Opinie o Blue Beach Monastir

4.6/6 (105 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
105 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Hotel idealny dla rodzin z dziećmi

    Hotel czysty, odnowiony. Jedzenie smaczne i różnorodne ale bardziej na 4 niż na 5. Park wodny idealny zarówno dla trzylatka jak i ośmiolatka. Minus za problemy z dostępnością leżaków ale nie startowaliśmy od siódmej rano żeby je zajmować ;) Baseny i animacje bardzo na plus.

    Monika - 18.08.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Hotel z potencjałem

    Bardzo dobry hotel na rodzinne wakacje. Wszystko co potrzeba do udanych wakacji znajduje się w hotelu. Jedzenie bardzo dobre, bar i przekąski również świetne. Basen i aquapark czyste , chociaż obsługa aquaparku nie radzi sobie z przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa. Pokój w hotelu duży , ale szafa za mała na 4 osoby. Łazienka słabo zrobiona. Plaża mała , sprzątana ale tak tylko na pokaz. Dużo wodorostów i są też meduzy w wodzie. Sporty wodne blisko i w bardzo dobrych cenach. Najlepsza robotę robią animatorzy, cały czas są gry, zabawy i przy basenach leci muzyka. Wieczorami też jest zawsze jakieś show. Gdyby tylko zadbano o większy porządek w przestrzeni publicznej jak korytarze, toalety to było by bardzo dobrze.

    JG - 28.08.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Udane wakacje w gronie przyjaciół

    Spędziliśmy z przyjaciółmi 8 wspaniałych dni pod koniec sierpnia 2024 roku w Hotelu Blue Beach Monastyr. Hotel położony na obrzeżach miasta, kilkaset metrów od elektrowni gazowej. Oczywiście na próżno szukać informacji na ten temat w folderach reklamujących hotel. Niemniej nie jest uciążliwa dla otoczenia. Personel super, bardzo pomocy, dzięki tym ludziom i ich ciężkiej pracy miło spędzaliśmy wakacje w Tunezji, nasz drugi pobyt. Jedzenie bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie i co najważniejsze nie zostaliśmy "otruci" w przeciwieństwie do nadbałtyckich "restauracji". Na plaży, mimo codziennego sprzątania, spotyka się kawałki gruzu, tynku, cegieł itp. po jakimś remoncie. Ale widać tak mają i im nie przeszkadza gruz, śmieci i plastik na ulicach i wokół domów - inna kultura i inne podejście do życia. W wodzie dużo meduz i każdy z nas został przez te cholery poparzony. Pomaga szybkie pocieranie skóry piaskiem. Na plaży dużo wolnych leżaków w przeciwieństwie do basenu, gdzie już od 7 rano pojawiają się na nich ręczniki, a potem "opalają" się przez długi czas bez ich właścicieli. Hotel powinien z tym walczyć. Można korzystać z parku wodnego oraz wewnętrznego basenu. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Przelot samolotem i transfer autobusem bez żadnych problemów. Hotel nie robił żadnych problemów w korzystania z infrastruktury i barów przed i po godzinach zakwaterowania. Kolejny wyjazd z Rainbow i wszystko dobrze zorganizowane. Za kwotę 2680 zł w żadnym miejscu w Polsce nie otrzymamy takiej oferty, jaką świadczył hotel Blue Beach.

    ROBERT ANTONI, Wola Rzędzińska - 12.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wszyscy mają rację

    Nie przypadkowo tytuł opinii brzmi jak wyżej. I Ci co narzekają i Ci co doceniają mają rację. Jest wiele minusów i niedociągnięć ale jest też sporo plusów i aspektów godnych pochwalenia.Opiszę moje wrażenia z pobytu, choć wiem że będący w tym samym terminie rodacy mieli zgoła inne spojrzenie. Tak, zgadza się hotel jest odnowiony, otwarty ponownie 01.06.2024r. (nasz turnus był 2 tygodnie po otwarciu od 13.06.-20.06.2024r.) i widać jeszcze pewne budowlane niedociągnięcia czy organizacyjne problemy. Mieliśmy lecąc tego pełną świadomość. Gdy wylatywaliśmy były tylko może z 4 opinie na Google Maps, raczej nikogo z Europy. Mogliśmy zaliczyć spektakularną wtopę lub trafić w "10". I po pobycie w tym hotelu raczej bliżej nam do tego drugiego. Owszem nie działał pokój gier, nie ma otwartego wewnętrznego basenu, suszarkę w łazience montowano nam w pierwszy dzień naszego pobytu, w ostatni dzień padła klimatyzacja, gdy pospałeś i chciałeś zająć sobie leżak dajmy na to o 8 rano to już nie było co zajmować. Wszędzie ręczniki i rezerwację. I pretensje do hotelu mogą być uzasadnione ale nie dlatego, że nie walczą z tym procederem ale dlatego, że jak się ma określoną liczbę gości, to tyle samo powinno być leżaków i materaców do nich. Pokój oprócz wspomnianych suszarki i klimatyzacji czysty, ręczniki wymieniane codziennie, donoszona woda, materace ok choć nieco twarde, wytłumienie pokoi mogłoby być nieco lepsze. Tak w łazience nie ma wieszaczków ale to szczegół. Woda spod prysznica w pierwszy dzień wylała mi się na łazienkę ale w kolejnych dniach inne ustawienie słuchawki i nie było problemu. Ogólna ocena jest jednak pozytywna. Sam budynek hotelowy (główny) bez zarzutu. Hol nowoczesny, przestronny, elegancki, w tle cicha jazzowa muzyka. Łazienki na korytarzach super. Restauracja i kawiarnia podobnie gustownie urządzone, czysto. Windy działają. Obsługa bardzo dobra, począwszy od recepcji poprzez pracowników restauracji, barów po ekipy sprzątające. Jedyna kwestia do poprawy to zachowanie niektórych kelnerów, po kilku dniach gdy nie dajesz napiwku już nie są uczynni, jest to mocno zauważalne. Nie oczekuję, żeby koło mnie skakać, ale chodzenie do ich stanowisk po wodę do obiadu uciążliwe. O wodę w butelkach faktycznie trzeba się upominać inaczej jest tylko w automacie do posiłków lub później w barach. Co do animatorów, dwoją się i troją, niektórzy z dużą wiedzą w zakresie np. fitness. Ja nie uczestniczę w tych zabawach ale doceniam ich trud. Większość to tacy jak ja, tylko patrzą :) Ale jest joga, zumba w wodzie, piłka ręczna w wodzie i dużo innych zabaw. Aquapark nawet niezły, mieliśmy trochę frajdy wydaje się na zdjęciach mały ale jest wystarczający. Dużo ludzi z niego nie korzysta bo jest nieco oddalony od hotelu i basenów co nie jest zarzutem ale zarzutem już jest to, że nie można w ramach formuły all korzystać z baru przy nim, to akurat chore. Podczas zajęć jest głośna muzyka taneczna. Poza tym fajna muzyka w tle od jazzu przez rytmy kubańskie po chill out. Nie męczy. Baseny czyste, łagodne zejścia dla dzieci idealne, jeden głębszy basen. Nie ma tam ogrodów po których wieczorem można się przechadzać ale nie ma przytłoczenia betonem, czuje się trochę przestrzeni, pewnie poprzez otwarcie całego kompleksu na morze. No właśnie morze i plaża. Największe rozczarowanie. Morza oczywiście hotel sobie nie zmieni, choć próbuje. Chodzi Pan rano i zbiera wszystkie te rośliny, które to morze wyrzuca ale oczyszczanie plaży w tym tempie nie wróży rychłego sukcesu. Plaża zanieczyszczona odpadami z budowy itp. są elementy cegieł, betonu i szkła. Porażka. Nie działa też i nic się nie dzieje w kwestii otwarcia baru na plaży. Nie ma tu większego problemu bo baseny z barem od plaży dzieli może jakieś kilka metrów. No ale jak się mówi, że jest bar na plaży to trzeba go otworzyć. Sam hotel położony w nieciekawym miejscu, po wyjściu za bramy nie bardzo jest gdzie iść, po plaży też nie polecam spacerów. Jedyne rozwiązanie to ucieczka taxi do pobliskiego miasta. Jedzenie w mojej ocenie to najlepsze w tym hotelu. Różnorodność, sposób podania, smak. Są ryby i owoce morza, są różne mięsa, są sałatki, surówki, stół grilowanych warzyw, są owoce, makarony, pizze, kasze, są lody i słodkości. Pewnie zawsze można powiedzieć, że czegoś nie ma. Ocena restauracji głównej i jej śniadań, obiadów i kolacji, organizacja sali może być wyłącznie celująca (nie dotyczy barów z przekąskami-to do poprawy). I najważniejsze ocena kadry zarządzającej. Jest perspektywa świetnego hotelu jeśli nadal będą wsłuchiwać się w głosy klientów. Podczas naszego pobytu widać było to jak na dłoni, że czytają opinie i reagują. Ktoś napisał, że nie ma lodów i nagle się pojawiły, że nie ma występów wieczornych i na koniec naszego pobytu już były. itd. Oby tak dalej a będzie dobrze. Samo biuro i rezydent, kontakt był na tyle na ile potrzebowaliśmy. Wszystko w porządku. Organizacja bez zarzutu.

    Arkadiusz , Częstochowa - 02.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem