Opinie o Bahia Principe Grand Coba

5.6/6 (307 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
307 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Wielkie rozczarowanie...

    Niestety hotel mocno rozczarowuje...Standard to może 3*...Zacznę od tego, że sporo podróżuję i mam porównanie, jestem osobą wymagającą, jeśli za coś płacę. Pokoje stare, zagrzybiałe, zwyczajnie śmierdzące. Brak pantofli i szlafroków! W pakiecie w pokoju KARALUCH!!! Sytuacja zgłoszona na recepcji, pokój zmieniony, ale bez przeprosin i emocji, jakby to było normalne...Jedyny ratujący sytuację Kevin, pracownik recepcji, który poczuwał się do rekompensaty i załatwił restaurację a la carte, która była bardzo trudno dostępna - brazylijska. Ponadto Coba, to hotel, który w stosunku do Akumala i Tulum potraktowany jest po macoszemu...Czułam się z rodziną, jak na dolnym pokładzie Titanica. Zawsze z tyłu, zawsze gorsza, z zamkniętym dostępem do części barów, restauracji, podczas, gdy 2 pozostałe hotele miały pełny dostęp. Sytuacja rozwiązana beznadziejnie. Absolutnie odradzam hotel osobom wymagającym. Z niewielu pozytywów, miła obsługa i duży wybór smacznego jedzenia. Polecam restaurację japońską i brazylijską.

    AGNIESZKA - 28.01.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Bahia hotel

    Właśnie wróciliśmy z żoną z tego tego hotelu. Czytając opinie innych gości tego hotelu mam wrażenie że byliśmy w różnych hotelach. Hotel to moloch który nie jest przygotowany na przyjęcie tyle gości tzn brak miejsc leżakowych na plaży jak i przy basenie. Kolejki na śniadanie, obiad i kolacje. Jeśli nie jesteś w godzinie otwarcia to za chwilę jesteś 100 w kolejce. Dyskryminacja palących. Animacje w skali od 1-10, żenada. Bardzo mały wybór owoców i dań dla wegan. Dobre alkohole były tylko przez 3 dni nowego turnusu, później lali już tylko tanie alkohole. Plusy to ogólnie bardzo dobre jedzenie i ładny i przestronny pokój.

    Dariusz Czapiewski - 25.02.2023

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Umiarkowanie zadowolona

    Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie gdyż położony jest wśród pięknej i zadbanej roślinności. Biegające po terenie hotelu iguany,ostronosy,różne ptaki a nawet w niektórych zakątkach terenu małe krokodyle podkreślały tropikalny charakter lokalizacji. Bardzo dobra kuchnia i miła obsługa. Minusem pobytu był zatęchły zapach w pokoju, który na wszystkich ubraniach przywieźliśmy do domu i długie, nieustające kolejki do baru na plaży ( 1/2 godziny stania) wynikajace z tego że dla hotelu Coba, ktory ma najwiecej gosci był tylko jeden mały bar. Ponadto Rainbow nie zadbał o standard przelotu pomimo że zakupiłam wyjazd w cenie standardowej a nie last minute. Przez cały 12 godzinny przelot z Katowic do Cancun nie mogłam rozłożyć fotela ani korzystać z zestawu medialnego. Zdaniem stewarda, który próbował znaleźć mi inne miejsce , moje miejsce powinno być wyłączone ze sprzedaży jako niesprawne. Tak zresztą było oklejone. Dobre wycieczki fakultatywne

    Agata, Rybnik - 08.02.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    W tej cenie można znaleść lepszy hotel - słaby standard pokoi, wilgoś, kiepska obsługa

    1. Minusy: pierwsze zdjęcie znajdujące się w ofercie hotelu Bohia Coba dotyczy innego hotelu (wchodzącego w skład kompleksu Bahia Principe, tj. Grand Tulum) w moim odczuciu jest to wprowadzenie klienta w błąd, ponieważ aby skorzystać z tego basenu, znajdującego się ok. 2 km od hotelu Bahia Coba muszę zapłacić 15$ tzw. pobyt dzienny umożliwiający do korzystania z infrastruktury. O samym hotelu Coba – początkowo dostaliśmy pokój, w którym nieprzyjemnie pachniało wilgocią, a ten znajdował się tuż przy drodze – słychać było odgłosy z autostrady – Villa nr 9. Po rozmowie z recepcją zmienione nam pokój na ville nr 27, mieszczącą się na parterze. Pokój przestronny, niestety wszechobecna wilgoć i grzyb znajdujący się min. na lustrze i wannie sprawiały, że wakacje nie należały do tych „holidays dream”. Wszystkie ubrania nabrały specyficznego „zapachu” tj. smrodu – który skutecznie próbuję wytępić praniem. Ponadto w ofercie na stronie jest informacja, że hotel oferuje wyżywienie bezglutenowe. W ogólnie dostępnej restauracji codziennie było ciastka – podpisane jako bezglutenowe (dodam że codziennie znajdowały się w gablocie i wyglądały identycznie jak dnia poprzedniego). To tyle z opcji bezglutenowych (podpisanych jako gluten free). Długie oczekiwania na przyjście kelnera do stolika. Minus kolejny – hotel coba znajduje się pomiędzy hotel lexury i tulum (oba mogą korzystać za darmo z infrastruktury coby) co oznacza tyle, ze po przyjsciu np. na plażę może być ciężko z miejscem. Na plaży znajduje się bar coco, który seruje jedynie softy. Aby coś przekąsić należy wrócić 2,2 km do kompleksu. Jedzenie ok., ale monotonne. Kilka restauracji zamkniętych ze wglądu na covid. bar czynny do godz. 23. Plusy: dobrej jakości alkohol, fajne zwierzątka – iguany, ostronosy, zadbana plaża. Ogólnie nie polecamy.

    Piotr, Kasia Warszawa - 19.01.2022

    20/25 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem