Opinie o Vincci Helios Beach

Kategoria lokalna 4

5.4/6
(129 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt na wyspie Djerba

    Piotr, Warszawa 05.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wyspa nas zachwyciła. Lokalnie można zwiedzić kilka uroczych miejsc oraz wybrać się na pustynię. Gdyby nie pozorna czystość w hotelu oraz imprezy trwające do 1:00-2:00 nad ranem mógłbym uznać wyjazd za bardzo dobry.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel w Tunezji

    Małgorzata Niedzielska 12.08.2024

    Wyjazd udany.Hotel duzy,ładny.Pokoje wygodne,klimatyzowane.Codziennie sprzątane.Animacje w hotelu super.Animatorzy bardzo zaangażowani.Polecam hotel.Wyżywienie urozmaicone,dużo dań ,owoców.Personel hotelu przyjazny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie polecam

    ANDRZEJ, ZDUNSKA WOLA 11.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Bardzo słaby hotel. Tylko 5 zjeżdżalni. Jeden basen do dyspozycji gości i jeden vipowski. Jedzenie bardzo słabe jeszcze nigdy tak słabo nie było. Nigdy więcej Djerba. Pokoje brudne w pokoju wanna cała brązowa i słabo trzymająca się szyba pod prysznicem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w czerwcu 2023

    Karol, Łódź 17.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel bardzo duży z ładnym terenem. Jednak obsługa pozistawia wiele do życzenia. Żadko zmieniana pościel, a ręczniki zabrane rano wracały dopiero po południu. Brak klimatyzacji nie tylko w pokojach, ale także w lobby i w restauracji. Awarie urządzeń sanitarnych. Wieczne braki żywności w restauracji, a kolejki za porcją wymagały dużej cierpliwości. Bardzo skromny wybór menu. Jak na hotel, który bazuje na dobrych opiniach w mojej ocenie wypadł bardzo słabo.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem