Opinie o Djerba Resort

5.2/6 (189 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
189 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel dierba resort

    Pokój nieprzygotowany na nasz przyjazd zamiana pokoju w pokoju 6 karaluchów w spłuczce toaletowej otoczenie hotelu piękne czysto kelnerzy mili przy basenie drinki w plastikowych szklankach myte w misce z płynem a często podawane nie myte animatorzy z rainbow nie zainteresowani w hotelu wszystko pod Francuzów

    ZIELONY PL - 03.09.2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Delikatna porażka, niesmak pozostał :(

    O pobycie w powyższym hotelu możemy powiedzieć wiele (oczywiście niekoniecznie dobrego). Po niesamowitym tygodniowym objeździe po kraju zdecydowaliśmy się na tygodniowe przedłużenie wakacji. Pierwszego dnia pobytu odkryliśmy niedziałająca klimatyzacje w naszym pokoju i zgłosiliśmy to do recepcji. Po kilkukrotnym upominaniu się sami znaleźliśmy Panów konserwatorów, którzy przyszli do naszego pokoju, postukali młotkiem wyjętym z kieszeni spodni i powiedzieli, ze wszystko działa. Ucieszeni postanowiliśmy odpocząć, lecz do północy nasze okno oraz okiennice intensywnie drżały w rytm muzyki z imprezy nad basenem. Nazajutrz obudził nas smród grzyba z klimatyzacji, wiec ponownie udaliśmy się w kilkukrotna wycieczkę do recepcji. W końcu jedna z pomocnych recepcjonistek odwiedziła nas i przyznała iż pokój nie nadaje się do użytku i przyznała nam inny pokój, w którym niespodzianka, klimatyzacja również nie działała. Trzeciego dnia pobytu w godzinach od 10 do 16 panowie konserwatorzy buszowali w naszym pokoju. Po powrocie do pokoju, gdy wszystko było naprawione i pokój został posprzątany, w naszej łazience zastaliśmy dwa wiadra na kapiąca z sufitu wodę. Po chwili do naszego pokoju bez pukania wtargnął ponownie pan konserwator. Na szczęście to był ostatni dzień walki i przez resztę pobytu klimatyzacja działała bez zarzutów. Duzy niesmak pozostawiła również Pani rezydentka, która zachęcała do fotografowania się z zamęczonymi zwierzętami m. in. wykradanymi z norek małymi fenkami. Po wylaniu wszystkich zali możemy przejść do pozytywów. Hotel posiada bardzo przyjemny i przestrzenny basen zewnętrzny, w którym nigdy nie było tłoku. Zespól animatorów przygotował ciekawy wachlarz animacji, myślę ze każdy znajdzie cos dla siebie. Pomijając nieprzyjemny incydent z pokojem pobyt był całkiem ok, a sam hotel jest czysty i bardzo komfortowy. Chętnie zaliczyłbym kilka zdjęć i nagrań ale niestety nie mam takiej możliwości.

    Jakub, Gostynin - 18.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    12/15 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Średnio polecam

    Na terenie hotelu znajduje się Club który gra muzyka codziennie do godziny 4:30, pierwszego dnia dostalibyśmy pokój na przeciwko klubu przez co nie mogliśmy spać do godziny prawie 5 rano, kolejnego dnia po rozmowie z menadżerem hotel wymienił nam z wielką łaską pokój który znajdował się z innej strony w którym już było bardzo cicho. Więc czy wypoczniecie zależy w której części hotelu otrzymacie pokój, Bardzo ładny basen z dużą ilością leżaków, jedzenie typowe all inc w kółko te same potrawy delikatnie zmieniane nic specjalnego ale da się przeżyć, chociaż przy dużej ilości osób obsługa bardzo się spieszy i np mięso z grilla nie jest dobrze wypieczone ponieważ jest za szybko zdejmowane z grilla, naboje okej, drinki w cenie słabe są tańsze hotele które mają normalne mohito w cenie a nie za dodatkową opłatą 15dh, także za to minus, plaża bardzo mała ma może około 30 leżaków więc jak na taki duży hotel jest to słaby wynik podczas kilku prób udania się na plażę nie było żadnego wolnego leżaka, obsługa słabo mówi po angielsku większość mówi jedyne po Francusku ponieważ większość gości jest z Francji, animacje również tylko w języku Francuskim. Pokoje słabo sprzątane, kilka razy sprzątaczki nie zmieniły ręczników czy nie dołożyły płynu do mycia czy papieru toaletowego i trzeba było iść i się o te rzeczy prosić, żeby otrzymać ręcznik nad basen trzeba umieścić kaucję w repepcji, w większości hoteli po prostu dostaje się karty które wymiana się na ręczniki, Na terenie hotelu jest bardzo ładna roślinność,Raczej nie wrócę do tego hotelu.

    Mikołaj, Bydgoszcz - 06.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    12/14 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Słabo, zastanówcie się dobrze zanim kupicie wycieczkę

    Plusy hotelu: ładny, duży basen; codziennie sprzątane pokoje Minusy hotelu oraz wyżywienia: Wszystkie problemy zostały zgłoszone przez nas w reklamacji po zakończeniu wyjazdu, dostaliśmy już odpowiedź zwrotną i zdecydowaliśmy się napisać opinię. Dostaliśmy pokój z widokiem na szambo, gdzie w umowie było napisane że będzie to widok na ogród - firma odpowiedziała, że jak najbardziej był to widok na ogród bo pod oknem stał jeden krzak. W pokojach bardzo śmierdziało szambem i skarżyli się na to inni uczestnicy wyjazdu. W samym pokoju bardzo śmierdziało wilgocią, a klimatyzacja była niesamowicie zagrzybiała - wysłaliśmy zdjęcia do Rainbow, a ich odpowiedź odnosi się do tego, że klimatyzatory są czyszczone przed każdym sezonem letnim a zapach wilgoci wynika z uwarunkowań naturalnych. Jeżeli chodzi o jedzenie i napoje - w miarę niezły wybór, ale! nie ma tam zachowanych jakichkolwiek zasad higieny. Przykładowo plastikowe kubki w barze przy hotelowej plaży są jedynie opłukiwane zimną wodą i podawane innym gościom. Prawie wszyscy uczestnicy wyjazdu mieli zatrucie pokarmowe, włącznie z nami. Odpowiedź od firmy: barmani pełnią swoje obowiązki w poszanowaniu norm sanitarnych - gdzie pomijając to co każdy z nas widział na własne oczy, często zdarzało się że miejscowe dzieci zajadały się jedzeniem z bufetu na stołówce prosto z naczyń wieloporcjowych a kucharze, którzy na to patrzyli nie byli zdziwieni i ludzie później nakładali sobie jedzenie tymi oblizanymi łyżkami. Także pod tym względem dramat. Za dodatkową opłatą wykupiliśmy sobie miejsca w samolocie - dostaliśmy zupełnie inne. Po otrzymaniu dopytaliśmy rezydentki, czy nie będzie to jakiś problem w samolocie żeby nie było tak, że będziemy na miejscach innych osób to odpowiedziała, że mamy się cieszyć że mamy miejsca. Całe szczęście chociaż zwrócili nam pieniądze za te miejsca, ale i tak niesmak pozostał. Ogólnie wokół hotelu brudno, plaża hotelowa pełna odchodów po koniach i wielbłądach, niesprzątana. Firma na każde zastrzeżenie znalazła usprawiedliwienie, dostaliśmy jednak tylko rekompensatę w wysokości zniżki 200 złotych na następny wyjazd za brak możliwości skorzystania z restauracji a la carte co było zapisane w umowie. Wątpię tylko żebyśmy jeszcze kiedykolwiek zdecydowali się na wyjazd z tą firmą. Wycieczki objazdowe też masakra - byliśmy jeden dzień na Saharze i zgodnie z opisem wycieczki chcieliśmy wykupić zarówno quady jak i wielbłądy - był problem od przewodniczki że jako jedyni chcemy skorzystać z dwóch atrakcji bo nie starczy na to czasu, no to chyba coś tu nie gra. Bardzo nieprzyjemny wyjazd i jak to niektórzy twierdzą, że jak ktoś chce ponarzekać to zawsze znajdzie powód - otóż nie, jest to nasz pierwszy z wielu wyjazdów który nie spełnił naszych niskich oczekiwań, ja stanowczo odradzam ale niech każdy sam przemyśli czy chce się zdecydować na takie wakacje

    Dorian, Siedlce - 09.08.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    27/31 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem