Opinie o Zephir hotel & Spa

Kategoria lokalna 4

4.7/6
(35 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rezydent totalna porazka

    Kasia 18.05.2024

    Hotel super jedzenie animatorzy czystość super największa porażka jest pani rezydentka która wpada na chwile i ma klijentow w nosie nie pomaga nie ma nic wspólnego z prawdziwym opiekunem totalna porażka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel średni

    Radosław Przemysław, Warszawa 23.09.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Obsługa bardzo słabo. Plaża z glonami . Okolica bardzo biedna i brudna . Baseny całkiem całkiem . Bardzo dużo Francuzów .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Lipiec 2023

    Tomasz, --- 07.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Plusy : Ładna plaża i basany,dużo leżaków,dobre jedzenie . Minusy Obsługa mówiąca tylko w języku francuskim. Animacje głównie pod Francuzów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    po sezonie

    Marek, Toruń 11.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wyjazd generalnie oceniam pozytywnie. Leciałem do Tunezji z myślą tylko i wyłącznie o wypoczynku, żadnych wycieczek. Hotel lata świetności ma już zdecydowanie za sobą. Było jednak czysto, a obsługa jak wszędzie w Tunezji bardzo uczynna i sympatyczna. Piękny, zadbany ogród i bardzo łagodne zejście do ciepłego morza. Sądzę, że warto wyraźniej zaznaczyć w ofercie fakt wyłączenia klimatyzacji w całym hotelu pod koniec września. Dało się też zauważyć powolne "zwijanie interesu" - systematycznie zmniejszająca się oferta kulinarna, co absolutnie nie wpływa na moją pozytywną ocenę całego pobytu

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem