Opinie klientów o Houda Golf & Aqua Park Monastir

3.9 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
3.4
Pokój
3.5
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Elżbieta, Stary Kazanów 22.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

2 tygodnie w Tunezji

Hotel: - położony na obrzeżach Monastyru - na samym wstępie przy zakwaterowaniu dostajemy propozycję lepszego pokoju. W naszym przypadku 30 euro -zadbany lecz przydałby się mały remont, -pokoje sprzątane każdego dnia, -posiada kantor wymiany walut, -sklepik z pamiątkami, -w pobliżu znajdują się jeszcze dwa większe sklepy, Stołówka: -każdy znajdzie coś dla siebie, -pyszne słodkości, -mały wybór owoców, codziennie melon i jabłka niekiedy pojawia się granat - pizza serwowana od 12 do końca kolacji, praktycznie codziennie z tych samych składników -jeden rodzaj wędliny i sera -pyszne pieczywo i masło Obsługa: -panie pokojówki bardzo miłe, -obsługa stołówki ok, kelnerzy się starają, -obsługa baru- w zależności na kogo się trafi( warto dawać napiwki, wtedy są zdecydowanie sympatyczniejsi) -animatorzy starają się zabawiać gości, lecz didżej non stop puszcza jedne i te same utwory, co przy 2 tygodniowym pobycie jest bardzo męczące W dodatku muzyka wieczorami jest bardzo głośno puszczana. Do godziny 23 trwa "dyskoteka" co jest męczące, gdyż nie ma szans by wcześniej położyć się spać. Alkohol: -przeważnie podawany w malutkich papierowych kubeczkach, chyba że zostawiamy często napiwki, to szklanki znajdują się od rana. Baseny: -Jak dla mnie ok, codziennie sprzątane i chlorowane -zjeżdżalnie ok, ale przydałoby się odświeżenie/konserwacja łączeń - w październiku brak otwartego baru przy zjeżdżalniach, które znajdują się po drugiej stronie hotelu, jeśli chcemy się czegoś napić, trzeba przejść przez recepcję Plaża - prywatna -wąska - pilnowana przez ratownika- sympatyczny starszy pan - darmowe leżaki - w październiku brak animacji/gimnastyki w morzu, nie wiem jak w sezonie - przy wyjściu z plaży jest regał na buty, brodzik do mycia stóp oraz prysznice i toalety Przed hotelem stoją taksówki, niedaleko jest przystanek autobusowy. Korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych organizowanych przez rainbow. Bardzo sympatyczna i pomocną pani rezydentka. -Przejażdżka karawaną wielbłądów najbardziej nam się podobała. Wszystko bezpiecznie zorganizowane. Na końcu poczęstunek. - rejs statkiem pirackim też okej jeśli nie ma się choroby morskiej, gdyż 3h jesteśmy na otwartym morzu. Dobry początek, zabawy dla uczestników, polskie piosenki.

4.5/6

Monika, --- 13.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Pobyt VII 2023 Houda Golf & Aqua Park Monastir

Hotel i jego otoczenie bardzo duży. Baseny, zjeżdżalnie ok. Plaża malutka, ale to w niej jest urocze, bo kameralnie. Po pandemii Tunezja przyjmuje niesamowitą ilość turystów. Podczas naszego pobytu w hotelu było 1800 osób, w dzień wyjazdu 2300. Bardzo duże kolejki do punktów z jedzeniem. Kelnerzy i obsługa pracowali na największych obrotach, widać było przemęczenie. Bardzo pomocni, ale też oczekujący napiwków, nie dotyczy kelnerów bardziej obsługi. Zwłaszcza przy przydzielaniu pokoi od 10 do 20 dolarów/euro za pokój , wszyscy musieliśmy płacić . Ogólnie dopłata jest za pokój z widokiem na morze, jednak rzeczywistość jest inna , trzeba zapłacić dodatkowo. Nie wchodzi w to opłata klimatyczna, płaci się osobno. Oczywiście na nic nie dostaliśmy potwierdzenia. Mieszkaliśmy na 3 piętrze, codziennie pokój i łazienka były sprzątane. Ręczniki codzienne wymieniane. Było czyściutko, natomiast od innych osób słyszeliśmy, że jest w pokojach brudno i pokoje są w tragicznym stanie , tego nie widziałam. W dzień przyjazdu w łazience było małe okrągłe mydełko i dwie malutkie buteleczki żelu i szampon., byliśmy 10 dni/ 3 dorosłe osoby i nie zostało dołożone ani razu. Radzę wziąć ze sobą. W żadnym pokoju nie ma lodówki, to akurat słabe! Od rana do nocy wydawane w każdej ilości litrowe lub 1,5 litrowe wody. Nie zawsz zimne, bo przy takiej ilości nie nadążali z chłodzeniem. To co mnie zszokowało, to brak poszanowania jedzenia, zwłaszcza przez libańskie rodziny, bo im się należy. Płacą nawet wyższe stawki. Nakładanie kopy jedzenia, mnóstwo jedzenia nie do przejedzenia. Wszystko pozostawione na stołach w takim syfie, gorzej niż w chlewie, na podłodze, na stole, talerzach, obok talerzy..... Coś strasznego!!! Całe jedzenie wyrzucane tonami, a ludzie w Afryce umierają z głodu.... Blisko przestanek autobusowy, bardzo bezpiecznie , bilet do Sousse 3 osoby 5 dinarów. Przy hotelu jest małe centrum sklepowe, ceny dobre. Polecamy wycieczkę 2 dniową na Saharę, zwłaszcza z uroczą, niesamowitą i bardzo kompetentną przewodniczką p. Krysią, która jest przecudowną osobą! Jesteśmy zadowoleni z pobytu, ale wiem, że ja preferuje bardziej kameralne miejsca.

4.5/6

T., Bielsko-Biała 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Odczarowanie hotelu

Chiałbym odczarować słabe opinie o tym hotelu. Ogólnie wyjazd uważam za udany. Jest to hotel 3 gwiazdkowy i na taki trzeba się nastawić. Hotel nie nalezy do najnowszych, pokoje skromne, ale przyzwoite, codzienie sprzatane, ręczniki codziniennie wymieniane, obsługa przyjazna i miła. Polacy narzekali na brak lodówek i czajników w pokojach, ale trudno się temu dziwić skoro to hotel trzy gwiazdkowy. Baseny czyste, dodatkowo zjeżdzalnie co moze być atrakcją dodatkowa dla dzieci i nie tylko. Jedzenie smaczne, różnorodne. W opiniach o hotelu padało o kolejkach w restauracji, cześciowo to prawda, gdyż przez kilka poczatkowych dni było bardzo spokojnie, później gdy obłożenie hotelu było większe tworzyły się kolejki do poszczególnych produktów, ale to też wynikało z tego, że niektórzy stali po coś w kolejce, często nie wiedząc po co, co tworzyło kolejki, a poza tym niektóre stanowiska wydawały bezpośrednio robione np. naleśniki, wątróbka, czy smażone pączki, co naturalnie wymagało czasu. Dla mnie atutem było także to, iż było tam mało Polaków (którzy wiecznie na wszystko narzekają), sporo Czechów, Słowaków, Algierczyków. Plaża istotnie jest malutka, pojawiały się meduzy, w basenach prowadzone animacje, była piana party, gry wodne, a wieczorami animacje szczególnie dla dzieci. Z resztą w hotelu można było obserwować wiele rodzin z dziećmi. Obsługa rezydentki była wzorowa, spotykala się z nami co 2 dni, słyszałem jak pomogła dla innych Polaków znaleźć pokoje na parterze, gdyż były to osoby z problemami z poruszaniem się, a w hotelu nie ma windy. Jest to duży hotel, w którym jest dość głośno (niesie się), co może być na minus.

4.0/6

Dorota, Olsztyn 08.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Kiepski hotel

POKOJE- wymagające remontu i przede wszystkim brudne. Blaty, szafki nawet nie przetarte po poprzednich gościach, na podłodze brudno. W łazience przeciekająca toaleta zalewajaca pół łazienki, problem ze światłem, tylko część oświetlenia działała. Klimatyzacja w pokojach ok. Ręczniki codziennie wymieniane. W POKOJU PODCZAS NASZEJ NIEOBECNOŚCI UKRADLI CZĘŚĆ PIENIĘDZY ZE SCHOWANEJ W WALIZCE TOREBKI. BASENY, PLAŻA- duży plus. Czysto, bezpiecznie, dużo ratowników, animacje na basenach. Duża leżaków z materacami. Dwa oddzielne baseny, jeden ze zjeżdżalniami. Plaża wąska, widać że woda ją zabiera, ale wystarczająca. JEDZENIE- duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Momentami tworzą się kolejki przy daniach serwowanych na bieżąco, ale nie przeszkadzało to mocno. OBSŁUGA- sympatyczna, pomocna, uśmiechnięta.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem