Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotej 5 gwiazdek, to nieporozumienie,maksymalnie 4 Hotel, który wymaga pilnego odnowienia,Zniszczony pokój,elementy pokoju zniszczone i brudne.Droki komunikacyjne brudne i zniszczone,Otoczenie i leżaki basenowe brudne.Kelnerzy przy basenie ,przychodzili raz ,może dwa razy.Mało parasoli i leżaków ,aby mić lezk musiałem wstawać o godzinie 6-7 rano.Animacje to kpina,animatorzy sami występowali ,programu rozrywkowego był żenujący. Sytuacje przy basenie ,były dla nas mało komfortowe.Turyści francuscy ,zajmowali nasze lezki i awanturowali się.Byli na tyle bezczelni i poszli na skargę do kierownictwa hotelu.Panowie rozmawiali po Francusku z turystami z Francji i bez wysłuchania naszych racji, byli do nas delikatnie mówiac niegrzeczni.Zwiedziłem kwał swiata i powiem, że z taką niekompetencją spotakałem się pierwszy raz.Pozytyw to posiłki,róznorodność menu .Miałem wrazenie ,że Polak w tym hotelu to intruz.Nie polecam i jeszcze raz nie polecam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
urlop w Tunezji uważam za udany , ale hotelu IBEROSTAR DIAR EL ANDALOUS nie polecam . Jadę na wakacje aby odpocząć , poleżęć i zrelkasować się na plaży czy przy basenie. W tym hotelu niestety jest za mało leżaków i parasoli w stosunku do ilości gości . Gdy poszliśmy po śniadaniu tj ok godz 9.30 na basen to nie ma się gdzie położyć ani usiąść , na plaży to samo . Leżaki są zajęte przez położenie na nich ręczników i to wszystko , bo gości nie ma , każdy rezerwuje i ślad po nim ginie. Obsługa nie reaguje , wzrusza ramionami. Jeśli dostanie napiwek to coś się znajdzie. Dla nas sytuacje nie do przyjęcia, aby rano ok 6.15 wstawać żeby rezerwować leżak. Obsługa w barach też pozostawia wiele do życzenia , obsługuje gości którzy zostawiają napiwki , pozostałych ignoruje , udając że nie zauwżyła. Ważną kwestią w tym klimacie jest dobrze działająca klimatyzacja . W pokojach działa bez zarzutu , ale w restauracji i lobby nie da się nawet wypić kawy , bo pot cię zalewa. Hotel wymaga odnowienia , jest zniszczony. Podczas naszego pobytu , w basenie ktoś się załatwił , goście zgłosili to ratownikom i obsłudze hotelowej . Ratownik przyszedł , sitkiem wyłowił to co pływało po powierzchni wody i to wszystko...