Kategoria lokalna 4
5.0/6
Ogólnie pobyt oceniam na bardzo dobry. Gorąco, woda w basenie cieplutka. Animatorzy na plus. Kuchnia również pyszna. różnorodna. Najbardziej co mnie zdziwiło, to fakt iż od godziny 9 do 12 wyłączana była klimatyzacja w pokojach . Fakt ten by nie przeszkadzał, gdyby nie to, że na dworze było 45 st... Sam pokój w porządku, ale łazienka tragedia, wanna miała chyba ze dwadzieścia lat , tak samo wc. Ściany też nie najczystsze., chodż pokoje sprzątane były codziennie i podłoga była czysta. Trafiliśmy w słaby okres jeżeli chodzi o plaże, same glony nie można było wejść do morza. Rezydentka, Pani Karolina fantastyczna osoba.
KaMa - 06.09.2022
3/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wraz z partnerką, spędziliśmy 7 wspaniałych dni w Tunezji w hotelu Sentido Palm Azur. Wszystko się zgadza wraz z opisem, bardzo bliska odległość do morza, plaża czysta. Mimo sezonu wakacyjnego, nie dało się odczuć natłoku turystów. Jak na pierwsze wakacje poza Europą oceniamy wyjazd z biurem Ranibow 11/10.
Jakub, podkarpackie - 20.08.2019
7/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
W tym hotelu całą obsługa (recepcja .animatorzy, pokojówka) znają podstawowe zwroty po polsku. To bardzo miłe. Również dania posiłkow są opisane po polsku. Oczywiście na powitanie króluje zwrot : jak sie masz
Piotr Wacław, Legionowo - 16.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel nie jest pierwszej nowości ale obsługa jest przemiła a jedzenie pyszne. Byliśmy zdziwieni, że w okresie pandemii właścicielom opłacało się utrzymywać otwarty hotel dla 35 gości (hotel na 600 osób). Pomimo tego wszyscy byli życzliwi i uśmiechnięci i mogliśmy korzystać ze wszystkich udogodnień. Obsługi było więcej niż gości. Jesteśmy z mężem bardzo zadowoleni z pobytu.
Ewa, Marki - 25.01.2021
1/2 uznało opinię za pomocną