5.5/6 (16 opinii)
5.0/6
Hotel właściwie na bardzo dobrym poziomie (poza obsługą w restauracji), bardzo dobre jedzenie, wygodne i przestronne pokoje, sporo zieleni, wiele basenów. Jednak kompletnie bez wyrazu. Żadnych elementów miejscowej architektury, nawet żadnych akcentów. Taki hotel może stać wszędzie. W Tajlandii chciałoby się mieszkać zdecydowanie bardziej klimatycznie.
Mariusz Jerzy, Lubin - 05.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
6/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Polecam hotel, czysto i schludnie. fajna lokalizacja nad samym morzem, kawałek od zgiełku jednak tylko 15 min pieszo od centrum Khao lak. Bardzo dobre jedzenie.
Laura, Grudziądz - 19.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel godny polecenia. Spędziliśmy w nim dwu tygodniowy urlop - listopad/grudzień 2023. Obsługa bardzo uprzejma, uczynna i zawsze uśmiechnięta. Jedzenie pyszne, na szczególną uwagę zasługują dania z karty serwowane w porze lunchu. Wszystko świeże, pięknie podane. Dodatkowym atutem była obecność Katay, wspaniała kelnerka, bardzo pracowita i uśmiechnięta.
Sławomir, Sosnowiec - 10.01.2024 | Termin pobytu: listopad 2023
9/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wyjazd był planowanym wypoczynkiem dla rodziny 2+2. Kontakt online z biurem pozytywny. W praktyce wrażenia słabsze. Do hotelu dotarliśmy o 10. Dzieci po długiej podróży były zmęczone. Niestety mimo próśb o wcześniejsze zakwaterowanie pokój dostaliśmy dopiero po 14tej. Mimo dokupienia lunchu i obiadokolacji napoje były każdorazowo płatne o czym nikt nie wspomniał przed wyjazdem. Dokupiliśmy dodatkową wycieczkę ustaloną wg www na konkretny dzień, na spotkaniu rezydent dopiero sprawdzał dostępność terminów poszczególnych wycieczek poszczególnych gości. Organizacja Rainbow na kolanie. Nie za te pieniądze. Często podróżujemy na własną rękę, liczyłam na odciążenie i wypoczynek ale jednak warto polegać na sobie
Katarzyna, Wrocław - 30.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
7/10 uznało opinię za pomocną