było to, że z Asuanu do Kairu był przelot, a nie przejazd autokarem. chociaż lot miał 2-godzinne opóźnienie z powodu usterki maszyny
BYDGOSZCZANIE - 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
20/25 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Jest to moja czwarta wycieczka z waszego biura. Niestety nie bylemm zachwycony.
Andrzej - 05.02.2015
25/35 uznało opinię za pomocną
1.0/6
pilot porażka i jeszcze pił z innymi jedzenie w hotelach pozostawiało wiele do życzenia niektórzy sami wychodzili na miasta miejscowa ludność Pan Wołodyjowski miał rację z nimi można tylko ogniem i mieczem
Marek, Szklary Górne - 04.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023
4/8 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Szanowni Państwo, chciałabym skierować swoją uwagę na brak dokładnej informacji oraz nieprofesjonalne podejście do klienta. Dzisiaj próbując uzyskać informacji o szczegółach pobytu w hotelach, płatnościach oraz wycieczkach fakultatywnych Przedstawiciel firmy nie podała żadnych szczegółów. Mam nadzieje, że Państwa firma przyjmie moje uwagi z otwartością i zrozumieniem oraz podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług.
Nataliia, - - 08.02.2024
6/12 uznało opinię za pomocną