Opinie o Bahia Principe Grand Coba

5.6/6 (307 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
307 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Super wakacje !

    Wszystko nam się podobało!; Gorąco polecam Bahía Príncipe Grand Coba. Przyjazny personel, spokojna atmosfera, pyszne jedzenie. Hotel ma już lata świetności za sobą jakby się uprzeć i szukać to na pewno znajdą się mankamenty jednak nie na tyle duże żeby popsuły wakacje. Minusem jest dosyć daleka odległość od plaży jednak meleksy kursują co kilka minut. Jednym słowem za takie pieniążki cudowne wakacje !

    TOMASZ, WODZISLAW SLASKI - 20.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Meksykańskie wakacje - marzec 2024

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, a nawet je przewyższył. Pyszne meksykańskie jedzenie, ogromny wybór. Markowe alkohole w ramach all inclusive - aperol, campari. 12 barów, przez co nie było kolejek. Dostępny bar z przekąskami do wieczora. Na terenie hotelu żyją dzikie zwierzęta - ostronosy, aguti, szopy, iguany. Razem z palmowym ogrodem robi to ogromne wrażenie. Kilka basenów, ale my wypoczywaliśmy tylko przy głównym, w którym odbywały się animacje. Woda w basenie ciepła, basen nie był głęboki - dla mnie to plus. Mąż miał urodziny podczas pobytu. Ze strony ekipy hotelowej pojawiło się kilka drobiazgów z tej okazji w pokoju. Było to bardzo miłe. Co do samego pokoju, to był on przestronny, w łazience wanna z hydromasażem. Daję jednak 5/6, ponieważ w pokojach śmierdzi wilgocią do tego stopnia, że po powrocie musieliśmy wyprać wszystkie ciuchy, nawet te, których nie nosiliśmy i były w zamkniętej walizce.

    ALEKSANDRA, Rumia - 18.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Całkiem przyjemny

    Kompleks hotelowy ogromny, jeszcze meleksy po całym kompleksie, którymi można.sie łatwo przemieszczać. Jedzenie z bardzo dużym wyborem, dodatkowo można zarezerwować kolację w restauracji a la carte. Na terenie hotelu jest bezpłatne delfinarium w którym są pokazy, codziennie są przejazdzi rowerowe.po kompleksie, pokoje bez rewelacji, ale czyste. Jal za tą cenę polecam

    Alicja Magdalena, --- - 19.03.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Opinia z wyjazdu do Meksyku do Bahia Principe Grand Coba terminie 29.11-08.12.2023

    Z wypoczynku zorganizowanego przez RAINBOW w Bahia Principe Grand Coba w Meksyku w terminie 29.11-08.12.2023 jesteśmy "ogólnie zadowoleni" mimo drobnego incydentu z około trzy godzinnym opóźnieniem wylotu z W-wy/z przyczyn technicznych/. Naszą ocenę z "bardzo zadowoleni"na"ogólnie zadowoleni" obniżyła obsługa "rezydenta " a właściwie to jej brak z wyjątkiem pana, który następnego dnia po przylocie tj.30.11.2023, pojawił się na spotkaniu i rzetelnie zapoznał nas z infrastrukturą hotelu oraz oferował "wycieczki fakultatywne" Do tej pory wielokrotnie korzystałem z wypoczynku typu "stacjonarnego" i "objazdowego" organizowanego przez różne Biura Podróży, ale nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez "rezydenta". A teraz sprecyzuję moje uwagi: -tak jak wspomniałem wylądowaliśmy w Cancum z blisko trzy godzinnym opóżnieniem-około godz.18. Po odprawie i odebraniu bagażu udaliśmy się na paking i zostaliśmy ulokowani w/g listy w jednym z autkarów. Około godz.20 udaliśmy się w drogę do kurortu.W autokarze było około 50 osób i jak się później okazało wszyscy jechaliśmy do Bahia Principe Grand Coba. Dotarliśmy do hotelu około 21.30. i wtedy po wyjęciu z luków bagaży poczuliśmy się "zagubieni". W tym momencie naprawdę zabrakło "rezydenta"-przedstawiciela RAINBOW. Znaleźliśmy się w hiszpańskiej strefie językowej, na ponad 100 hektarowym kurorcie i w dodatku w czasie nocy-bez żadnej informacji gdzie po ponad 18 godzinnej podróży, możemy się posilić i bez pomocy przy zakwaterowaniu .Wspólnymi siłami i przy pomocy tłumacza Google, udało się nam zakwaterować i zjeść posiłek około godz.24. -07.12.2023 , około godz.12.30 podjechał pod hotel autokar, kierowca po odnalezieniu nazwiska na liście, lokował bagaże w luku. Jakież było nasze zdziwienie gdy się okazało, że dwoje naszych współ uczestników wypoczynku nie ma na liście, a kierowca nie jest w stanie nam wyjaśnić sytuacji. Kontakt z "rezydentem" mieliśmy na stanowisku odlotu w Cancum. Później okazało się ,że po około 20min, podjechał następny autokar i tym razem nasi znajomi byli na liście-ale co przeżyli , to się wrażeniami podzielili z nami przed wylotem Tak jak wspomniałem na wstępie, na naszą opinię decydujący wpływ mają "rezydenci" których RAINBOW zatrudnia. Nie wiem czy przy obecnej sytuacji na rynku turystycznym stać RAINBOW na takie niepotrzebne "wpadki". Jak wcześniej nadmieniłem i wyraziłem w ocenach organizacja naszego wypoczynku bez zastrzeżeń pomijając punkt -opieka polskojęzycznego rezydenta Jestem pilotem wycieczek od 2007r i jestem zorientowany co należy do obowiązków "rezydenta"- nie tylko sprzedaż fakultetów/nadmieniam, że z lotniska w Cancum cały autkar docelowo jechał do Bahia Principe Grand Coba. Jestm przekonany , że następny wyjazd z RAINBOW będzie już bez tych niedociągnięć ze strony "rezydenta" W razie potrzeby służę dodatkowymi informacjami i potwierdzeniem pozostałych uczestnikównaszej grupy .Oczekuję odpowiedzi na moje uwagi. Pozdrawiam Mirek Zagórski

    Mirosław, Lublin - 08.01.2024  | Termin pobytu: listopad 2023

    8/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem