Opinie o Iberostar Origin Tainos

4.9/6 (30 opinii)

4.9/6
30 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    pozytywnie zaskoczeni

    Ci ktorzy byli na Kubie mowili, ze czas sie tamzatrzymal kilkadziesiat lat temu, ze standardy inne niz w Europie, ze hotele 4* tam a w Europie to zupelnie co innego. Hotel wybralem po sprawdzeniu na TripAdvisor. Mimo, ze zdjecia na r.pl nie zachecaly to wybralem wlasnie Tainos. Lot doslownie zlecial szybko. 2-3 h snu, 2-3 filmy, 2 posilki na pokladzie i praktycznie jestes na miejscu. Uczciwe godziny przybycia - na miejscu jestes o 12.30 czasu lokalnego. Pobyt 9 dniowy to pelne 7dni i 2h na miejscu. Troche sie czekalo za walizkami no ale to w koncu KUBA :). W hotelu zakwaaterowanie poszlo sprawnie. Wszyscy pogodni sympatyczni od samego wejscia! Walizek niemalze nie bylo wolno samemu prowadzic- jeden z chlopakow od walizek powiedzial ze oni musza je zaprowadzic. Gdy powiedzialem ze nie mam jeszcze drobnych na podziekowanie za zaprowadzenie walizek ten sie usmiechnal, uscisnal reke i wyszedl z pokoju. Podzielowalem mu dzien pozniej. Bardziej cieszyl sie chyba z pamieci niz z kasy. Posilki OK, Najlepsze byly drinki w barze przy recepji :)

    Pawel - 23.02.2017

    43/46 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wakacje extra! 2-15.07.2018

    SUPER wakacje. Kuba to jedno wielkie przeżycie. Plaża cudowna. Hotel ogólnie jest fajny .Doczepić się można jedynie nie najwyższej jakości mebli w pokoju i porysowanych ścian- u nas było zawsze czysto (znajomi piętro niżej miewali różnie) ale to KUBA... Prześwietne jedzenie- może nawet najlepsze jakie nam się do tej pory trafiło a już trochę świata zwiedziliśmy!!!!! Nie rozumiem tych którzy piszą że jedzenie w tym hotelu jest monotonne- ludzie co wy w domu jecie?! Bardzo miła i pomocna obsługa na jadalni (nawet bez napiwków- ale są bardzo wdzięczni za każde "podziękowanie") Wszędzie muzyka na żywo - bardzo się staraja umilić czas w hotelu o każdej porze dnia. Ogólnie polecam i Kubę i ten hotel. Jedynie z czego nie jesteśmy zadowoleni to że biuro Rainbow krótko przed wylotem zmieniło warunki podróży- zmienili datę wylotu na dzień później leciało nas w grupie 7 osób z tego 6 musiało pozmieniać sobie urlopy, oraz lot bezpośredni został zmieniony na lot w przesiadką w Paryżu. Poza tym lądowanie nie w Varadero - ale w Hawanie, 154 km od Varadero (ok 2,5 h drogi z lotniska) I w zasadzie po tych wszystkich zmianach na chwilę przed wyjazdem (ok 30-35 dni) ...ani słowa przepraszam, ani małego rabatu za niedogodności- NIC!!! To przecież biuro zmieniło warunki a nie my. Wszystko co mieli do powiedzenia to to że możemy zrezygnować z wycieczki! I tyle...z takim podejściem do klienta to myślę że w dzisiejszych czasach i konkurencją na rynku następne wakacje przetestujemy z innym biurem. A jak się okazało, łatwo nie było!!!!!!!!!!!!!! Najpierw nas poinformowano na lotnisku w Warszawie że może do tego Paryża to wcale dziś nie polecimy - bo nie ma już miejsc w samolocie- pierwszy szok! Po długich wyjaśnieniach wpuszczono nas na pokład samolotu. Następny problem to ta nieszczęsna przesiadka. W Paryżu mieliśmy czas oczekiwania na samolot do Hawany ok 1 h i 15 min. Nic z tego....po 2 h nic się nie wydarzyło. Potem poinformowano nas że wcześniej niż ok 20:00 samolot nie wystartuje- a mieliśmy lecieć ok 16:40. No i nadeszła ta godzina...wprawdzie wpuszczono nas do samolotu ale dalej staliśmy na lotnisku. W między czasie zmieniono załogę samolotu i dopiero przed 23:30:00 samolot wystartował. A wiec nasz przystanek w Paryżu trwał od 15-23:30. Nie 1h tylko 9h!!!!!!!!!! W sumie podróż trwała prawie 25h....a miał to być lot bezpośredni bezpośrednio. Gdybym z góry wiedziała zamawiając te wakacje jakie zamieszanie ta wyprawa przyniesie pewnie bym się nie zdecydowała na taką formę podróży. Widać biuro nie widzi problemu- rezygnuj i tyle.

    Basia Zabrze - 01.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    marzec 2016

    Bardzo fajny , sympatyczny hotel. Bez przepychu ale na poziomie w zupelnosci lepiej niz wystarczajaco. Obsluga mila , nienachalna ale zawsze gotowa do pomocy. Polecam zarówno dla osób z dziecmi jak równiez podrózujących samotnie lub w parach. Jedna uwaga ; prosze zedydowanie wybierac pokoje w bungalowach. W budynku głównym pobyt traci zdecydowanie na atrakcyjnosci

    Tomasz - 18.03.2016  | Termin pobytu: grudzień 2016

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Przyjemny hotel z bardzo dobrą obsługą

    Hotel bardzo fajnie położony, na plaży drobny piasek, katamarany i rowerki wodne w cenie pobytu. ogólnie czysto i jak na warunki kubańskie było bardzo dobrze - serwis sprzątający sanitariaty na terenie zewnętrznym hotelu był obecny i wykonywał swoją pracę cały dzień. Jedzenie monotonne ale oferta jest szeroka , dużo warzyw i dressingów. Przekąski od 10 do 18 - bufet gorący 6 -8 pozycji, dodatkowo pizza , hamburgery (niestety brak sosów czy choćby ketchupu) , pomidory, sałatki i owoce. Było też „coś” na słodko ale nie próbowałem. Pokoje duże z balkonem, wygodne materace. Szafa i komoda do schowania swoich rzeczy. łazienki duże z podstawowymi kosmetykami. Teren zewnętrzny zadbany. na zgłoszony problem z zamkiem do drzwi ekspresowa reakcja. Animacje były prowadzone przez cały dzień i wieczorne atrakcje odbywały się każdego dnia. oferta alkoholi all incl szeroka (niekiedy zabrakło mięty do mojito ;) ale to drobnostka) . Animatorzy dla dzieci byli ale akurat na to nie zwracałem na ich aktywność uwagi . Leżaki przy basenie i na plaży w ilości wystarczającej i bez opłat. niekiedy brak ręczników plażowych - ja pobrałem je dopiero drugiego dnia pobytu ale nie robią problemu żeby w takiej sytuacji wziąć te hotelowe. Napiwki bardzo mile widziane :) Hotel warty jest polecenia…

    DARIUSZ, SZCZECIN - 14.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem