Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
miłe hotel, standard 3* w Europie ale na Kubie luksus, dobre jedzenie, kokosy , owoce morze , ładna plaza
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt ok poza jedzeniem i piciem ,po prostu porażka, mieliśmy wykupiony pokój prestige i tam było ok ,plażą ok, w prestiżu bar na 11 piętrze ok ,restauracja też pyszne jedzenie ale to co dają na dole w standardzie pozostawiam bez komentarza, mogę polecić ten hotel tylko w wersji prestige.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to moloch, dosyc glosny wiec chwila ciszy jest na wage zlota. Reczniki zmieniane co 2 lub 3 dni. Duzy wybor jedzenia choc troszke monotonne. Sympatyczna i pomocna obsluga hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy na Kubie 7 nocy. Wylot od 19.02 .2024 Pomio kubańskiej zimy pogoda super. Pani Rezydentka bardzo mila. Zawsze do dyspozycji .Panie przewodniczki na wycieczkach fakultatywnych bardzo miłe i kompetentne dawały z siebie 100% Animacje wieczorne ciekawe, profesjonalnie przygotowane Wyżywienie było w opcji allinclusive . Alkohole, kawa bardzo dobrej jakości. Na krytykę zasługuje wyłącznie kuchnia Przygotowane dania zarówno na głównej jadalni jak i w snakbarach czy a la karte monotonne, nieróżnorodne z bardzo mała ilością świeżych warzyw i owoców co w tej szerokości geograficznej jest co najmniej dziwne. I jeszcze rada dla planujacych wyjazd. Lepiej zabrac dolary zamiast euro, ktore sa tam powszechnie w obiegu. Na Kubie 1 euro=1 dol więc ze wzgledu na kurs tych walut ekonomiczniej jest płacić tam w dolarach.