Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu EL Mouradi EL Menzah spędziliśmy dwa tygodnie 12.09.-26.09.2024 r. Już pierwsze spotkanie z pokojem hotelowym nie było przyjemne z powodu panującej stęchlizny i widoku zdezelowanych mebli sprzed 40-50 lat. Ponadto wyposażenie pozostawiało wiele do życzenia ( brak czajnika i sejfu, suszarka do włosów była zepsuta). W pokojach nie było internetu. Dostępny był tylko w recepcji i słabej jakości. Posiłki były świeże i smaczne, ale przez dwa tygodnie jednostajne, żadnego urozmaicenia. W pierwszym tygodniu pobytu był problem z naczyniami, brakowało ich. Brak było szklanych naczyń, napoje były serwowane w plastikowych kubkach o małej pojemności ( drinki i piwo również ). Kawiarenka mauretańska była nieczynna. Serwis plażowy pozostawiał również wiele do życzenia. Leżaki były połamane, brudne, a materace porwane i także brudne. Oczywiście był problem z ich dostępnością. Osoba obsługująca czekała na datki i wtedy leżak i materac się znalazły. Były to codzienne praktyki. Na plaży brak było prysznica i toalety. Trzeba było biegać do hotelu prze ulicę. Hotel absolutnie nie spełnia wymogów 4*. Zasługuje co najwyżej na 3*. Absolutnie nie polecam tego hotelu.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel brudny i zaniedbany! Hotel jest nie przygotowany na taką dużą liczbę gości przebywających w nim i przychodzących na posiłki. Jedna restauracja, która to obsługiwała – podstawowe posiłki – była nie wydolna. I apogeum wyjazdu: w czasie obiadów i kolacji kolejka po jedzenie była przy każdym stole szwedzkim. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam. Dochodziło do paradoksu - kolejki na stołówce były aż 3 lub 4 w zależności od serwowanych tam posiłków. W godzinach serwowanych przekąsek także nie było lepiej. Kolejki za wszystkim. I to nie trwało 5 min. Plaża podczas pobytu nie była sprzątana wcale. Pełno petów, leżących śmieci czy innych organicznych elementów. Serwisu plażowego brak. Leżaki także były zajmowane przez osoby z poza hotelu. Brak pryszniców przy zejściu z plaży by przynajmniej oczyścić piach. Co należy podkreślić, iż hotel zlokalizowany jest w centrum i to jest plus, natomiast obok hotelu jest Medina - codzienna bardzo głośna muzyka na żywo, z każdej knajpki inna, daje się we znaki podczas całego pobytu zwłaszcza, iż trwało to do 1. w nocy i dłużej. Obsługa kelnerów bardzo życzliwa i pomocna.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do hotelu dotarliśmy o godz. 7.00. Okazało się, że doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00. Pan w recepcji był nieugięty. Zmięknął kiedy otrzymał 20 euro od nas inni tez tak zrobili. Pan wtedy sam zaprowadził nas na śniadanie - w przeciwnym razie nie mielibyśmy picia i jedzenia do 14.00 oraz pokoju. Hotel 4 gwiazdkowy tak zapewnia w swojej ofercie biuro Reinbow. W pokoju telewizor 21 calowy z lampa kineskopowa niedziałający, sejf z wylatującą klawiaturą niedziałający, łazienka - w miejscu gdzie powinien być płyn do mycia dwa wkręty. wanna z zasłonką z tworzywa sztucznego przyklejająca się do ciała w trakcie mycia - rozkosz. Papier toaletowy założony na patyk z dwoma gwoździami. Na balkonie w dużym "pięknym" kwietniku popielniczka z setką petów po papierosach. W trakcie pobytu na piętrze gdzie mieszkaliśmy remonty pokoi ze smrodzikiem farby. Przy basenie również remonty zjeżdżalni do basenu z hukiem pracujących maszyn, później z zapachem farby do malowania. Według mnie już za takie "innowacje" biuro powinno oddać nam 20 % wpłaconej kwoty. Jedzenie -bardzo dużo ze wspaniałą obsługą -szczera prawda tylko nie dla Europejczyka z Polski , bo ile dni można jeść jajka i kurczaki (kuchnia typowo arabska) - Poza tymi "malutkimi" usterkami było wspaniale. Czekam na zwrot tych 20 % - dotyczy to porządnych biur turystycznych, myślę ze Reinbow taką jest.