Opinie o Blue Beach Monastir

4.6/6 (88 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
88 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    PODSUMOWANIE WYCIECZKI

    Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu. Klika spostrzeżeń: Hotel - po remoncie dla rodzin z dziećmi przede wszystkim, Obsługa hotelu miła i bardzo pomocna. Obsługa restauracji - bardzo dobra, Jedzenie - bardzo dobre. Plaża piaszczysta mocno zanieczyszczona wodorostami i innymi śmieciami pływającymi w morzu - nikt tego nie sprząta. Woda w morzu brudna. Na zewnątrz hotelu są t 3 baseny i tam głównie skupia się kąpiel i relaks. Hotel posiada SPA, pole golfowe i siłownię. Codziennie wieczorami organizowane są atrakcje dla dzieci i dorosłych. Jeżeli ktoś chce popływać w morzu tej akurat lokalizacji nie polecam. Wszystko inne na plus. Robert Ołdziejewski

    Robert - 06.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Rodzina 2+2

    Uczucia po urlopie spędzonym w hotelu Blue Beach Monastir mam mieszane. Widzę sporo plusów, jednak niedociągnięć jest więcej. Początek urlopu zaczął się przydzieleniem pokoju niezgodnego z wykupionym - miał być widok na ogród i balkon. Dostaliśmy widok na ścianę i brak balkonu (pokój był ciemny i nieprzyjemny, brakowało też sejfu, który był w ofercie jako element wyposażenia). Z racji późnej godziny przyjazdu do hotelu (byliśmy po 23), stwierdziłam, że na następny dzień (po spotkaniu z rezydentką) wyjaśnię sprawę w recepcji i dopłacę do widoku na morze (w pierwotnej ofercie nie było opcji wyboru widoku). I tu zaczęło się wielkie rozczarowanie. Byłam zbywana i ignorowana. Odprawiano mnie, bym wróciła np. za godzinę po klucz i historia zaczynała się od nowa. Personel udawał, że mnie nie widzi, po czasie - jak w końcu ktoś zareagował na moją obecność, konieczne było tłumaczenie wszystkiego od początku. Taką postawę miał nawet szef recepcji. Nie pomógł fakt, że reklamację w zakresie pokoju niezgodnego z zamówionym zgłosiła również rezydentka. Po kolejnej wymianie zdań, gdy powiedziałam, że jestem gotowa napisać negatywną opinię, dopiero wręczono nam kartę do nowego pokoju. Co prawda ponownie bez balkonu i sejfu, ale z normalnym widokiem i zdecydowanie bliżej lobby. Zmęczeni sprawą odpuściliśmy balkon, ale prośbę o sejf utrzymaliśmy. Dostarczono nam go dopiero po interwencji rezydentki. Pokój sam w sobie był ok. Gorzej z łazienką - niespływająca woda i WC pamiętające bardzo odległe lata. Machnęliśmy już na to ręką. Nie chciałam tracić kolejnych godzin na staniu przy recepcji. Gdybym miała wystawić ocenę po 1. dniu i na podstawie doświadczenia z recepcją - była negatywna. Kolejne dni były lepsze. Korzystaliśmy z basenów - te są naprawdę ok. Trzeba się tylko dostosować do zasady rezerwacji leżaków - tych jest zdecydowanie za mało (byliśmy w drugiej połowie czerwca i był problem, by po 8 znaleźć miejsce). Spacerowaliśmy po plaży (ta co prawda do najczystszych nie należy, ale nie ma dramatu). Fajne są atrakcje wodne, które są tuż po wyjściu na plażę. Ogólnie plaża graniczy bezpośrednio z hotelem, także przyjemna sprawa. Panowie od sprzętów wodnych robią też niezłe zdjęcia. Dużym plusem są animatorzy, ich program aktywności i kids club. Nasza córka bardzo chętnie chodziła na zajęcia, które prowadziły Susu i Luna, a kids party było obowiązkowym punktem każdego dnia. Wyżywienie było całkiem przyzwoite. Niektóre potrawy smakowały nam nawet bardzo. Obsługa ok, ale czekają na napiwki (zwłaszcza "starsza kadra"). Kilka dinarów zmienia ich podejście i nastawienie. Bez tego czasami można w nieskończoność czekać na nalanie picia lub podanie czystych sztućców. Ogólnie personel czeka na napiwki. Ich brak okazują ignorancją, udają, że nie słyszą lub nie rozumieją, co się do nich mówi. Niektórzy wprost rzucają, że teksty na ten temat. Po wręczeniu napiwku wchodzi się jakby w inny świat - również w barze przy basenie czy tym za lobby. Bardzo męczący jest pan oferujący wycieczki, co więcej (o czym się przekonaliśmy osobiście, bo wygraliśmy jedną z takich wycieczek) oferta odbiega od tego, co czeka na gości, a ekipa wycieczkowa na każdym kroku próbuje naciągać i wyciągać napiwki - tu wielkie NIE POLECAM (nawet za darmo). Sam hotel wizualnie robi dobre wrażenie, gdy jest się w częściach wspólnych, korytarze i pokoje obnażają jego faktyczny stan. Okolica hotelu, to kilka innych hoteli, elektrownia i jeden bazar, więc spacery odpadają. Za to można pojechać taksówką do Monastyru lub Susy. Czy bym wróciła do tego hotelu? Nie mówię nie... ;)

    Marcin, Wrocław - 08.08.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    cd opinii barbara.chmielecka@wp.pl

    W poprzednim mailu podałam opinię chce dołączyć zdjęcia z wyjazdu. Ogólnie wycieczkę oceniam pozytywnie poza problemami żołądkowymi mojej rodziny.

    Barbara Ch - 02.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Tunezja 8-15 sierpień 2024r. pobyt stacjonarny Hotel Blue Beach Monastyr

    Biuro Rainbow jak zwykle sprostało w organizacji wyjazdu. Byłam z mężem, dziećmi i wnukami. Hotel schludny, obsługa bardzo miła, kompleks basenów bardzo dobry, zarówno dla dorosłych jak i dzieci, położenie idealne przy morzu. Jedzenie różnorodne, ale nie wiem co spowodowało problemy jelitowe większości Polaków tam przebywających. Na wycieczkach fakultatywnych uczestnicy z innych hoteli informowali że nie mieli takich przygód. Przewodnicy na fakultetach kompetentni , życzliwi umiejący przekazać w pigułce historię Tunezji. Animatorzy organizowali czas zarówno dzieciom dorosłym, dużo gier i zabaw. Rezydentka podczas naszego pobytu pani Alicja, nie ogarniała wycieczek. Otrzymałam wraz z mężem bilet na fakultet na 13.08.2024r. od niej zgodnie z terminem wystawionym w Biurze Rainbow w Białymstoku, ale na listę do autokaru wpisała nas na 10.08.2024r. Zaproponowała nam wycieczkę w dniu 14.08.2024r., ale męża dosięgła zemsta faraona i ominęło go zwiedzanie Kartaginy. Polecam ten hotel szczególnie dla rodzin z dziećmi, ale uprzedzam brać przez pobytem probiotyk.

    Barbara Ch - 02.09.2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem