Opinie o IBEROSTAR Waves Mehari Djerba

Kategoria lokalna: 4

5.6/6
(47 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt na Djerbie w hotelu Mehir sieci IBEROSTAR

    Andrzej, Kuźnia Raciborska 28.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel po odnowieniu, czysto, bardzo przyjemnie. Jedzenie super smaczne, bardzo urozmaicone. Obsługa bardzo miła i uczynna. Czego chcieć więcej? Pogody! A z tym w kwietniu 2024 było różnie. Ale nie narzekamy, wypoczęliśmy w super warunkach ! Polecamy ten hotel.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Idealny wypoczynek na Djerbie

    Hanna, Płock 19.10.2020

    Hotel Iberostar Mehari to dobrze utrzymany obiekt. Infrastruktura zadbana, czysto. Posiłki zróżnicowane, bardzo dobry wybór, smacznie. Codziennie do wyboru ryby lub inne owoce morza, nawet kraby. Pizza, mięsa, warzywa. Dużo lokalnego, tunezyjskiego jedzenia, co jest godne pochwały. Wino podawane, nalewane z oryginalnych butelek, a nie z nalewaków. Co również odróżnia ten hotel od innych, które znam. Posiłki podawane przez obsługę, bo wiadomo COVID-19. Wszędzie, czy to restauracja, czy plaża, basen, zachowany przepisowy dystans. Pokój miałam standard z widokiem na ogród, co również było miłe, że jednak i był widok na morze. Pokój duży, zadbany z dużym balkonem. Codziennie sprzątane, wymiana ręczników codzienna, bez wymiany pościeli - pościel nie była zmieniona przez cały mój pobyt. WiFi średnio działające, ale dało się to przeżyć. W hotelu sklepiki, bankomat. W recepcji można wymienić dolary, euro na dinary, ale nie otrzymuje się potwierdzenia z pieczątką. I to jest ważna informacja, aby nie wymieniać dużych kwot. Wymieniać tyle ile potrzeba, gdyż dinarów nie można wywozić z Tunezji. A nawet czasami nie trzeba, bo właściwie wszędzie można płacić dolarami, euro. Plaża ładna, piasek, leżaki bezpłatne. Na pewno wróciłabym ze względu na dobry hotel, plażę i ciepełko, które jest dłużej niż w Polsce.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sahara -piaskiem po oczach

    Jarosław 17.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Spoko miejsce , jeśli chcecie plaży i fakultet na Sahare można zaliczyć. Hotel przyjemny, sporo animatorów i rozrywki dla dzieci i dorosłych. Pokoje wygodne , sprzątane na biężąco.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wspaniałe wakacje

    Magdalena, Żory 02.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Bardzo dobry hotel, nie odbiega niczym od pięciogwiazdkowych. Zaskoczył nas bardzo ładny, przestronny apartament z jacuzzi na tarasie. Bardzo dobre jedzenie, duży wybór. Szeroka, piaszczysta plaża. Polecamy pobyt w tym hotelu!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    swietne wakacje

    Elżbieta, Rawa Mazowiecka 22.09.2022

    krotki lot hotel b dobry ale we wrzesniu GORACO!!!!!!!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    sympatyczna atmosfera

    Ela, Warszawa 31.12.2022 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Hotel 4.5 gwiazdki i w pełni odpowiada temu standardowi. Duży minus - brak czystej plaży. Być może w sezonie sprzątanie alg jest regularne... Animatorzy pracują aktywnie, starając się zapewnić zajęcia i rozrywkę nawet nielicznej grupie turystów. Jedzenie różnorodne, czystość w pokoju bez zarzutów. Rezydent Rainbow pomocny i sympatyczny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Słoneczny wypoczynek na Djerbie

    Hanna, Płock 23.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Wyjazd do Hotelu Iberostar Mehari w październiku to strzał w dziesiątkę. Piękna, słoneczna pogoda z temperaturą 30 stopni codziennie przez dwa tygodnie. W hotelu tym byłam po raz drugi. Pierwszy raz w październiku 2020. Po dwóch latach postanowiłam wrócić. Otoczenie hotelu zadbane. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Niestety, pokój nr 1201, który mi przydzielono był jednym z gorszych pokoi w tym hotelu. Pokój na drugim piętrze, tak jak chciałam. Ale widok z balkonu nie powalał. Z balkonu patrząc w prawą stronę miałam widok na dachy z rurami budynków gospodarczych i wejście dla pracowników na zaplecze restauracji. Przez 24 godziny na dobę huk wentylatorów. Teraz troszkę o jedzeniu. W porównaniu z moim pobytem w 2020r., jedzenie niestety pogorszyło się. Potrawy niedoprawione, makarony rozgotowane. Na plus, to było to, że napoje były nalewane z butelek. Przy basenach i na plaży odpowiednia ilość leżaków.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem