4.7/6 (128 opinii)
4.0/6
Hotel pozastawia dużo do życzenia. Jak na Kubę jedzenie kiepskie ale głodne nie chodziłyśmy. Pokoje duże ale słabo sprzątane, wymiana ręczników na życzenie. Plaża piaszczysta, woda lazur cieplutka. Bar słabo zaopatrzony. Obsługa miła, uśmiechnięta i pomocna. Duży minus dla przewoźnika. Klasa ekonomiczna strasznie ciasna jak np.Enter. Na lotnisku brak aktualizacji listy pasażerów-miałyśmy wykupione miejsca a nie siedziałyśmy na nich, podobnie mieli pasażerowie na wylocie.
4.0/6
W hotelu spędziliśmy 3 doby po objeżdzie i praktyce z innych hoteli / także z all inclusive / , drugiego dnia super jedzenie , uzupełnianie przed skończeniem , bardzo miła aż nie naturalnie obsługa rozdająca pisemne oceny i dbająca by wróciło to do ich kieszeni ........jak się wieczorem pokazało była kontrola z Iberostara !!!! Następnego dnia typowa Kuba czyli .....czekanie na tipy , dłuższe kolejki / szczególnie na plaży / Pokoje mają swoje lata a w lobby makieta hotelu jeszcze ze starą nazwą , w restauracji włoskiej dostępne typowe dla tej kuchni dania czyli : wołowina i brownie !!! Cóż czas się tu zatrzymał........
4.0/6
Spędziliśmy z partnerką i 1,5 rocznym dzieckiem w tym hotelu 10 dni.Varadero niema przed nami tajemnic, z ciekawości oglądałem na miejscu większość hoteli z oferty Rainbow.Hotel oceniam na 4 gwiazdki i to nawet biorąc pod uwagę niski standard Kubański.Jest to miejsce godne polecenia młodym jak i starszym osobą z dziećmi lub bez.Stosunek ceny do oferowanego wyżywienia, animacji oraz samego hotelu uważam za dobry.Jeśli zależy Ci na luksusowym i nowym hotelu, zdecydowanie wybierz inny, polecam sąsiadujący Grand Memories. Podstawowa zasada - KUBA to nie miejsce dla ludzi którzy chcą wypoczywać w super hotelu, takich tu praktycznie niema. Zdjęcia hotelu z czasów świetności, teraz wygląda sporo gorzej.
3.5/6
1. Pokoje dla Polaków w jednym (ustalonym) skrzydle Hotelu (informacja z recepcji). Szybko było jasne dlaczego. 2. Restauracja kubańska niedostępna (w ofercie dostępna). 3. Jeden z barów przy basenie jak również sam basen niedostępne - koszt 20Eur/dzień (w ofercie wszystkie dostępne). 4. Część dzienna - sofa w stanie tragicznym. 5. Mini bar nie uzupełniany (tydzień latania z reklamacjami - czasem z reakcją). 6. expres do kawy tydzień przed powrotem zabrany na amen. 7. Jacuzzi owszem, w niesamowitych przeciągach i z lodowatą wodą (nawet obsługa SPA mówiła, że nie zdrowo tam się relaksować)