5.0/6 (101 opinii)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Pokój zaniedbany w łazience grzyb pościel brudna łóżko bez jednej nogi na balkonie dziurawe krzesło to jest hotel 5*.Rezydentka twierdzi "taki standard" zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości. Nigdy więcej z Rainbow.
2.0/6
Chyba kogoś poniosło z tymi 5*, Ogólnie wszędzie brudno!!! Stołówka: brudne obrusy, brudne sztućce, talerze też pozostawiają wiele do życzenia... Pokój miła być niby lepszy (z widokiem na morze) ciekawe jak wyglądały te gorsze....? Czekaliśmy na pokój bardzo długo, ponieważ ktoś o nas zapomniała, po wejściu do pokoju zastaliśmy brudną pościel, pełno piachu na podłodze i straszny smród... Brak ręczników (zostały doniesione po 3 godzinach) Odradzam ten hotel każdemu. Było to 7 dni męki :(
2.0/6
Opinia zła. Wycieczki oceniam jako bardzo udane a co do hotelu to jest jeden wielki minus . W pokoju jedna wielka pleśń brak klimatyzacji tylko nawiew powietrza. Pokój po niżej standartu z widokiem na morze na samym parterze. Jedzenie bardzo ciężko strawne nie polecam. Plaża przy hotelu walka o leżaki trzeba było nad ranem wstać i zarezerwować to jest nie do pojęcia!!!!! Hotel potrzebuje bardziej dopracowania dla ludzi z Europy.
2.0/6
Nasz pobyt w hotelu okazał się daleki od oczekiwań, a już od samego początku mieliśmy poważne problemy, które wpływały na nasz komfort. Na miejscu byliśmy zmuszeni spędzić niemal 16 dni, doświadczając serii rozczarowań, począwszy od niekompetentnej obsługi, po złe warunki sanitarne. 1. Problematyczny początek pobytu Pomimo bliskości lotniska, transfer do hotelu trwał znacznie dłużej, ponieważ po drodze odwożono gości do innych hoteli. Po przyjeździe o 21:20 liczyliśmy na kolację, ale restauracja została zamknięta przed czasem. Nie tylko nie zdążyliśmy zjeść pełnego posiłku, ale też spotkaliśmy się z nieuprzejmością kelnerów, którzy wręcz zamykali nam dostęp do jedzenia. 2. Fatalna obsługa hotelowa W hotelu panowała wyraźna dyskryminacja gości ze względu na napiwki. Obsługa nie tylko była nieprofesjonalna, ale też często zachowywała się wrogo wobec gości, którzy nie dawali napiwków. Przykładem może być pracownik basenu, który ignorował nasze prośby o otwarcie parasola po tym, jak nie otrzymał napiwku. Jego zachowanie graniczyło z wymuszeniem, gdyż stał pod parasolem, czekając na pieniądze. Podobne sytuacje dotyczyły barmanów, którzy faworyzowali gości zostawiających napiwki, serwując im drinki w szkle, podczas gdy reszta musiała zadowolić się napojami w plastikowych kubkach. Kelnerzy podczas posiłków traktowali gości różnie w zależności od wysokości napiwków, co było szczególnie widoczne przy zamawianiu napojów. Taka sytuacja jest niedopuszczalna w hotelu pięciogwiazdkowym. 3. Stan pokoi i ich brak czystości Pokoje były dalekie od standardów, których można oczekiwać w hotelu pięciogwiazdkowym. W łazience znaleźliśmy brudne ręczniki przesiąknięte zapachem tytoniu. Po zgłoszeniu problemu musieliśmy kilkakrotnie upominać się o nowe ręczniki, a mimo to obsługa przyniosła je dopiero po długim czasie. Brudna pościel, niedziałająca klimatyzacja oraz awarie toalety tylko potęgowały nasze rozczarowanie. Najbardziej problematyczna była jednak ignorancja obsługi, która nie reagowała na nasze zgłoszenia – każda prośba wymagała kilku interwencji. Po zmianie pokoju, na który musieliśmy czekać przez wiele godzin, otrzymaliśmy lokum w równie złym stanie – suszarka nie działała, podłogi były pełne kurzu, a w łazience znajdowały się włosy. Dodatkowo, brak dostępu do internetu w pokoju był dla nas kolejnym utrudnieniem, a obsługa nie była w stanie tego naprawić przez cały pobyt. 4. Niskie standardy sanitarne Hotel miał problemy z higieną. Karaluchy, które spotkaliśmy zarówno w pokoju, jak i w częściach wspólnych, były jednym z bardziej niepokojących problemów. Łazienka była w opłakanym stanie – wanna była zapchana, a ogólny stan pomieszczeń wskazywał na potrzebę gruntownego odświeżenia. Obsługa nie przykładała się do utrzymania czystości, co jest niedopuszczalne w hotelu o rzekomo wysokim standardzie. 5. Chaotyczna organizacja Organizacja w hotelu była fatalna. Godziny wydawania posiłków były nieprzemyślane, co prowadziło do tworzenia ogromnych kolejek, w których goście musieli czekać na wejście do restauracji. Często brakowało miejsc do siedzenia, a jedzenie kończyło się w połowie godzin serwowania, bez jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi. Menu było monotonne – codziennie serwowano te same potrawy, co szybko zniechęcało. Animacje, które miały być atrakcją hotelu, często były odwoływane bez wcześniejszej informacji, co powodowało jeszcze większą frustrację. Organizacja tych wydarzeń pozostawiała wiele do życzenia – goście często czekali na rozpoczęcie imprez, które nigdy się nie odbywały. Dodatkowo, te które się odbyły, były przewidywalne i monotonne – repertuar muzyczny był zawsze ten sam, a pewnego wieczoru artysta nawet nie przyszedł, bez żadnego wyjaśnienia. 6. Niezadowalające usługi gastronomiczne Jedzenie w hotelu było nie tylko monotonne, ale także często nieprzygotowane odpowiednio – szczególnie mięso, które było podawane surowe. Kolacje "à la carte", które miały być wyjątkowym przeżyciem, okazały się rozczarowaniem. Serwowano nam te same dania, co w głównej restauracji, a cała kolacja odbyła się w pośpiechu – wszystkie dania podano w ciągu 40 minut, bez jakiejkolwiek dbałości o komfort gości. 7. Brak reakcji na problemy gości Wiele naszych zgłoszeń pozostawało bez odpowiedzi lub było realizowanych z dużym opóźnieniem. Obsługa hotelowa nie przejmowała się naszymi problemami – zamiast tego wielokrotnie ignorowano nasze prośby lub udawano, że ktoś zajmie się nimi „wkrótce”, co rzadko miało miejsce. 8. Brak równorzędnego traktowania gości Zauważyliśmy wyraźne różnice w traktowaniu gości, zwłaszcza tych młodszych. Mieliśmy wrażenie, że nasza młodzieńcza wiek (23 i 21 lat) wpływał negatywnie na sposób, w jaki byliśmy traktowani przez obsługę. Starsi goście, szczególnie ci, którzy dawali napiwki, otrzymywali wyraźnie lepszą obsługę. Każda nasza prośba była realizowana z opóźnieniem lub nie była spełniana wcale, co sprawiało wrażenie, że hotel kompletnie nie dba o młodszych gości. Podsumowanie Hotel, który miał spełniać standardy pięciogwiazdkowego obiektu, okazał się wielkim rozczarowaniem. Obsługa hotelowa, warunki sanitarne, a także jakość usług gastronomicznych pozostawiały wiele do życzenia. Nasz pobyt był naznaczony ciągłymi problemami, które nie powinny mieć miejsca w hotelu o takiej renomie. Niestety, hotel nie spełnił naszych oczekiwań na żadnym poziomie, a to, co miało być relaksującymi wakacjami, zamieniło się w serię nieprzyjemnych doświadczeń.