Opinie o Monarque Dar Djerba Narjess

Kategoria lokalna: 4

4.5/6
(65 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek

    Marek, Warszawa 03.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Nie mam żadnych zastrzeżeń w stosunku do hotelu jak również do rezydenta Rainbow. Wyjazd udany. Szkoda, że mało turystów przylatuje na Djerbe. /oprócz naszych rodaków/.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo miły pobyt

    renata 18.08.2024

    Hotel przyjemny, przy samej plaży. Mieszkaliśmy w pokoju z ogródkiem, na parterze. Pokój był czysty i dość duży, łóżka wygodne. Jedzenie słabe, a najbardziej uciążliwy brak sztućców/talerzy/szkalnek na stołówce u kolejki po jedzenie, napoje i desery.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje z rodziną

    Katarzyna, --- 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wakacje udane. Widoki piękne, szczególnie urzekła mnie Sahara. Pogoda rewelacyjna. Kompleks basenów w pełni spełnił moje oczekiwania. Niestety brakuje zjeżdżalni i animacji dla dzieci. Ubogi Snack bar - tylko kanapki i raz były pancakes. Bar serwował podstawowe drinki, bez fantazji. Za coś lepszego trzeba zapłacić, ale i tak bez rewelacji. Obsługa bardzo sympatyczna, wesoła, posługująca się zwrotami w języku polskim. Na stołówce brak opisów dań, często nie wiedzieliśmy co jemy. Pokój codziennie sprzątany i wymieniane ręczniki. Sklepy na obiekcie dobrze zaopatrzone. Niestety, mam zastrzeżenia do wycieczki fakultatywnej Sahara w 2 dni. Wycieczkę wykupiliśmy będąc jeszcze w Polsce, kosztowała nie mało, a na miejscu okazało się, że musimy jeszcze dopłacić do jeepów 30€ od osoby, czego się nie spodziewaliśmy, a bez wniesienia tej opłaty nie moglibyśmy wziąć udziału w tej wycieczce, ponieważ Saharę można zwiedzić jedynie jadąc jeepami. Kolejny minus to brak napojów do posiłków w hotelu na Saharze. Nawet za wodę trzeba było dodatkowo zapłacić. Ogólnie, jesteśmy zadowoleni, lecz za te pieniądze oferta powinna być bogatsza.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mogło być lepiej

    Monika, Warszawa 24.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Generalnie jest to moloch. Zdecydowanie odradzam osobom , które są czułe na wrzaski, głośną muzykę i łatwo się przebodźcowują przy zbyt dużej ilości osób wokół. Od samego rana trwa absurdalna walka o leżaki i nie wiem o której ci ludzie wstają aby zająć sobie niby najlepsze miejsce przy basenie albo nad morzem ale to przegięcie. Sam hotel pewnie nie byłby zły jakby zrobić w nim remont i doinwestować w jakość materiałów, bo te widać są sprzed ok. 20 lat. Na plus mogę powiedzieć, że team animacyjny dwoi się i troi aby umilić pobyt gościom. Aktywności i zabawy są bardzo kreatywne :) Przykro się patrzyło jak pijani rodacy nie respektowali kultury lokalnej np. pijani klepali muzułmanów po tyłku. OBRZYDLIWE i CHAMSKIE! Na stołówce notorycznie brakowało talerzy i sztućców, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość aby te donieśli. Proszę uważać na ludzi w sklepikach - straszni kłamcy i nie wierzyć w cokolwiek jeśli chodzi o ceny. Próbują jak mogą z zawyżaniem cen za produkty. Psuje to bardzo obraz lokalnej społeczności. Zwłaszcza ten gdzie operują dwaj młodzi chłopcy - jeden chyba nazywał się Sajir.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rodzinny wyjazd wakacyjny

    Dariusz, Ruda Śląska 01.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel niestety nie najnowszy, nawet chyba nie wiadomo kiedy odświeżany. Ma potencjał ale niestety niedoinwestowany i to widać wszędzie. Obsługa hotelowa w miarę miła ale widać było problemy organizacyjne. Nie wiem czy celowe czy wynikało to że sezon jakby dopiero się rozpoczynał. Najgorzej wpada niestety stołówka i jedzenie. Nie jestem jakoś specjalnie wymagający i trudno abym nie znalazł czegoś dla siebie gdzie bym nie pojechał a opinie w stylu monotonne jedzenie itp. zawsze mnie nie przekonywały. Jednak w tym przypadku, pierwszy raz muszę napisać że było po prostu niesmaczne, przynajmniej jak dla mojej rodziny (gusta są różne :-) wiadomo). Monotonność czy temu podobne mi nie przeszkadza tak bardzo jak to żeby było przynajmniej dobre. Niestety, mało co było a na dodatek wiecznie trzeba było czekać na: sztućce, talerze, miejsce itd. Ta organizacja jakoś kulała i cały czas tego brakowało, nie wiem czy było tego tak mało że nie dawali rady myć czy robili to tak wolno czy był inny powód ale było to notoryczne i wszystkich denerwowało. Dodatkowo np. jak się skończyła taca z szynką, serem, która na śniadaniu znikała zaraz po przyniesieniu to na następną trzeba było długo poczekać itd. Widziałem raz kobietę która długo czekała aż coś doniosą i w końcu poprosiła obsługę aby przynieśli, pan poszedł do kuchni a ona cierpliwie czekała jeszcze dobre 10, 15 minut po czym jak zwątpiła i odeszła w końcu to pan wyszedł z kuchni z tacą szynki i sera - na szczęście zdążyła dobiec z powrotem za nim wszystko zniknęło ;-) W końcu to niby All był . Kolejne, co bardzo przeszkadzało i na początku wręcz trochę odrzucało to stoliki. Na stołach były obrusy, ale znalezienie czystego nie poplamionego i takiego przy którym dałoby się usiąść to raczej cud. Nie wygląda to specjalnie estetycznie jak sztućce leżą na takim obrusie, w większości leżały na szczęście na serwetkach ale zdarzało się że i bez też leżały. Można powiedzieć, dobra po całym dniu to się obrusy ubrudzą, trudno zmieniać po każdym posiłku, ale my przyjechaliśmy do hotelu przed 6 rano i pierwsze co na recepcji pan powiedział że mamy zostawić bagaż i iść na śniadanie. To był nasz pierwszy kontakt ze stołówką, niezbyt miłe uczucie i o tej godzinie to raczej powinny być świeże a nie poplamione. Stołówka to jak dla mnie najsłabszy punkt tego hotelu. Resztę oceniam dobrze. Pokoje przystępne, klimatyzacja była, sprzątane były, ręczniki wymieniano, papier również. Co prawda odbywało się to w niezrozumiałym dla mnie trybie ale suma sumarum były. Dlaczego tak piszę, bo np. jak rano przyszedł ktoś do sprzątania zabrał ręczniki i zostawił małe, myślałem że to pomyłka bo nie było dużych to poszedłem zapytać. Okazało się że będą ale później. Podobnie z papierem. Nie wiem czy brakowało, czy logistycznie nie potrafili ogarnąć żeby jedna osoba która sprzątała ogarniała całość ale było to trochę niezrozumiałe. Ale dało się przywyknąć. Hotel gdyby trochę się postarać byłby całkiem fajny, i tak nie jest źle, ładny basen, blisko plaża, również ładna i morze również czyste. Tak właśnie lubię najbardziej, że mogę leżeć na plaży a jak mam taką potrzebę trochę się odsolić bez zmiany miejsca mogę się iść popływać w basenie. Jak kto lubi. Odpocząć stanowczo można. Animacje słabo, ale to dopiero był początek sezonu i to może w głównej mierze dlatego. Trochę długa wypowiedź ale chciałem opisać mniej więcej wszystko może to komuś pomoże w decyzji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Grudniowy wyjazd po słońce

    Iza, Łódź 01.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Bardzo rozległy kompleks hotelowy. Na terenie duży kryty basen . Ładna i zadbana roślinność. Pokoje na parterze z własnym prywatnym ogródeczkiem. Łazienki nieco przestarzałe. Jedzenie smaczne. Obsługa miła, nienachalna . Baseny odkryte i plaża ok choć zimą polecam kryty. Hotel w dobrej cenie nie dla bardzo wymagających

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt sierpniowy

    Dominika 26.08.2024

    Ogólne wrażenia ok, Pokoje(bungalowy) czyste, sprzątane. Hotel trochę zaniedbany, ale nie stanowiło to dla nas problemu. Większym było jedzenie, co prawa głodni nie chodziliśmy, ale jak dla dzieci dosyć mały wybór. Jeden bar z napojami w szczycie sezonu też nie do końca dawał radę. Polecam dla wybierających się zabrać ze sobą swoje kubki. Animacje średnie, ale to też co kto lubi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Djerba dla mało wymagających.

    Dariusz, Nadolice Wielkie 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel średniej klasy najwyżej 3 * pokoje dość skromne ,ale czyste codziennie sprzątane. Jedzenie do zniesienia choć na końcu nie było już wyboru.,Dobre Animacje na basenie i wieczorem.Ogólnie pobyt na słabą czwórke. Polecam wizytę na farmie krokodyli ok 2 km od hotelu taksówka za 2 dinary ok, 3 zŁ. wstęp 32 dinary.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mogło być gorzej

    Magdalena Anna, Wrocław 23.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Ogólnie pobyt zaliczam do udanych bo hotel ma wiele zalet np jadalnia przy plaży, całkiem ciepła woda w basenie, dobre jedzenie… minusem zdecydowanie były karaluchy w pokojach, zbyt duża liczba osób w 2gim tygodniu z czym hotel sobie nie radził … brakowało leżaków na plaży i na basenie. .. jedzenie znikało w 10 min i na doniesienie trzeba było długo czekać.Plaza nie należy do najpiękniejszych. Wąska i z bardzo starymi leżakami

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel ma swoje plusy i minusy

    MALGORZATA MARIA, RADOM 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel ładnie położony przy piaszczystej choć niewielkiej plaży, łagodne wejście do morza. Zarówno wielkość plaży jak i ilość leżaków nie jest duża w porównaniu do liczby gości. Obok jest jednak bardzo ładny i duży basen. Jedzenie bardzo dobre. Natomiast jakość obsługi pozostawia do życzenia tj. nieraz brak ręczników, o które trzeba było się upominać podobnie jak o szklanki czy sztućce w restauracji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem