4.0/6 (22 opinie)
4.5/6
Hotel zdecydowanie wart polecenia. Bardzo ładnie zagospodarowany teren, piękny basen z mostkiem, wokół palmy. Wszędzie czysto i pokojach też. Animatorzy cały dzień zajmujący się turystami, a wieczorem tańce i konkursy. Wyżywienie było bardzo dobre, niczego nie brakowało. Wprawdzie w tym czasie nie było kompletu turystów i zawsze można było znaleźć leżak przy basenie lub na plaży. Mam skale porównawczą, bo byłyśmy już piaty raz w Tunezji i nie widzę specjalnej różnicy miedzy 4 a 3 gwiazdkowym hotelem .Może mankamentem było brak windy, ale zaniesiono nam bagaże na drugie piętro. Poza tym trochę wąska plaża i akurat były glony, ale były codziennie sprzątane. Uważam pobyt za bardzo udany , pogoda super.
4.5/6
Hotel i jego otoczenie bardzo duży. Baseny, zjeżdżalnie ok. Plaża malutka, ale to w niej jest urocze, bo kameralnie. Po pandemii Tunezja przyjmuje niesamowitą ilość turystów. Podczas naszego pobytu w hotelu było 1800 osób, w dzień wyjazdu 2300. Bardzo duże kolejki do punktów z jedzeniem. Kelnerzy i obsługa pracowali na największych obrotach, widać było przemęczenie. Bardzo pomocni, ale też oczekujący napiwków, nie dotyczy kelnerów bardziej obsługi. Zwłaszcza przy przydzielaniu pokoi od 10 do 20 dolarów/euro za pokój , wszyscy musieliśmy płacić . Ogólnie dopłata jest za pokój z widokiem na morze, jednak rzeczywistość jest inna , trzeba zapłacić dodatkowo. Nie wchodzi w to opłata klimatyczna, płaci się osobno. Oczywiście na nic nie dostaliśmy potwierdzenia. Mieszkaliśmy na 3 piętrze, codziennie pokój i łazienka były sprzątane. Ręczniki codzienne wymieniane. Było czyściutko, natomiast od innych osób słyszeliśmy, że jest w pokojach brudno i pokoje są w tragicznym stanie , tego nie widziałam. W dzień przyjazdu w łazience było małe okrągłe mydełko i dwie malutkie buteleczki żelu i szampon., byliśmy 10 dni/ 3 dorosłe osoby i nie zostało dołożone ani razu. Radzę wziąć ze sobą. W żadnym pokoju nie ma lodówki, to akurat słabe! Od rana do nocy wydawane w każdej ilości litrowe lub 1,5 litrowe wody. Nie zawsz zimne, bo przy takiej ilości nie nadążali z chłodzeniem. To co mnie zszokowało, to brak poszanowania jedzenia, zwłaszcza przez libańskie rodziny, bo im się należy. Płacą nawet wyższe stawki. Nakładanie kopy jedzenia, mnóstwo jedzenia nie do przejedzenia. Wszystko pozostawione na stołach w takim syfie, gorzej niż w chlewie, na podłodze, na stole, talerzach, obok talerzy..... Coś strasznego!!! Całe jedzenie wyrzucane tonami, a ludzie w Afryce umierają z głodu.... Blisko przestanek autobusowy, bardzo bezpiecznie , bilet do Sousse 3 osoby 5 dinarów. Przy hotelu jest małe centrum sklepowe, ceny dobre. Polecamy wycieczkę 2 dniową na Saharę, zwłaszcza z uroczą, niesamowitą i bardzo kompetentną przewodniczką p. Krysią, która jest przecudowną osobą! Jesteśmy zadowoleni z pobytu, ale wiem, że ja preferuje bardziej kameralne miejsca.
4.5/6
Chiałbym odczarować słabe opinie o tym hotelu. Ogólnie wyjazd uważam za udany. Jest to hotel 3 gwiazdkowy i na taki trzeba się nastawić. Hotel nie nalezy do najnowszych, pokoje skromne, ale przyzwoite, codzienie sprzatane, ręczniki codziniennie wymieniane, obsługa przyjazna i miła. Polacy narzekali na brak lodówek i czajników w pokojach, ale trudno się temu dziwić skoro to hotel trzy gwiazdkowy. Baseny czyste, dodatkowo zjeżdzalnie co moze być atrakcją dodatkowa dla dzieci i nie tylko. Jedzenie smaczne, różnorodne. W opiniach o hotelu padało o kolejkach w restauracji, cześciowo to prawda, gdyż przez kilka poczatkowych dni było bardzo spokojnie, później gdy obłożenie hotelu było większe tworzyły się kolejki do poszczególnych produktów, ale to też wynikało z tego, że niektórzy stali po coś w kolejce, często nie wiedząc po co, co tworzyło kolejki, a poza tym niektóre stanowiska wydawały bezpośrednio robione np. naleśniki, wątróbka, czy smażone pączki, co naturalnie wymagało czasu. Dla mnie atutem było także to, iż było tam mało Polaków (którzy wiecznie na wszystko narzekają), sporo Czechów, Słowaków, Algierczyków. Plaża istotnie jest malutka, pojawiały się meduzy, w basenach prowadzone animacje, była piana party, gry wodne, a wieczorami animacje szczególnie dla dzieci. Z resztą w hotelu można było obserwować wiele rodzin z dziećmi. Obsługa rezydentki była wzorowa, spotykala się z nami co 2 dni, słyszałem jak pomogła dla innych Polaków znaleźć pokoje na parterze, gdyż były to osoby z problemami z poruszaniem się, a w hotelu nie ma windy. Jest to duży hotel, w którym jest dość głośno (niesie się), co może być na minus.
4.0/6
POKOJE- wymagające remontu i przede wszystkim brudne. Blaty, szafki nawet nie przetarte po poprzednich gościach, na podłodze brudno. W łazience przeciekająca toaleta zalewajaca pół łazienki, problem ze światłem, tylko część oświetlenia działała. Klimatyzacja w pokojach ok. Ręczniki codziennie wymieniane. W POKOJU PODCZAS NASZEJ NIEOBECNOŚCI UKRADLI CZĘŚĆ PIENIĘDZY ZE SCHOWANEJ W WALIZCE TOREBKI. BASENY, PLAŻA- duży plus. Czysto, bezpiecznie, dużo ratowników, animacje na basenach. Duża leżaków z materacami. Dwa oddzielne baseny, jeden ze zjeżdżalniami. Plaża wąska, widać że woda ją zabiera, ale wystarczająca. JEDZENIE- duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Momentami tworzą się kolejki przy daniach serwowanych na bieżąco, ale nie przeszkadzało to mocno. OBSŁUGA- sympatyczna, pomocna, uśmiechnięta.