Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oceniając takie obiekty trzeba uwzględnić ich umiejscowienie. Na Kubie hotel w standardzie 5* nie oznacza luksusów. Tak jak na całej wyspie często brakowało wielu artykułów pierwszej potrzeby (limitowanie papieru toaletowego, szamponu czy poszukiwania wody to norma tamtej rzeczywistości). Nie mniej pracownicy hotelu bardzo się starali, byli mili i przyjaźni. Hotel posiadał dostęp do pięknej plaży, na której można było relaksować się na hotelowych leżakach. Drinki (robione z tego co akurat jest dostępne) bardzo dobre. Natomiast jedzenie bardzo monotonne i często niesmaczne. Było kilka potraw, które pojawiały się codziennie i były zjadliwe, co ratowało sytuację. Z rozmów z turystami zakwaterowanymi w innych hotelach wynika jednak, że w naszym hotelu i tak nie było tak źle, a standard jedzenia na całej wyspie jest bardzo niski.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rewelacyjny czas na „doświetlenie” organizmu przed wiosennym przesileniem. Oferta Rainbow dla nas trafiona w 10.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel szału nie było ale był co dzień sprzątany i wymieniane ręczniki, ogolnie potrzeba już remontu, jedzenie Ok myśle ze każdy coś dla siebie wybierze, polecam restauracje Japońska, zaleta blisko oceanu woda cudna, wycieczki jak do Hawany warto pojechać super wycieczka katamaranem
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel wg mnie przeciętny widać po nim upływający czas ,braki w dbaniu o czystość , przeciętne jedzenie. Na plus pobytu : odbyte wycieczki oraz towarzystwo z którym razem miło spędzaliśmy czas.