Opinie o Fuerteventura, Lanzarote i Isla de Lobos - Tercet wulkaniczny

0.8/6
3 opinie
Intensywność programu
4.0
Pilot
0.5
Program wycieczki
3.5
Transport
3.3
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Nie mogę polecić

    Ogólnie nie mogę polecić tej wycieczki objazdowej, niczym nie uzasadniona opłata premium względem wycieczki wypoczynkowej + fakultetów. 3/4 wycieczek niczym się nie różniły od dostępnych fakultetów, brak obecności pilota podczas wycieczki.

    Dawid Rafał, Bojszowy - 02.04.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    37/39 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    To nie była wycieczka objazdowa!!!!

    Nie polecam tej wycieczki jako objazdowej. Miała to być wycieczka objazdowa i cena była jak za objazdówkę (dużo wyższa niż za pobyt stały) ale realnie była to wycieczka pobytowa z wykupionymi wycieczkami fakultatywnymi na miejscu. Brak pilota podczas całej wycieczki, a na zwiedzanie dorzucali nas do autokarów grupy Itaki, nie informując nas o tym, co powodowało duży chaos i nieporozumienia!!! Ot, taka nowość w Rainbow. Na szczęście było fajne, szybko zintegrowane towarzystwo!

    Renata - 08.04.2025

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Wszystko tylko nie to

    Objazdówka + wypoczynek. Tak reklamowana wycieczka okazała się wielka porażką organizatorów. Tym bardziej, że miał to być zwiastun nowego produktu Rainbow. Trudno wszystko tu opisać, szczegóły zawarte są w zgłoszonej reklamacji, ale tak po krótce to: brak pilota przez cały czas trwania imprezy, zamiast programu dla grupy objazdowej łatano nami wyjazdy wycieczek fakultatywnych, brak biletów na wejście do zwiedzanych obiektów, a tych nawet nie wskazano w programie wycieczki. Wsad dewizowy nie wiadomo na co został spożytkowany. Mimo, że problem był zgłaszany do Centrali Rainbow, do dzisiaj zero reakcji. Jak na wiele lat współpracy z Rainbow, to nie spodziewałem się, że można aż tak zawieść stałych klientów.

    Wiesław - 03.04.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    32/33 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem