Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie nowy a odnowiony, ale tylko częściowo. Nowa recepcja, lobby, bar w lobby, korytarze / chociaż już brudne i zaśmiecone, ani razu nie widziałam żeby ktoś je odkurzał/ , drzwi do pokoi, łóżka. Reszta odnowiona ,ale kiepsko. Technicznie pokoje w kiepskim stanie - brak działającego telewizora, brak klimatyzacji - wrzesień - jak działa to zalała pokój, brak możliwości zamknięcia drzwi tarasowych - na parterze - jak technicy zamknęli to nie dało się otworzyć. Zgłoszenia w recepcji - ignorowane. W jeden dzień pościel zmierzwiona i zmieszana w kupę z narzutami- chociaż było pościelone - to było dziwne zjawisko. W okolicach hotelu tylko supermarket. Do miasta ok 12 km. Wyżywienie - wystarczający wybór, restauracja w miarę czysta - zdarzały się brudne stoły i sztućce. Bar przy basenie - serwowane napoje i drinki w papierowych, rozmoczonych kubkach. Baseny nowe ładne czyste. Animacje dramat. Raz pokaz brazylijskich tancerzy, raz pokaz strojów świetlnych - reszta - lepiej siedzieć na drinku w barze. Plaża wąska, ze spadkiem - resztki cegieł i kamienie przy wejściu do morza. Ogólna ocena - dla mnie słaby hotel, bo trochę już zwiedziłam, ale dla mniej wymagających myślę, że będzie ok. Znajomi byli 1 raz i są zadowoleni.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jadąc do tego hotelu trzeba być przygotowanym na : -powtarzające się posiłki -wszystkie napoje do posiłków serwowane tylko przez obsługę co powoduje że można się nie doczekać do końca posiłku -brak wody w butelkach ( po kubek wody trzeba stać w kolejce do jedynego baru przy basenie czasami nawet 10-15 minut bo obsługuje jeden barman ) - trwający w części hotelu remont -wąska plaża ( duża ilość glonów ) - brak ręczników na basen ( kazali brać z pokojów co spowodowało że później brakowało na wymianę ) To takie niedogodności w moim dczuciu dla kogoś może to nie być problem
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Blue Beach nie jest nowym hotelem, tylko wyremontowanym (10 lat był zamknięty). Do Monastiru 15 km, Sousse 8 km, poza hotelem nie ma nic oprócz 3 sklepów, w których można kupić pamiątki. Codziennie prowadzane są zajęcia dla dzieci i dorosłych przez fantastycznych, pełnych energii animatorów. Woda w basenach ciepła ale bardzo mętna. Dużo leżaków, po godzinie 9 ciężko znaleźć wolny leżak. Jedzenie monotonne ale każdy coś znajdzie do zjedzenia. Kolacja a’la carte pyszna. Plaża piaszczysta, zaśmiecona. W morzu mnóstwo meduz (każdy z nas został poparzony), bardzo dużo glonów i śmieci. Poznaliśmy w hotelu wielu fajnych pracowników (barmanów, kelnerów, osoby sprzątające) ale również mniej przyjemnego pana ratownika i ochroniarza, którzy zabrali nasze rzeczy z leżaka i schowali do piwnicy (byliśmy w tym czasie na plaży). Panowie przejrzeli dokładnie co było w plecaku, bo powiedzieli co tam jest. Opornie oddawali nam nasze rzeczy i chcieli wymusić na nas oddanie plecaka, bo bardzo im się spodobał. Po naszym stanowczym sprzeciwie odpuścili. Mimo tego wszystkiego spędziliśmy miło 7 dni w Tunezji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży i na pierwszy rzut oka ładny. Pracownicy bardzo uprzejmi i pomocni. Pokoje ( przynajmniej ten w którym byliśmy ) świeże i schludne. Największy minus to ekipa sprzątająca pokoje. Jedyne co robią to tak naprawdę myją podłogę i ścielą łóżko. Przez cały pobyt nikt nie raczył umyć umywalki, toalety, lustra czy też prysznica. Część załogi nie rozumie angielskiego co też jest minusem głównie przy pracownikach restauracji. Ogólny brak higieny, sztućce na jadalni często brudne, wykładane gołymi rękami. Co do jedzenia - mało różnorodne oraz jałowe. Na jadalni pełno much co jest równie irytujące i nikt z tym nic nie robi. W okolicy nic nie ma poza brzydkim zapachem dochodzącym do hotelu jakby ze ścieków. Plaża codziennie sprzątana, lecz morze brudne. Codziennie wyrzucające pełno glonów. Po plaży chodzą natarczywi sprzedawcy, którzy wiecznie wołają i zaczepiają. Uciekają na chwilę tylko, gdy ochrona dostaje sygnał, że idzie szef. Wtedy ich przeganiają na chwilę. Brak atrakcji dla dorosłych. Głównie animacje dla dzieci. Raz animatorzy zapraszali na zabawę dla dorosłych, ale wstęp byl płatny co chyba jest lekkim nieporozumieniem. W hotelu można wymienić obcą walutę na dinary, lecz codziennie po innym przeliczniku. Cały pobyt uważam za udany, ale przydałoby się zwrócić hotelowi uwagę na lepszą higienę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest nowy tylko odnowiony i to bardzo prymitywny sposób, pracowicy hotelu bardzo słabo mówią po angielsku tylko z paroma osobami można było sie porozumieć z resztą trzeba było używać języka migowego 🫣bardzo słaby asortment alkoholi i jakosc drinków, praktycznie pijesz sam sok lub napój, jedzenie mogło być każdy coś znalazl dla Siebie, wszystko wynagradza pogoda jest w czerwcu chyba najlepsza, hotel główna dla rodzin z dziećmi, 50 % lokatorów to Polacy,brak Polskich animatorów nastawieni są głównie na Francuzów i Niemców, ale jes ich tam bardzo mało, chyba z tego względu że hotel jest taki sobie,klimatyzacja w pokojach bardzo słabo działa a nawet przez dwa dni w ogóle nie działa, trzeba bylo zgłaszać 4 razy by naprawili.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny, ale obsługa do wymiany. barman w barze hotelowym sugerował że ze względu na brak w barze szkła do drinków mamy przynosić swoje w celu uzupełnienia, W barze przy basenie - dlaczego mam ochotę na "whisky" skoro jest tyle "innych" alkoholi dostępnych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt ok. Jedzenie niestety monotonne cały czas to samo, niestety nie nasze smaki ale głodni nie chodzilismy. Obsługa bardzo miła i pomocna. Pokoje czyste. Ogólnie pobyt uważam za udany.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jak tylko dotarliśmy do hotelu wszystko było w porządku i było przyjemne wrażenie, barman przyniósł napoje chłodzące dla ochłody w pokoju nie było suszarki do włosów, sejfu ani wody, bar przy basenie to generalnie coś okropnego, jedni barmani robią dobre koktajle, inni coś paskudnego dopóki nie powiedzieli, że sprzątanie było złe, nikt nie posprzątał pokoju prawidłowo
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogolnie hotel sprawia dobre wrazenie natomiast pokoje daja duzo do zyczenia technicznie nie dokonczone potrafi kilka rzeczy nie dzialac a to spluczka a to brak wody a klima w jednych pokojach jest w innych nie ma. Obsluga hotelu Ok choc ostatnie 2 dni ciagle czegos brakowalo. Brak plazy jest malutka. Hotel ciagle w budowie. Natomiast Pani Alicja rezydentka pelna profeska starala sie wszystkie braki wynegocjowac i zajela sie na wysokim poziomie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fatalna obsługa, na miejscu byliśmy o północy czasu miejscowego, pokoje nie były gotowe. W pokojach nie działała klimatyzacja - jej naprawa wymagała czterech interwencji, w tym dwóch rezydenta, i zajęła 4 dni. Sejf mimo zapewnień nie został dostarczony do pokoju i był to problem wielu innych wczasowiczów. W części restauracyjnej obsługa nie nadążała, wielokrotnie jedliśmy posiłek bez możliwości napicia się wody, zamówienia były mylone. Żonie został skradziony telefon na siłowni, na szczęście wszędzie są kamery i sprawca został szybko ustalony, a telefon odzyskany - była to jedyna sytuacja w której można było poczuć, że personel stara się zrobić dobre wrażenie. Pościel w pokojach niewymieniana. Jedzenie bardzo dobre. Plaża malutka, przez większą część pobytu w wodzie były glony. Sama woda ciepła, czuliśmy się trochę jak nad polskim morzem tylko z gwarancją pogody. Można wypocząć jeśli nie będziecie mieli problemów takich jak opisane wyżej. Mimo oceny ogólnie wakacje udane, ale opieszałość personelu, mimo ich pozytywnego podejścia, jest całkowicie nie do przyjęcia