Opinie o Djerba Sun Beach

4.4/6 (35 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.4/6
35 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
3.9
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Nie do końca szczęśliwy

    Zaczęliśmy wakacje 30 czerwca zaczęło się fajnie animatorzy przywitali nas fajnie, następnego dnia już było gorzej wielkie karaluchy w łazience na łóżku, jedzenie słabe cała moja rodzina cierpi jeszcze do dnia dzisiejszego, jedliśmy jedno i to samo, zjeżdżalnia na początku nie była czynna później uruchamiana na chwilę, mógł bym pisać wiele, po za hotelem wszędzie syf dosłownie mówiąc. Baseny fajne i super osoby prowadzący zabawy.

    Mariusz, Warszawa - 11.07.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Dla odważnych i przyzwyczajonych do brudu

    Niestety z przykrością nie polecam, brudno na stołówce szczególnie talerze niedomyte tłuste, brak szklanek wolnych na napoje, brudno ogólnie i n8estety na basenie szczególnie leżaki zapuszczone brudem, parasole uszkodzone, krzesła niedomyte, nie wystarczająca ilość leżaków przy basenie, , pokoje niestety brudne okna, niedomyte toalety i wanny, płytki z zapuszczone brudną fugą, meble niedomyte, Odstrasza brud , z pozytywów klimatyzacja działa I super animatorzy i obsluga baru, jadalni. Obsługa super hotelu, mili i sympatyczni . Ale wyspa to jedno wielkie wysypisko butelek, puszek, worków foliowych poniewierających się wszędzie nawet przy twierdzy, nadbrzeżach które obsługują hotele. Śmieci przerażają i ludzie miejscowi na ulicę wywalają butelki po wodzie i puszki po napojach, brudasy . Jak ktoś lakceptuje syf to zobaczy to jadąc już od lotniska na poboczach drogi, przerażające a szkoda bo byłoby super gdyby nie ten brud, pozdrawiam

    Beata, Bielsko-Biała - 21.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Djerba sun Beach

    Hotel ok, niestety na moje pytanie czy będą problemy żołądkowe w czasie wyjazdu usłyszałam że nie ma takich informacji od osoby zajmujące się rezerwacją, co dziwne bo rezydentka pierwszego dnia wyjazdu o tym mówiła także nie wiem czy to klimat czy jedzenie w hotelu ale mimo brania lekarstw nie uniknęłam zatrucia. Również dodatkowe bony do wykorzystania na lotnisku nie działały także z obsługi Rainbow jestem niezadowolona. A cena wyjazdu była sporo zawyzona co do warunków na miejscu, all inclusive też to raczej nie był tylko wyżywienie 3 razy dziennie. Również kupując ofertę all inclusive przygotowałam się że bez względu na godzine przykazdu do hotelu będzie dostępny posiłek. Jednak tak nie było od rannego wylotu do rodziny 19:00 mogłam liczyć tylko na własny prowiant, bo o 16-17 w hotelu było tylko ciasto I naleśniki do zjedzenia, także raczej deser nie posiłek. Niestety transfer do hotelu zakończył się tuż po godzinie w której podawany był obiad, pewnie ze względu na to że czekaliśmy pod lotniskiem prawie godzine na przyjazd autokaru, chociaż reszta osób z innych hoteli już rozsiadła się w klimatyzowanych autokarach lub pojechała do hoteli. Także organizacja transferu tragiczna, tak samo jak samochód w którym kierowca liczy że poda mu się walizkę przez okno bo nie jest to autokar i nie ma w nim bagażnika. Plaża przy hotelu wygląda inaczej niz na zdjeciach, przy morzu za to leżą konskie kupy ponieważ całe dnie po plaży chodzą konie i wielbłądy. Czego nie byłam swiadoma bo Plaża miała być hotelowa znaczy zamknięta. Także do plażowania takie warunki się nie nadają.

    DOMINIKA, --- - 19.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Szczerze odradzam

    Nawet nie wiem od czego zacząć.... od pierwszego dnia byliśmy negatywnie zaskoczeni. Hotel, który nam zaproponowano za prawi 7 tys zł za 2 osoby to dramat! Wychodząc z autokaru patrzono na nas jak na kosmitów, po chwili spędzonej w hotelu domyśliliśmy się czemu. Zaczynając od początku... JEDYNE plusy to dwa baseny, w jednym odbywały się animacje, drugi praktycznie pusty wiec jak ktoś chciał popływać lub poopalać się w spokoju to była świetna opcją. Drugi plus - większość obsługi miła i serdeczną ale zdarzały się też nadęte buce. No i animatorzy ... dawali radę. Pomimo monotonnego repertuaru, dzieci były zadowolone. Dorośli.... zależy kto co lubi. No i teraz cała reszta.... pokoje, jest łóżko, toaleta, wanna oraz ciepła woda - to najważniejsze. Brak suszarek do włosów, za lodowke trzeba zapłacić, lecz jest ona nie wiadomo gdzie. Klimatyzacja leciutko chłodzi. Brak papieru toaletowego, Codziennie trzeba było chodzić i szukać kogoś z obsługi. Ręczniki Pan zabierał lecz zapominał zostawić czystych. W ofercie była informacja, że ręczniki plażowe w cenie ale zapomniano dodac, że kaucja za wypożyczenie ręcznika wynosiła 20 dinarów. Jedzenie - DRAMAT!!!! Tragedia, że w dzisiejszych czasach można karmić gości czyms takim. Codziennie na śniadanie były smażone pokrojone parówki, jajka, bagietka (nigdy żadnego innego pieczywa) suche pomidory, suche ogórki, croasanty i rogaliki, 2 rodzaje dżemu i ich niezjadliwy jogurt. Kawę i herbatę zalewało się ciepła woda, która nawet nie była w stanie tego zaparzyć. Wieczny brak szklanek do wody i czegoś sokopodobnego, bo soku nie było. Na śniadanie nigdy nie było owoców, dzieci nie schodziły na śniadanie bo nie mieli czego zjeść. Obiady i kolację- Codziennie to samo. Nie jestem w stanie wymienić tych świństw bo dla Polaków to było niezjadliwe. Nie jestem osobą wybredną ale skwaśniałe pomidory, suche kapusty i sałatki z resztkami ze śniadania?! Było nas 6 osób, 3 to dzieci. Restauracji dawaliśmy szanse Codziennie ale kończyło się zazwyczaj obiadokolacją w restauracji, która znajduje się przy plaży. Zostawialiśmy tam po ok 200 dinarow ale było to jedyne miejsce, gdzie wszyscy ze smakiem jedliśmy. Oczywiście wszystko zgłosiliśmy i do biura które poleciło nam tą koszmarną wycieczkę oraz Pani rezydent. Zaproponowano nam zmianę hotelu lecz 2 osoby byly z innego biura i nie chcieliśmy się rozdzielać więc niestety zostaliśmy. 4 dnia pobytu przyjechało kilka autokarow Libijczyków, tego dnia było kilka razy więcej niezjadliwego jedzenia i fart chciał, że tego dnia przyjechała Pani rezydent zrobić zdjęcia w restauracji gdzie zapewne według nich było dużo i pysznie. Szkoda, że nie przyjechala na śniadanie albo 2 dni później gdzie ci sami libijczycy walili talerzami w konsole na recepcji bo nie mieli co jeść. WiFi - czasem działa ale tylko w lobby, nigdzie indziej więc bez zakupu karty z internetem nie obeszło. Plaża- tragedia. Jeśli chcecie zobaczyć najbrzydszą i najbardziej śmierdzącą plaże to właśnie tam. Przez tydzień nie weszliśmy do morza bo ilość glonów, który nikt nie sprząta jest dramatyczną. Na plaży mnóstwo koni, wielbłądów, psów i kotów, ale mi w zupełności to nie przeszkadza. Przynajmniej widok tych zwierząt pomagał zapomnieć o smrodzie tego szamba, które ciągnęło się na kilka km, bo dalej nie dało się iść. Najlepszy byl bar all inclusive, gdzie na półce była 1 butelka bimbru i kilka pustych butelek. Za każdy inny bar trzeba było zapłacić - o Ty tez nas nie poinformowano. Przez tydzień wypiłam kilka drinków bimbru z colą bo wódki niestety nie było. Koleżanka, która była z innego biura za tą samo wycieczkę zapłaciła DUŻO mniej, oni nie mają pretensji bo za taką cenę można się było spodziewać ślę za 7 tys??? Latam z rainbow od dawna i nigdy czegoś takiego nie spotkałam. W zeszłym roku byłam równiez z tego biura, również w 3* na Fuerteventura, jedzenie było genialne, nie miała żadnych pretensji. To co nas spotkało w tym roku to napewno "niezapomniane wakacje" Nigdy więcej czegoś takiego nie chciałabym przezyc i dziwię się, że macie w swojej ofercie taki hotel i że proponujecie wgle coś takiego klientom. ODRADZAM

    Monika - 16.07.2022

    37/38 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem