Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie najnowszy ale zadbany, pokoje codziennie sprzątane. Trochę mała plaża przy hotelu ale leżaki zawsze jakieś wolne się znalazły. Bardzo dobre jedzenie - sushi w ramach all inclusiv - rewelacja! Bardzo dobre wina do kolacji.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. :) Jedynym zgrzytem była rezydentka , która służyła pomocą dopiero po upomnieniach z naszej strony. Jesteśmy osobami nie umiejącymi języka angielskiego, jak również hiszpańskiego --co dyskwalifikuje nas jako turystów u tej Pani.Tłumaczenia , że recepcja powiadomi nas na karteczkach wsuniętych pod drzwi o jakichkolwiek zmianach w programie zakrawa na ignorancję. Pani była oburzona , że mamy jakiekolwiek pytania i zastrzeżenia do jej pracy. Poza tym proponuję przeanalizować"zbieranie " uczestników wycieczek fakultatywnych. Turyści z CANCUM jadąc zwiedzać zabytki mają najdalszy punk początkowy co powinno być ważną wskazówką . My jadąc do Cobe --przez prawie 3 godziny zbieraliśmy uczestników po trasie. co jest bardzo frustrujące i męczące. Dużo sprawniej był zorganizowany powrót. Rozwieziono uczestników busami co usprawniło całą wycieczkę. Pozdrawiam
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój śmierdzący, brudny, zapchana umywalka, zapchany sedes, prysznic obrzydliwy. dwa ręczniki na 4 osoby, ręczniki cuchnące, wyposażenie pamiętające Hiszpanów. Zmiana pokoju trwała dwa dni. Rezydentka nie specjalnie miała czas i ochotę się w to angażować. Kolejny pokój lepszy pod tym względem że nie śmierdzi aż tak jak poprzedni. Nadal brak ręczników, wody w butelkach!, nie działa pilot. Kolejne batalie o traktowanie jak ludzi. Zmarnowany czas i nerwy na urlopie. Niestety powiedziano nam że jest szczyt sezonu, hotel przyjmuje 120 procent swoich rezerwacji, więc pokoi ogólnie brak i trzeba się zadowolić tym co dają. Szkoda że Rainbow o tym nie informuje sprzedając wycieczkę. Dodam że wycieczka z dwójką dzieci 2 lata i 5 lat miała być czym niezapomnianym. I na pewno będzie :) Zachęcam do przeczytania mojej oceny szczegółowej.