Opinie o Palm Azur

5.3/6 (399 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.3/6
399 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Wakacje pod znakiem uśmiechu

    Polecam hotel, jest czysto, przyjazna, pomocna obsługa, wyżywienie dobre, duży wybór. Trochę mały wybór owoców np brak ananasa, bananów. Natomiast świetni animatorzy. Roześmiani, pełni energii, potrafią porwać towarzystwo do wspólnej zabawy, gier i ćwiczeń zespołowych. Wieczorami codziennie muzyka zachęcająca do tańca. Hotel pięknie położony, koło plaży, dużo zieleni. Jest gdzie pospacerować.

    Krystyna, Kraków - 24.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    A&R wrzesień 2023

    Hotel ma gwiazdki w standardzie Tunezyjskim i swoje lata ma, fajny miły i zaangażowany personel, baseny na których ciągle się coś dzieje oraz ciekawe wieczorne show (choć podobno przed naszym przyjazdem było słabo z animacjami). Można popatrzyć, pośpiewać , a i potańczyć wieczorem. Jedzenie różnorodne 2 kolacje na powietrzu z lokalnym menu (owoce morza super). Powtarzalne potrawy , ale to dość oczywiste bez problemu coś dla siebie się znajdzie.

    R&A Wrzesień 2023 - 28.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Jak na Tunezję ok

    Hotel sympatyczny z własną piaszczystą plażą ,która była codziennie czyszczona ze śmieci naniesionych przez morze i ludzi. Na plaży niestety permanentny brak materaców na leżaki , efektem czego były wczesne rezerwacje materacy lub podkradanie materacy ... puste leżaki stały do południa.. Goście hotelowi w 80% Polacy. Na basenie też rezerwacja poranna leżaków. Basen duży czysty. W pobycie na basenie przeszkadzała rycząca na cały regulator muzyka arabska. Prośby o przyciszenie nie odnosiły skutku. Jedzenie dobre, urozmaicone, każdy dla siebie mógł coś wybrać. Dużo owoców . Pokoje średnio duże, z balkonem, nasz z pośrednim widokiem na morze. Dostęp do Internetu na terenie hotelu bez problemu.

    WIESLAW, Tarnowskie Góry - 24.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Polecam serdecznie

    Hotel sam w sobie super, wszystko w porządku. Obsługa przemiła i bardzo pomocna. Trafiliśmy na czas przed sezonem więc była cisza i spokój, choć wieczorem lekkie disco bywało dla tych bardziej rozrywkowych. Jedzenie zróżnicowane i napewno każdy znajdzie coś dla siebie. W hotelu jest możliwość wypożyczenia buggy oraz quady od zaprzyjaźnionych tam chłopaków. Plaża była w trakcie sprzątania, przygotowywana pewnie do sezonu. Na przeciwko hotelu 3 "centra" handlowe, sklepiki ze wszystkim. Pod hotelem zawsze conajmniej jedna taxi. Polecam

    Aleksandra, --- - 06.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem