Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia, znajduje się na dużym terenie(Dżungli) w której znajdują się przeróżne zwierzęta wolno chodzące. Pokoje duże, codziennnie sprzątane - łącznie ze zmianą poscieli. Wyposażenie Stare, łazienki zniszczone. Kosmetyki na bieżąco uzupełniane. Jedzenie dobre, każdy może znaleźć coś dla siebie. Baseny duże. Plaża przepiękna. Hotel może być na rodzinne wakacje, aczkolwiek mało jest atrakcji dla dzieci.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie wiem w jakiej sprawie chyba bo nie znalazlem odpowiednika zastzrezenia do bisnes klasy na powrocie jedzenie nie do jedzenia ale to przygotowuje strana meksykanska ponadto uwaga do lot jak daje czarter to albo wycofuje katalog sklepu pokladowego albo sklep ma cos w ofercie zgodnie z katalogiem. Ponadto w tej klasie nie funkcjonuja wszystkie urzadzenia audio video i to jest wkurzajace bo ta klasa troszeczke kosztuje
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd pozwolił zapomnieć o pandemii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pięknym miejscu : ogrodzie tropikalnym w większości zadbanym i pielęgnowanym. Codzienne spacery do restauracji , na plaże , baseny , do teatru są dla mnie zaletą i jednocześnie mogą stanowić utrudnienie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Alternatywnie można poruszać się hotelowym transportem o napędzie elektrycznym lecz nie zawsze dostępnym "od ręki". Restauracje serwujące posiłki mają dosyć duży wybór a jeśli chcemy możemy skorzystać z kilku restauracji tematycznych : japońska , steak house , śródziemnomorska , włoska , brazylijska , meksykańska. Jest ich w ofercie więcej ale były pozamykane być może z powodu niskiego sezonu. Wysoki sezon zaczyna się od 1 listopada. Korzystałem praktycznie ze wszystkich dostępnych opcji wyżywienia i należy zwrócić uwagę , że tylko niektóre znajdują się w zamkniętych pomieszczeniach , pozostałe są tylko zadaszone a to oznacza brak klimatyzacji. Jeśli korzystamy tylko z restauracji oferujących jedzenie z bufetu to pomieszczenia klimatyzowane znajdziemy tylko we własnym pokoju. Dla niektórych szczególnie w terminie pory deszczowej może być to uciążliwe. Pokoje wyposażone standardowo i co trzeba wyraźnie zaznaczyć wymagają już gruntownego odświeżenia by nie napisać remontu. Dostaliśmy pierwszy pokój na parterze z obrzydliwym zapachem stęchlizny po zmianie pokoju na piętro pierwsze i drugie problem z zapachem nie uległ poprawie. Nie polecam wypakowywać ubrań do szaf bo nie uda się już ich uratować przez zwykłe pranie. My trzymaliśmy większość naszych rzeczy w walizce a te pozostawione w szafie jak dotychczas nie udało się doprowadzić do stanu używalności. To duży problem tego hotelu i prawdopodobnie wszystkich hoteli w miejscach o tak dużej wilgotności przy jednoczesnym oszczędzaniu na klimatyzacji przy opuszczonych pokojach. Przy dużej tolerancji na wymienione niedogodności hotel warty rozważenia gdyż olbrzymi ciekawy teren , dobra oferta kulinarna , rekreacyjna i rozrywkowa , bardzo ładna i sprzątana codziennie plaża dają szanse na dobry wypoczynek a niektóre ciuchy można po nieudanej "reanimacji" wyrzucić. Rezydent zrobił bardzo dobre spotkanie wstępne , wskazał ryzyka i zareklamował wycieczki. Na jedną wycieczkę niestety bus nie przyjechał. Otrzymaliśmy zwrot środków i jedno słowo przepraszam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
duży ośrodek właściwie miasteczko z brakiem możliwości własnego zwiedzania (odległość do playa del carmen 20 km - koszt ok. 40 dolarów usa w jedna stronę) W sklepach na miejscu olbrzymia drożyzna. Ratuje tylko all inclusiwe że nie trzeba nic kupować . Zabawa animacyjna dla dorosłych to tylko jakieś śpiewy piosenkarzy przy kolacji. Byłem w Quetzal w playa del carmen tam zabawa dla drosłych była cały dzień, teren mniejszy i fajnie , polecam tamten hotel - w obu hotelach byłem w grudniu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel piękny ale reszta pozostawia wiele do życzenia...jedzenie smaczne.... animacje dno albo wcale...brak atrakcji na plaży !!! bar z kawą 1... 2 z drinkami otwarte do 23... informacji 0000, wymagane napiwki !!! czasami złe traktowanie klientów !!!!!!!!!!!! brak plaży po huraganie przez tydzień...w innych hotelach plaże działały po 2,3 dniach.... brak możliwosci skorzystania z baru w sasiednim hotelu Iberostar po otwarciu skrawka plaży....
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny w porównaniu z Riu Mexico wypada raczej bardzo blado. Na pewno nie zasługuje na 5gwiazdek. Słaba kuchnia, słabe pokoje, plaża przez tydzień (podczas 14 dni pobytu) cała w trawach i glonach których nikt przez tydzień nie sprzątał. Jedynie obsługa hotelowa zawsze uśmiechnięta. To jednak zdecydowanie za mało jak na 5 gwiazdek.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie wielkość kompleksu hotelowego, dużo zieleni, dużo zwierząt i ptaków na terenie hotelu ciężko by było przetrwać pobyt
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wiec hotel bardzo ĺadny pokoje dobre, ale jedzenie i staf w gĺòwnej resteuracji to tatalna porazka nie rozumieja wogole angielskiego bardzo nie mili z calego serca nie polecam tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo pięknym otoczeniu , sporo różnego gatunku zwierząt . Bardzo dobra obsługa starająca się o wszystko jedzenie też bardzo smaczne urozmaicone i nawet najwybredniejsi coś dla siebie znajdą . Ogólnie co do hotelu nie mam najmniejszych zastrzeżeni poza opis poniżej .