Opinie klientów o Houda Golf & Aqua Park Monastir

4.1 /6
20 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
3.6
Pokój
3.5
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Monika, --- 13.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Pobyt VII 2023 Houda Golf & Aqua Park Monastir

Hotel i jego otoczenie bardzo duży. Baseny, zjeżdżalnie ok. Plaża malutka, ale to w niej jest urocze, bo kameralnie. Po pandemii Tunezja przyjmuje niesamowitą ilość turystów. Podczas naszego pobytu w hotelu było 1800 osób, w dzień wyjazdu 2300. Bardzo duże kolejki do punktów z jedzeniem. Kelnerzy i obsługa pracowali na największych obrotach, widać było przemęczenie. Bardzo pomocni, ale też oczekujący napiwków, nie dotyczy kelnerów bardziej obsługi. Zwłaszcza przy przydzielaniu pokoi od 10 do 20 dolarów/euro za pokój , wszyscy musieliśmy płacić . Ogólnie dopłata jest za pokój z widokiem na morze, jednak rzeczywistość jest inna , trzeba zapłacić dodatkowo. Nie wchodzi w to opłata klimatyczna, płaci się osobno. Oczywiście na nic nie dostaliśmy potwierdzenia. Mieszkaliśmy na 3 piętrze, codziennie pokój i łazienka były sprzątane. Ręczniki codzienne wymieniane. Było czyściutko, natomiast od innych osób słyszeliśmy, że jest w pokojach brudno i pokoje są w tragicznym stanie , tego nie widziałam. W dzień przyjazdu w łazience było małe okrągłe mydełko i dwie malutkie buteleczki żelu i szampon., byliśmy 10 dni/ 3 dorosłe osoby i nie zostało dołożone ani razu. Radzę wziąć ze sobą. W żadnym pokoju nie ma lodówki, to akurat słabe! Od rana do nocy wydawane w każdej ilości litrowe lub 1,5 litrowe wody. Nie zawsz zimne, bo przy takiej ilości nie nadążali z chłodzeniem. To co mnie zszokowało, to brak poszanowania jedzenia, zwłaszcza przez libańskie rodziny, bo im się należy. Płacą nawet wyższe stawki. Nakładanie kopy jedzenia, mnóstwo jedzenia nie do przejedzenia. Wszystko pozostawione na stołach w takim syfie, gorzej niż w chlewie, na podłodze, na stole, talerzach, obok talerzy..... Coś strasznego!!! Całe jedzenie wyrzucane tonami, a ludzie w Afryce umierają z głodu.... Blisko przestanek autobusowy, bardzo bezpiecznie , bilet do Sousse 3 osoby 5 dinarów. Przy hotelu jest małe centrum sklepowe, ceny dobre. Polecamy wycieczkę 2 dniową na Saharę, zwłaszcza z uroczą, niesamowitą i bardzo kompetentną przewodniczką p. Krysią, która jest przecudowną osobą! Jesteśmy zadowoleni z pobytu, ale wiem, że ja preferuje bardziej kameralne miejsca.

4.5/6

T., Bielsko-Biała 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Odczarowanie hotelu

Chiałbym odczarować słabe opinie o tym hotelu. Ogólnie wyjazd uważam za udany. Jest to hotel 3 gwiazdkowy i na taki trzeba się nastawić. Hotel nie nalezy do najnowszych, pokoje skromne, ale przyzwoite, codzienie sprzatane, ręczniki codziniennie wymieniane, obsługa przyjazna i miła. Polacy narzekali na brak lodówek i czajników w pokojach, ale trudno się temu dziwić skoro to hotel trzy gwiazdkowy. Baseny czyste, dodatkowo zjeżdzalnie co moze być atrakcją dodatkowa dla dzieci i nie tylko. Jedzenie smaczne, różnorodne. W opiniach o hotelu padało o kolejkach w restauracji, cześciowo to prawda, gdyż przez kilka poczatkowych dni było bardzo spokojnie, później gdy obłożenie hotelu było większe tworzyły się kolejki do poszczególnych produktów, ale to też wynikało z tego, że niektórzy stali po coś w kolejce, często nie wiedząc po co, co tworzyło kolejki, a poza tym niektóre stanowiska wydawały bezpośrednio robione np. naleśniki, wątróbka, czy smażone pączki, co naturalnie wymagało czasu. Dla mnie atutem było także to, iż było tam mało Polaków (którzy wiecznie na wszystko narzekają), sporo Czechów, Słowaków, Algierczyków. Plaża istotnie jest malutka, pojawiały się meduzy, w basenach prowadzone animacje, była piana party, gry wodne, a wieczorami animacje szczególnie dla dzieci. Z resztą w hotelu można było obserwować wiele rodzin z dziećmi. Obsługa rezydentki była wzorowa, spotykala się z nami co 2 dni, słyszałem jak pomogła dla innych Polaków znaleźć pokoje na parterze, gdyż były to osoby z problemami z poruszaniem się, a w hotelu nie ma windy. Jest to duży hotel, w którym jest dość głośno (niesie się), co może być na minus.

4.0/6

Dorota, Olsztyn 08.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Kiepski hotel

POKOJE- wymagające remontu i przede wszystkim brudne. Blaty, szafki nawet nie przetarte po poprzednich gościach, na podłodze brudno. W łazience przeciekająca toaleta zalewajaca pół łazienki, problem ze światłem, tylko część oświetlenia działała. Klimatyzacja w pokojach ok. Ręczniki codziennie wymieniane. W POKOJU PODCZAS NASZEJ NIEOBECNOŚCI UKRADLI CZĘŚĆ PIENIĘDZY ZE SCHOWANEJ W WALIZCE TOREBKI. BASENY, PLAŻA- duży plus. Czysto, bezpiecznie, dużo ratowników, animacje na basenach. Duża leżaków z materacami. Dwa oddzielne baseny, jeden ze zjeżdżalniami. Plaża wąska, widać że woda ją zabiera, ale wystarczająca. JEDZENIE- duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Momentami tworzą się kolejki przy daniach serwowanych na bieżąco, ale nie przeszkadzało to mocno. OBSŁUGA- sympatyczna, pomocna, uśmiechnięta.

4.0/6

Robert&Beata 27.07.2023

Robert&Beata

Hmmm… hotel jak na 3 gwiazdki moze być… pokoj i hotel czysty , basen super, plaża wąska morze brudne, kuchnia/ stołowka - jedzenia duzo każdy coś znajdzie dla siebia bez problemu natomiast pełno nie wychowanych tunezyjczykow kolejki do poszczegolnych pater z posiłkami tak ze tutaj duzy minus…
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem