4.0/6
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu , do minusów można zaliczyć: - nieświeży zapach w szafach wręcz nie do przyjęcia ( niestety większość rzeczy w walizkach), - niektóre pokoje o dużej wilgotności, po powrocie wszystko do prania, nawet jeśli się nie używało, - jedziemy słabe , - problem z leżakami na plaży i przy basenach ( za mało), Do plusów: - miła atmosfera , obsługa - czysto , - piękne spektakle co wieczór
Agnieszka Jadwiga, Gliwice - 22.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022
4/5 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogromny teren hotelu,dużo zieleni, spacerujace zwierzęta Długi czas dojazdu z lotniska(2godz)Pokoje ciemne,stare ,czyste.Jedzenia dużo ale nie wszystko smaczne.Przewaga potraw mięsnych. Głośno wszędzie przez gości z Ameryki.
Katarzyna, Gdynia - 16.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Było super i tak jak planowaliśmy wszyscy zadowolenia warunki ok takie jakich oczekiwaliśmy ogólnie popecamy
ADAM, Bielawa - 01.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2022
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Okropna wilgoć w pokojach. Dosłownie wszystko było mokre, nawet ubrania po wyjęciu z szafy. Kurtka po tygodniu obrosła pleśnią. Jedynym sposobem na pozbycie się wilgoci było trzymanie klimatyzacji włączonej całą dobę. Niestety z klimatyzacji wydobywał się nieprzyjemny zapach stęchlizny - nie wiadomo kiedy była odgrzybiana, dlatego jej nie włączaliśmy. Jedzenie było całkiem przyzwoite - każdy coś dla siebie powinien znaleźć. Jeśli szukacie prawdziwego meksykańskiego jedzenia to będziecie zawiedzeni. Dania meksykańskie w restauracjach bufetowych pojawiały się rzadko i smakiem nie powalały. Sam hotel jest ogromny - z większości atrakcji nie skorzystaliśmy, bo nie mieliśmy ochoty na pokonywanie odległości ani czekanie na autobusy wożące ludzi po obiekcie. Pochwalić trzeba szybkie i bezpłatne WiFi. Działało bez problemów na terenie prawie całego hotelu i miało transfer 120Mb/s pobieranie i tyle samo wysyłania. Obsługa hotelu mogłaby się bardziej starać. Po raz pierwszy w obiekcie 5-gwiazdkowym nikt nie zaproponował nam zawiezienia walizek do pokoju ani nawet nie pokazał gdzie nasz pokój jest. W środku nocy błądziliśmy z bagażami po korytarzach i razem z kilkudziesięcioma innymi turystami robiliśmy zbędny hałas szukając swoich pokojów. Uwaga: w większości miejsc w hotelu odmawiają płacenia gotówką. Można płacić jedynie kartą lub dopisać wydatek do rachunku za pokój. W recepcji również nie przyjęli gotówki w chwili zameldowania. Przy wymeldowaniu udało się dopiero po twardym postawieniu sprawy, że na mojej karcie bankowej skończył mi się limit i jeśli nie przyjmą gotówki to nie będę mógł uregulować wydatków. Podsumowując: wakacje wspominam miło ale raczej drugi raz w te miejsce bym już nie wrócił.
Tomasz, Warszawa - 18.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
21/23 uznało opinię za pomocną