Opinie o Symbole Egiptu - Nil i Piramidy

5.3/6 (1147 opinii)
5.3/6
1147 opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Tragiczna wycieczka

    Biuro podróży zareklaomowało nam tę podróż jako rejs po Nilu podczas gdy na statku spędziliśmy łącznie 2 pełne dni. Cała wycieczka była dziką objazdówką gdzie więcej czasu spędziliśmy w autokarze budzili nas o jakiś dzikich godzinach jak 1 lub 3 w nocy i zwiedzanie do 19, odsypianie w busie. Dodatkowo wycieczka miała być all inclusive na miejscu okazało się że nic nie było wliczone w cenę, za wszystko musieliśmy płacić jak np. wifi, napoje, jedzenie oraz często toaletę. Już nigdy nie pojadę na jakąkolwiek wycieczkę z Państwa biurem podróży i każdemu będę odradzał

    Mikołaj Adam, --- - 09.04.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    to był najgorszy wyjazd w moim życiu

    Dzięki Temu wyjazdowi, przestałem już wyjeżdżać z rainbow na jakiekolwiek wakacje. Jedyne szczegó korzystam to loty czarterowe. Poprzednia opinia została wykasowana.

    Rafal, --- - 13.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2023

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Skrajne zaniedbanie klienta

    Jako uczestnicy podróżujący z Warszawy po przyjeździe do Hurghady dostalismy pokój na zaledwie jedną godzinę (od 5 rano do 6) , po czym po całonocnym locie wylądowalismy w autokarze jadącym cały dzień do Asuanu, nie mając ciepłego posiłku przez 24 godziny. Suchy prowiant był bardzo złej jakości. Pobyt na statku Esmeralda nie był all inclusive. Ostatniego dnia lot do Warszawy był w środku nocy, a my zostaliśmy wykwaterowani o 12 w południe. Zmęczeni musieliśmy koczować cały dzień w lobby hotelowym. Nie wiadomo dlaczego zostaliśmy przetransportowani na lotnisko 5 godzin przed odlotem, gdzie nie było jak wypocząć. Zupełnie nie rozumiem po co hotel dla nas został wynajęty na tę jedną godzinę pierwszego dnia, zamiast na cały ostatni dzień. Loty w obydwie strony były spóźnione. Zabrałam na wycieczkę moją mamę, licząc że będzie miała godne warunki, ale nigdy nie spotkałam się z tak skandalicznym traktowaniem klienta. Jestem bardzo niezadowolona i nigdy więcej nie skorzystam z Państwa firmy.

    Klaudia, Piotrków Trybunalski - 12.01.2020

    49/61 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem