Opinie o Palm Azur

5.3/6 (399 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.3/6
399 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Pozytywna ocena Hotelu

    7 dniowy pobyt uważam za udany!Hotel spełniał moje oczekiwania.Obsługę hotelu oceniam bardzo dobrze.Wyżywienie,rezydent OK.Polecam z czystym sumieniem!

    Beata, Andrychów - 25.04.2023  | Termin pobytu: kwiecień 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    polecam hotel

    Hotel fajny, czysty, zadbany. Zasłużone 4*. Plaża piękna, woda bajeczna. Basen duży ok, wymagałby gruntowniejszego czyszczenia ale ogólnie na plus. Zjeżdżalnie fajne, bez większych kolejek. Jedzenie smaczne, śniadania bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, duży wybór na słodko. Obiady skromne ale każdy cos wybierze. Kolacje ok, większy wybór, dania z grilla mega, zawsze jakies owoce morza, sery przepyszne. Leżaki na basenie trzeba zająć rano, poźniej już nie ma wolnych, na plaży zawsze się coś znajdzie. Animatorzy super, bardzo pozytywni. Animacji jakis szałowych nie ma, głównie zabawianie właśnie przez animatorów. Imprezy typu piana party chyba raz w tygodniu po poludniu na basenie i raz późnym wieczorem. My jesteśmy zadowoleni, jeśli ktoś oczekuje standardu jak 5* w Turcji czy Egipcie to zdecydowanie to nie to, jest o wiele skromniej, ale bardzo pozytywnie, nie ma na co narzekać, cena adekwatna do jakości.

    KATARZYNA, RYBNIK - 09.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wakacje po polsku :)

    Po wieloletnim podróżowaniu, wraz z mężem trafiliśmy do Tunezji. Jeśli chodzi o sam hotel, jak dla mnie nie było tragedii aczkolwiek też nie jestem wymagająca. Plaża bezpośrednio przy hotelu, my trafiliśmy na czas glonów. Cała obsługa mówiła po polsku. W restauracji wszystko opisane po polsku. Pieczywo świeże, przepyszne owoce i naprawdę duży wybór jeśli chodzi o słodkości. Napoje oryginalne nalewane z butelek. Alkohole lokalne. Codziennie polska muzyka w ciągu dnia i po wieczornym show odbywały się dyskoteki właśnie przy polskiej muzyce. 95% obłożenia hotelu to właśnie Polacy. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane codziennie. Uważam pobyt za udany. Jeśli ktoś naprawdę nie jest wymagający to polecam.

    Anastazja, Gorzów Wielkopolski - 31.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Uwagi związane z pobytem.

    Na lotnisku w Djerba dowiedziałem się ,że nie jestem zakwaterowany w Palm Azur,lecz w Calimera,trochę to dziwne.Ogólnie jestem zadowolony z pobytu.Wydaje mi się,że o takich zmianach powinienem być poinformowany wcześniej. Jacek Książek

    Jacek, Warszawa - 06.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem