Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety ale po informacji od pracownika rainbow, sugerujacej ze WSZYSTKO jest juz oplacone, nalezalo oplacic jeszcze podatek klimatycznyw wysokosci okolo 100zl o czym nie bylem poinformowany. Zostawia to nieprzyjemny posmak po tej calej wyciecze
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do Blue Beach Monastir był pierwszym wspólnym wyjazdem z świeżo upieczonym małżonkiem , była to podróż poślubna. Jednak nie jesteśmy zadowoleni z tego wyjazdu , gdyż napotkało nas wiele nie fajnych sytuacji takich jak Pani rezydent , niebardzo kompetentna osoba, pokój hotelowy ( który był bez klimatyzacji - dopiero po zgloszeniach zostala naprawiona klima , z ciężko otwierającymi się drzwiami na balkon , nawet miał być przygotowany dla nowożeńców a nic nie było , i co chwilę wyrzucane śmieci pod balkonem , a nawet i szarpaniny na Aquaparku przy hotelu gdzie przebywały dzieci z rodzicami ) . Jedynie posiłki były naprawdę smaczne i kelnerzy bardzo mili ,którzy obsługiwali podczas posiłków. Pobyt był jedynie fajny ,że spędziłam czas z mężem i poznaliśmy fajnych ludzi .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziłam z rodziną w tym hotelu 12 dni. Ciągle miałam problem z ręcznikami, których zawsze nam brakowało, tzn. na 4 osoby były dwa ręczniki albo 3 albo raz w ogóle ich nie było.... Uważajcie na wymianę waluty na stanowisku CHANGE przy recepcji. Niby przez pomyłkę dwa na trzy razy kiedy wymienialiśmy pieniądze, dostaliśmy zbyt mało pieniędzy. Liczą na to, że turyści nie przeliczają, tylko zwijają kasę i odchodzą. Nie polecam spa i hammamu. W saunie grzyb na suficie. Szlafroki, w które nas przyodziano były brudne i poprute. W ogóle 4 osoby obsługiwała jedna starsza pani. Masaż ok, ale nie przestrzegają umówionego czasu. Oczywiście masaż trwał krócej niż powinien. A do wanny z hydromasażem musieliśmy wchodzić z dziećmi. Czyli w jednoosobowej wannie siedzisz z dzieckiem na kolanach i w dodatku po ciemku, nie włączają tam światła. Strata kasy i zdrowia na wdychane tej pleśni. Jedzenie monotonne i niezbyt dobre. Trzeba się nastawić na pizze, frytki, omlety lub naleśniki na śniadanie. Mimo, że wybór serów lub jogurtów jest duży to są one niedobre. Kawa niedobra, ma dziwny posmak. W restauracji syf, na stolikach, krzesła brudne, nie dbają o to. również w barze przy lobby. Wszystko na szybko ogarniane. Baseny spoko, animatorzy też aktywni. Dzieciom po raz pierwszy podobał się Kids Club i gaming room, chociaż czasem narzekały na niesprawne pady i niemiłego animatora, pilnującego tam sprzętu. Moim zdaniem bardzo przeciętny hotel.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty zadbany, jedzenie rozmaite duży wybór, kawa bardzo średnia. Na każdym kroku widać że staff domaga się tipów i jeżeli nie płacisz widzisz sporo różnice w obsłudze. Mieliśmy Potrzebę zmiany poszewki na kołdrę niestety nie udało się doprosić mimo pobytu dwu tygodniowego , wody i ręczników na start w pokoju również nie otrzymaliśmy . Snack bar dramat, jedzenie zimne, podawane z łaską mimo kolejki Kelner ewidentnie obsługiwał „swoich”
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
w hotelu Blue Beach spędziliśmy tydzień w sierpniu. zacznę od plusów: duży wybór jedzenia, świeżo wyciskane soki, kanapki robione ala kebab wielkie rozczarowanie animacjami- kompletny brak animacji dla dzieci, zero planu. panie Animatorki wyglądały jakby musiały tam za karę siedzieć. pierwszy raz się z czymś takim spotykam, mimo że klubik wyglądał fajnie. uważam że nie powinniście państwo wspominać o animacjach bo tam ich na prawdę nie ma
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy całą rodziną z tego hotelu. Nasze wrażenia kształtują się następująco: Pozytywne strony: do pozytywnych stron z całą pewnością można zaliczyć aquapark oraz plażę bezpośrednio przy hotelu i basenie. pokój hotelowy też był przestronny i ładny a pokojówki po otrzymaniu napiwku starały się zachować czystość. Negatywne strony: negatywnych rzeczy niestety jest więcej. Wróciliśmy z poparzeniem chemicznym skóry. Poparzenie nastąpiło z powodu zbyt wielkiej ilości chloru to dawanego do basenu. podczas pobytu kilkakrotnie zdarzyło się brak bieżącej wody w naszym pokoju mimo zapewni że to nowy hotel przez cały okres trwania pobytu ciekło z muszli klozetowej .W hotelu brudno szklanki sztućce niedomyte. Najgorzej jednak sytuacja wyglądała w restauracji podczas posiłków. obrusy brudne personel nie nadążał sprzątać Poza tym robił to zbyt powoli żeby móc nadążyć. Obsługa restauracji traktowała Europejczyków gorzej od tutejszych co przejawiało się w każdym geście chociażby podczas stania w kolejce do pizzy. Muzułmanie podchodzili bez kolejki, natomiast cała reszta musiała stać w bardzo długich kolejkach. jedzenie bardzo monotonne i po prostu niesmaczne Największy problem był z napojami do posiłków ponieważ nie można było samemu się częstować tylko trzeba było czekać aż kelner doniesie z racji tego że kelnerów było zbyt mało to często zdarzało się tak że posiłek mieliśmy bez napojów. Ponadto hotel jest bardzo ubogi w ofertę drinków, napojów lodów dla dzieci. Wieczorami w zasadzie nie było co robić ponieważ atrakcje zapewnione przez hotel były słabe. Monastyr też nie jest pięknym okolicą więc niewiele udało się zobaczyć. Jesteśmy rozczarowani tym hotelem. Na pewno juz tam nie wrócimy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam niestety nie polecam tego hotelu, hotel po „remoncie” jeszcze nie dokończonym nie działającą klimatyzacja mimo kilkakrotnych próśb nic nie zrobili tylko cały czas mówienie od 15stego sezon napewno będzie działać i tak tydzień się przebujalismy bez klimy 🤦♀️ brak ręczników sprzątanie pokoi ok Jedzenie takie sobie ogolenie slabo Plus słońce i plaża blisko
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pewno nie jest nowy, jak to ogłaszają. Pokój jaki dostaliśmy zostawiał wiele do życzenia. Meble obdrapane, przemalowane farbą, drzwi od łazienki, które się nie domykają, ciśnienie wody nie pozwalające na normalny prysznic czy użycie toalety, zepsute drzwi balkonowe przez której w nocy wtargnęła nam w nocy pewna Pani, awanturując się, że jesteśmy w jej pokoju. Sprawa została rozwiązana, drzwi naprawione kolejnego dnia ale stres zbędny i towarzyszący do końca pobytu. Jedzenie niby dobre ale strasznie monotonne. Mała restauracja główna, czasami brak miejsca przy kolacji i oczekiwanie na stolik. Kelnerzy sympatyczni ale widać, że się nie wyrabiają. Czasami zdążyło się zjeść kolację a oni jeszcze nie podeszli żeby zaproponować coś do picia a po podejściu osobiście odsyłanie do stolika z informacją, że zara podejdą, co trwało 10-15 minut. Plaża malutka, dość brudna, widać pozostałości po remoncie. Nieczynny bar przy plaży, który miał według oferty być otwarty. Mało miejsca przy basenie, zajmowanie leżaków od 6 rano. Napoje w barze na basenie to żarty, podawane w papierowych kubeczkach 200ml. Nawet wody nie mogliśmy dostać całej butelki. Okolica średnia, kilka sklepów i nic poza tym. Z plusów teren hotelu oprócz plaży zadbany, bar z przekąskami zawsze miał coś do zaoferowania, bardzo miła obsługa, Panie sprzątające na początku pobytu sprzątają pokój codziennie, wymieniają ręczniki ale niestety pod koniec pobytu chyba stwierdziły że już nie warto :)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Recepcja: przy meldowaniu faworyzowane sa osoby, które dały napiwek Obsługa kelnerska basen i lobby: poyrafią przez kwadrans chodzic z pusta tacą i nie zauważać gości, drinka przynoszą godzinę Jedzenie: jedzenie jest smaczne, duży wybór, każdy wyjdzie zadowolony Pokój: łazienka poniżej jakichkolwiek standardów, pleśń, bród i niezmyta farba z kafelek po remoncie. Sprzątanie sprowadza się do zamiecenia podłogi Baseny: duże wygodne, ale brudne Plaża: nadal pozstałości po budowie, gruz, cegły. Animacje: na bardzo niskim poziomie. W ciągu dnia niewiele się dzieje.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to maksymalnie 3* Pokoje zniszczone, brak podstawowego sprzętu jak szafa. Widok z okna na elektrownie!! Głośno do godziny 2 - 3 codziennie. Łazienka, stara zniszczona. WC z bardzo słabym ciśnieniem. Restauracja główna mała, obsługa kelnerska słaba, na napoje można czekać i się nie doczekać. Jedzenie normalne, bez szaleństw. Plaża, bardzo wąska i krótka. Brak podstawowej higieny - szklanki po poprzednich gościach jedynie płukane!!! Baseny przepełnione, jak to w takich miejscach często bywa "rezerwacja ręcznikowa " leżaków. Gość w recepcji, nazwijmy go Don Pedro, obrażalski i zawistny. Do tego kłamie jak z nut i śmieje się z gości hotelowych. I wiele innych które budują całą ocenę tak nisko. Nie wróżę im wielu gości w przyszłości a już na pewno nie za taką cenę!!! Nie polecam!