Opinie klientów o Auramar Beach Resort

5.2 /6
108 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.7
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Małgorzata, Częstochowa 08.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hotel słaby, ale lokalizacja cudowna

Pobyt udany, ponieważ pogoda była fantastyczna i położenie hotelu cudowne. Pokoje tak jak w hotelu 3-gwiazdkowym, bez szału, ale za to z robakami i to wpłynęło na niska ocenę wyjazdu. Karaluchy czy jakieś inne insekty były obecne przez cały pobyt na korytarzach, ale obecność ich w pokoju i w łazience była czymś czego nie mogę zaakceptować. Śniadania monotonne, ale nie chodziło się głodnym, obiady i kolacje lepsze. Przepiękna plaża i klify, które nas zachwyciły, robią całą robotę w tym hotelu. Jest gdzie spacerować i robić piękne zdjęcia. Strefa basenowe ok, dużo leżaków do dyspozycji, chociaż mało z nich korzystałyśmy mając pod nosem taką piękna plażę z oceanem i szumem fal.

3.0/6

ANNA I PIOTR 17.08.2019

Byłoby fajnie ale......

Spędziliśmy tydzień w tym hotelu po wycieczce objazdowej po Portugalii o nazwie "Portugalia od deski do deski". Wieczka okazała się strzałem w dziesiątkę. Nasz entuzjazm został stłamszony po przybyciu do hotelu Auramar. Meldowaliśmy się w hotelu jeszcze z jedną parą z Polski. Otrzymaliśmy pokój w skrzydle A o numerze 103. Okazało się, że jest to nieremontowane od dawna skrzydło hotelu. Pokój położony na parterze, z widokiem na trawnik, pobliskie budynki i przejście pomiędzy skrzydłami hotelu. W pokoju nie do zniesienia był smród z kanalizacji w łazience, mrówki na balkonie. Para, która razem z nami przybyła do tego hotelu otrzymała świetnie wyposażony pokój w skrzydle D, po niedawnym remoncie, z pięknym widokiem na ocean. Po naszej reklamacji u rezydentki, na drugi dzień zmieniono nam pokój na nieco lepszy - przynajmniej bez smrodu z kanalizacji. Nie rozumiem polityki biura Rainbow. Kilka razy zmieniano nam miejsce wylotu, wycieczkę po Portugalii. Zapewniano nas, że przy przydziale pokoi będzie brana pod uwagę data zakupu przez nas pierwszej wycieczki. Byliśmy wtedy poinformowani, iż wycieczkę, pobyt w hotelu wykupiło niewiele osób i możemy liczyć na przyzwoity pokój. Gdyby biuro poinformowało nas, że otrzymamy pokój o opisanym standardzie to negocjowalibyśmy cenę pokoju adekwatną do jego stanu technicznego lub wybralibyśmy inny hotel. Przecież pracownicy biura sprawdzają jakość hotelu, pokoi za nim trafią one do oferty. Przez to, że nie informuje się klientów o jakości przyznanych im pokoi, niszczy się ich wymarzone wakacje, na które wiele osób oszczędza i czeka przez cały rok. Ponadto hotel z uwagi na położenia na klifie ma ograniczone działanie sieci komórkowej . Nie ma możliwości zakupu rutera wifi do pokoju, pomimo, iż w umowie znajduje się taka oferta. Z ledwie działającego internetu można korzystać jedynie w lobby.

3.0/6

Janina, Jelenia Góra 26.08.2014

Wybrałam ten hotel ze względu na lokalizację, blisko miasta kategoria lokalna tego hotelu to 3 gwiazdki.Hotel nie należy do najnowszych standard pokoi jest podstawowy ale pokoje w większości mają widok na ocean,posiada piękną piaszczystą plażę. Pobliska Albufeira oferuje wiele rozrywek,bo w hotelu nie dzieje się nic!!! /byłam w sezonie lipiec/. Ten hotel polecałabym ludziom młodym !!! Wyżywienie All inclusive w formie bufetu między posiłkami przekąski ,napoje, kuchnia urozmaicona.Był to drugi mój pobyt w Portugalii i wiem że ilość gwiazdek w hotelu jest bardzo ważna.

2.5/6

Katarzyna z rodziną 18.08.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

Wypoczynek

Hotel pięknie położony na klifie. Prawie z każdego pokoju widok na ocean, gorzej mają pokoje na parterze. Jednak, hotel wymaga już odnowienia,wymiany chociażby krzeseł na tarasach, leżaków, a w pokojach remont łazienek. Ogólnie hotel czysty, pokoje z nową klimatyzacją, przyzwoitymi meblami, dość obszerną stołówką i z nie najgorszym jedzeniem , choć prawie codziennie to samo, zwłaszcza w barze przy basenie. Hotel nie dla tych , którzy do tej pory jeździli do hoteli 4 gwiazdkowych. Daje się zauważyć i odczuć tą różnicę 1 gwiazdki. A miejscowość ładna, ale głośna i zatłoczona.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem