Opinie o Palm Azur

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(457 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo przyjemny wypoczynek

    Katarzyna, Rzgów 23.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Polecam hotel w 100 procentach. Tu nie ma czasu na nudę. Animatorzy dbają przez cały dzień ,aby nikomu się nie nudziło. Wieczorami występy,tańce ,muzyka na żywo,ogólnie hotel imprezowy . Jedzenie pyszne ,piwo dobre. Hotel czysty. Jedynie wanna w łazience ma pewne mankamenty,ale to nie jest duży problem. Byliśmy większą grupą i jesteśmy bardzo zadowoleni.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super hotel

    Mirosław, Skrwilno 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel wart polecenia. Pokoje ładne i czyste. Jedzenie różnorodne, smaczne i dużo. Dużo miejsca do wypoczynku w holu,barach, przy basenach. Bardzo dużo zieleni, palm , kwiatów. Obsługa miła i życzliwa rozumiejąca po polsku. Woda w morzu ciepla i czysta, leżaków nie brakuje.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Świetny hotel!

    Angelika 24.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel świetny, czysto, ręczniki i pościel zmieniane codziennie. Bardzo miła obsługa zarówno w barze na dworze, w budynku jak i w restauracji podczas posiłków. Łazienka wymaga odświeżenia, reszta bez zarzutów. Jedzenie dobre, różnorodne.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Palm Ażur Djerba

    Elżbieta, Legionowo 23.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Obsługa bardzo miła, pokój czysty, jedzenie super,jedyny minus to brak prowiantu przy wyjazdach na wycieczki mimo zapewnień że będą gotowe. I długo trwający dojazd z lotniska do hotelu , żądanie pieniądzy za zabranie bagażu tzn.warunek jazdy z bagażem.musiałam zapłacić bo inaczej bagaż został by,kierowca nie pozwalał włożyć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem