Opinie klientów o Palm Azur

5.2 /6
300 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Joanna, Gdańsk 22.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Palm Azur - wrócimy tu napewno!

Hotel bardzo piękny i czysty. Pokoje i baseny sprzątane są codziennie. W każdym pokoju znajduje się sejf oraz lodówka, szafa, lustro, duże biurko z dużymi szufladami, wygodne łóżka, które po każdym sprzątaniu obsypane były kwiatkami, dodatkowo zawsze obsługa zostawiała cukiereczki :) z ręczników robią piękne łabędzie. Bardzo romantycznie :) Kluczyk do sejfu dostaje się w portierni, razem z kartą, którą wymienić można na ręcznik plażowy. Taras jest z widokiem na morze lub na ogród. Piękne widoki i tu i tu. Mieliśmy zarezerwowany pokój z widokiem na morze, ale przez pomyłkę dostaliśmy inny z widokiem na ogród. Następnego dnia pracownicy recepcji sami ,zauważywszy swój błąd, bardzo nas przeprosili i zaproponowali nam inny pokój z widokiem na morze. Oba widoki były piękne, ale duży plus za reakcję obsługi hotelu. Pomyłki zdarzają się wszędzie. To ludzkie. W Łazience jest suszarka, szklanki, małe mydełka, papier toaletowy, duże i małe reczniki wymieniane co drugi dzień. Pierwszy pokój mieliśmy z widokiem na ogród, było tam ciszej. Ten drugi z widokiem na morze był od strony basenów i było tam dość głośno. Słychać było muzykę, która puszczana była przy basenach i animacje, ale to przecież wakacje, więc nam to nie przeszkadzało. Nie przyjechaliśmy też spędzać czasu w pokoju :) Wi-Fi dostępne w całym hotelu. W pokojach i przy basenie nie było problemu z internetem. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne. Od makaronów, zapiekanek, pizzy, mięs, owoców morza, po grill. Dodatkowo zawsze dostępne dystrybutory z napojami typu fanta, cola, soki. Stoły z przystawkami, sałatkami, daniami na gorąco, po ciasta, desery, lody i zawsze pyszne świeże owoce. Już tęsknię za smakiem tych wspaniałych arbuzów i melonów... W hotelu znajdują się dwa zewnętrzne baseny, jeden przy samym hotelu, z dużą ilością leżaków, o które nie trzeba było walczyć :) drugi trochę dalej od hotelu, mniejszy przy promenadzie prowadzącej do morza. Tam też są wspaniałe zjeżdżalnie, z których chętnie korzystaliśmy. Przy basenach są ratownicy. W środku hotelu w strefie Spa jest też basen kryty. Dla opcji All inclusive basen kryty był darmowy ale korzystaliśmy tylko z tych zewnętrznych. W strefie Spa za dodatkową opłatą można było liczyć na super zabiegi lub masaże. Teraz Animatorzy- mój Boże, wspaniali młodzi ludzie, którzy bez przerwy dokładali wszelkich starań, żeby absolutnie każdego włączać do zabawy, żeby każdy wspaniale spędzał czas. W ciągu dnia były zabawy przy basenach, lub gimnastyka w wodzie, na lądzie, wieczorami piękne pokazy lub wspólne tańce:) Animatorzy to Przemili, cudowni młodzi ludzie mówiący po francusku i angielsku. Spędzaliśmy czas na zabawach z nimi a potem długich rozmowach po ich pracy. Starali się dla nas nawet mówić po polsku dla nas :) Podczas naszego pobytu były otwarte 2 bary, teraz są już podobno otwarte 3. Jeden był w hotelu, drugi przy basenie. Serwowano tam napoje, drinki np. mohito na wódce bądź rumie, jak poprosiłam o słodkiego drinka dostałam coś obłędnie pysznego z sokiem pomarańczowym, Pina coladę, whisky z colą... o cokolwiek się poprosiło "stawali na głowie", by to przygotować. W barach też dostępna była woda butelkowana, którą można było podchodzić i brać bez limitu, soki i napoje. Były także cały czas dostępne przekąski: craissonty, bułeczki, kanapki. Idąc od basenu, piękną promenadą z dwóch stron porośniętą palmami, dochodziło się do morza. Tu także było dużo leżaków i piękna plaża. Jeśli chodzi o ilość glonów na plaży, z tym było różnie. Raz było więcej, raz wcale ich nie było. Jedno trzeba przyznać, plaża też była codziennie sprzątana. Na plaży można było skorzystać z przejażdżki na wielbłądzie, bądź koniach oczywiście za opłatą. Plaża jest piaszczysta, dno morza również. Nie potrzebne są buty do wody, nie ma obaw, nie ma kamieni. Można tu znaleźć piękne muszelki, których podobno nie wolno wywozić, ale ja i tak przywiozłam jedną bez problemu :) W hotelu znajduje się sklepik, w którym można wszystko kupić i ceny są bardzo sensowne. Jest też sklepik z biżuterią. Przed hotelem też są sklepy i kawiarnia. Generalnie hotel godny polecenia. Wszyscy są tu bardzo uprzejmi, życzliwi. Nie mieliśmy żadnych problemów, wyjeżdżaliśmy ze łzami w oczach i na 💯 procent tu wrócimy.

6.0/6

K.B 18.08.2023

Najlepszy hotel

Hotel, plaża, obsługa, animatorzy. Najlepszy hotel na Djerbie, polecam. Dla rodzin z dziećmi jak i również po to aby się pobawić. Pani Agata przewodnik po Saharze najlepsza. Byłam drugi raz i na pewno wrócę🥰

6.0/6

Gabriela , Kielce 12.06.2022

Palm Azur Djerba

Pobyt udany z całego serca polecam ten hotel. Obsługa bardzo życzliwa, jedzenie wyśmienite. Miejscówka jako baza hotelowa również, plaża strzeżona, animacje na jak najwyższym poziomie zarówno te w dzień jak i wieczorem.

6.0/6

Waldemar, Warszawa 23.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Świetny wybór

Zanim wybrałem - dokonałem wszechstronnej analizy - wybór ze wszech miar słuszny! 1. Czysto, codziennie sprzątane. 2. Ładne pokoje. 3. Czyste łazienki (choć niektórzy pewnie się przyczepią, że...) - mnie to nie przeszkadzało w niczym. 4. Jedzenie - PYSZNE!!! - różnorodne! (owoce morza, owoce sezonowe - arbuzy - uwielbiam!) 5. Wszędzie wi-fi - nie warto kupować karty! - działa w pokoju, przy basenie i na plaży! 6. Basen - czysty - jak ktoś nie lubi muzyki to... 7. Plaża - woda cieplejsza niż w basenie - a plaża i woda obok w nieczynnym na ten moment hotelu - wymarzona!! 8. Bardzo starają się rozmawiać po polsku! 9. Z przyjemnością wrócę do tego hotelu! MINUSY! 1. Niestety - POLACY, którzy są wulgarni, chamscy w stosunku do obsługi i wystawiają nam wszystkim opinię - Polacy to alkoholicy! - oczywiście to jednostki - ale widać ich, słychać i należałoby usuwać z hotelu!
123242576
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem