Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Diar El Andalous
5.4 /6
37
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Eliza 03.07.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Polecam!!!
Zdecydowanie polecam! Pokoje czyste, jedzenie przepyszne, mnóstwo atrakcji. Codzienny serwis sprzątający. Obsługa bardzo miła.
6.0/6
Dawid, Opole 07.09.2020
Wypoczynek w czasie wirusa
Hotel moge polecić z reka na sercu! Genialne jedzenie obsługa która wywiązuje się ze swoich obowiazkow w 110% ! Miło sympatycznie hotel aż pachnie świeżością a wyglądem przypomina pałac. Jestem bardzo zadowolony i wypoczęty. POLECAM :)
6.0/6
Joanna, Grabno 15.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Rewelacja
Wspaniały hotel,przemila obsługa pyszne jedzenie czysto i ladnie podane, pełna oferta all incluisive w zasięgu ręki, rewelacja pod każdym względem, codzienne animacje w dzień i wieczorami,dla doroslych I dzieci,wspaniała grupa animatorów, którzy szczerze I z pełnym zaangażowaniem zajmowali się goscmi i zabawkami.Pobyt w tym hotelu polecę każdemu , wart wydanych pieniędzy.Niezapomniane wakacje w cudownym miejscu!Polecam szczerze.
6.0/6
KLAUDIA KORZENIOWSKA 25.08.2021
Pobyt super, gorzej z organizacją w Polsce
Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu i wycieczek. Hotel jest ogromny i bardzo wygodny, posiada dwa baseny i usytuowany jest przy morzu. Każdy znajdzie dla siebie leżak żeby wypocząć, a obsługa zapewni maksymalny komfort dostarczając wszystko czego chcesz. Gorzej wypada organizacja wyjazdu tu w Polsce. Wieczne zamieszanie, brak kontaktu telefonicznego z opiekunem wycieczki (mimo prosb o przełączenie Pani nie podnosiła słuchawki ani nie oddzwaniała po mailowych prośbach czy to naszych czy współpracowników), a gdy już udało się skontaktować mailowo, otrzymywaliśmy odpowiedzi na jedno pytanie z trzech lub wcale.