Opinie o Sentido Bellevue Park

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(133 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Miła majówka!

    Irena 07.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Jechałam na majówkę, więc kupowałam wszystko miesiąc przed. Na szczęście nie zmienili nam godzin lotów i wszystko przebiegło zgodnie z planem. Hotel znajduje się niedaleko od lotniska Enfidha (ok. 30-40 minut) i jest trochę stary na zewnątrz, ale widac, że w srodku była jakaś renowacja. Pokoje są czyste i ładne. Chcociaż zdarzyło się, że dwa razy nam nie postrzątali, ale po zgłoszeniu na recepcji było już w porządku. U naszych znajomych zepsuła się suszarka w pokoju i musiałyśmy dwa razy zgłaszać to na recepcji. W końcu przyszedł pan aż o 21.30, kiedy już odpoczywały goście w pokoju, żeby to naprawić. Ale następnego dnia jednak naprawili. Jedzenie było fajne, codziennie była jakaś ryba, świeże owoce (tryskawki, arbuzy, melony, daktyle, pomarańcze itd.). Był też bar z jedzeniem przy barze nad basenem, więc też można było wziąć sobie jakąś przekąskę. Personel bardzo fajny i miły, animatorzy też bardzo się starali, chociaż czasem aż zbyt, moim zdaniem. W trzech kilometrach od hotela jest port, gdzie można pospacerować albo kupić jakieś pamiątki. Polecam też wybrać się do miasta Sousse (ok. 15-20 min taksówką) i zwiedzić tam stare miasto Medina. Pogoda, niestety, była tak sobie. Temperatura była ok. 23-25 stopni, ale parę razy padał nawet deszcz i był zimny wiatr, że musiałyśmy ubierać się cieplej. Woda w morze też była trochę zimna, jak dla mnie, ok. 18 stopni. Ale opowiadali nam, że w lipcu jest około 40 stopni. Generalnie fajny hotel, polecam!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Zamiana pokoi

    Beata, Rumia 29.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Mieliśmy zarezerwowany pokój z widokiem na morze, jednak otrzymaliśmy z widokiem na kompresory do klimatyzacji, które dość znacznie hałasowały. Po naszej interwencji otrzymaliśmy pokój, ale następnego dnia, więc jeden dzień z siedmiu wciąż na walizkach. Można mieć wątpliwości, czy to był widok na morze, raczej boczny widok na morze. Kolejna nieprzyjemna sytuacja, to rezerwacja kolacji a`la carte. W głównej restauracji usłyszeliśmy od hostessy stojącej przy wejściu, że mamy przyjść następnego dnia po śniadaniu. Tak też zrobiliśmy, jednak usłyszeliśmy, że mamy przyjść jednak po obiedzie. W naszej ocenie coś było nie tak. Stanowczo poprosiliśmy o rozmowę z szefem restauracji, hostessa urażona poszła po niego. Okazało się że jest na sali. Był dla nas niemiły , jakby chciał nas zbyć, mówił szybko i niewyraźnie, jednak udało się zarezerwować . Nasi znajomi mieli taką samą sytuację. Tak więc w tym hotelu funkcjonuje pewna "spychologia". RADZĘ być stanowczym i nie dać się zbyć, że...pokój będzie jutro, albo macie przyjść następnego dnia celem rezerwacji kolacji. Ogólnie hotel dość przyjemny, ale czasy świetności ma za sobą- widać to w pokojach. Szafy są bardzo pojemne. WC jest osobno. Jedzenie różnorodne, dużo owoców morza, napoje świeżo wyciskane rozcieńczane. Plaża czysta , zawsze dostępne leżaki. Na początku pobytu strułam się czymś ( nie wiem czy to kwestia przechowywania) i na sam koniec. Mój mąż i znajomy zatruli się w środku pobytu. Gorączka , bóle brzucha, warto więc zabrać coś na zatrucia, ponoć nalewka orzechowa czyni cuda. Nigdy podczas pobytu w Afryce nie zatruliśmy się, więc nie podejrzewam , że jednak to kwestia hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dobry hotel, chociaż ma swoje lata

    Maciej Romuald, Sosnowiec 20.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólnie hotel uważam za dobry, ale teraz rozumiem dlaczego biuro podroży ostrzega, że standard w Tunezji jest niższy. Hotel raczej czysty, nie mieliśmy żadnych problemów żołądkowych. Podróżowaliśmy w 4 osoby (dwoje dorosłych i dwójka dzieci). Duży plus za wielkość pokoju, metraż przyzwoitego mieszkania. Dwie sypialnie, balkon, dwie łazienki oraz toaleta i przedpokój. Wyposażenie obejmowało sejf (zamykany na klucz), lodówkę, TV. Część wyposażenia była niesprawna lub w kiepskim stanie. W pokoju nie ma mini baru i nie są uzupełniane napoje. Przy barze można dostać 1,5 l butelkę wody na wynos. Wieczorem do drinków dostępny popcorn i orzeszki w karmelu. W hotelu można się dogadać po angielsku, niemiecku, francusku, wśród gości dużo osób z Polski, Francji i Niemiec. Brodzik dla dzieci nie był zachęcający, nasze dzieci korzystały z dużego basenu. Jest też dostępny basen wewnętrzny (temperatura powietrza 27 stopni, wody >32). Czułem się jakbym brał kąpiel. Jeśli chodzi o obsługę, to jest miła i pomocna. Jeżeli zależy wam na obsłudze przy obiedzie i kolacji (wino w kubełku z lodem), to trzeba dawać codziennie napiwki (minimum 10 DT za posiłek). Miałem wrażenie, że niektórzy goście (np z Niemiec) są traktowani lepiej. Jedzenie ok, część przygotowywana na bieżąco (pizze, naleśniki, omlety). W hotelu byliśmy w maju, nie było pełnego obłożenia, ale w restauracji były kolejki. Sądzę, że w wysokim sezonie jest gorzej. Na plaży jest jeden bar z alkoholem, wodą, przekąskami (nie zawsze były dostępne), jeśli zostawiasz napiwki to kelner będzie Ci przynosił drinki na bieżąco. Drinki raczej standardowe, mało alkoholu, ale ja nie narzekałem. Ekipa zajmująca się animacjami się stara, co wieczór mini disco i inne atrakcje. W hotelu jest dostępna marokańska kawiarenka, wieczorami można tam było oglądać mecze. Drinki z all inclusive są tam dostępne, za dopłatą można palić sziszę. Ogólnie fajne miejsce, chociaż kelner próbował narzucał się mojej żonie. Co do wycieczek fakultatywnych to polecam całodniową (Sidi, Kartagina). Najlepiej kupić ją online w Polsce, a od rezydenta koniecznie należy odebrać bilety na wycieczkę. Wiele osób z obsługi lub handlarzy zna kilka słów po polsku. Nie polecam zakupów u handlarzy, podają bardzo wysokie ceny na początku i trudno je zbić do normalnych. Kilkaset metrów od hotelu jest sklep Alibaba, który ma stałe, dość niskie ceny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    BYŁO DOBRZE ALE BEZ SZAŁU

    Kamil z Warszawy 26.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    10 nocy 11 dób

    Turysta123 31.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Pierwsza doba pobytu. Przywitanie średnie. Nikt się nie pofatygował z obsługi pomoc z bagażami od wejścia. Brak drinka, wody powitalnej, przekąski na dzień dobry. Dosyć sprawne uzupełnienie dokumentacji przy recepcji. Komunikat by iść na obiad i później otrzymać klucz do pokoju. Pierwszy pokój? Dramat. Podpiwniczenie zagrzybione poziom minus 1. Karaluch 3 cm w korytarzu. Pan z bagażami zabrał nas do pokoju i patrzy czemu nie jesteśmy zachwyceni. Urwana klamka w drzwiach od balkonu. Zapach świeżej farby w pokoju. Po zwróceniu uwagi wraz ze zdjęciami udawanie że nic nie ma miejsca. Po 3h batalii sami udało nam się wywalczyć inny pokój na pierwszą noc na również poziomie minus jeden kilka pokoi obok. Smród w granicach normy.niestety wraz z dalszym zapachem grzyba w powietrzu. Wentylacja beznadziejna. Następna doba udało nam się wynegocjować zmianę pokoju o godzinie 11:00 w trakcje czasu (według nas który powinniśmy spędzić odpoczywając na basenie a nie dźwigać ponownie swoje rzeczy i walizki). Rezydentka absolutnie nic nie pomogła. Gdyby nie nasze umiejętności językowe i intelektualne dyskusje przy turystach innych narodowości to byłyby wakacje zmarnowane 10 nocy a 1 dób urlopu. Pani Aneta rezydentka zarzekała się że rozmawiała z głównym menadżerem i oboje twierdzili że nie ma innych pokoi wolnych. Jednak po uargumentowaniu że wdychanie świeżej farby ze ścian która najprawdopodobniej miała zakryć grzyb wpędziłaby nas do szpitala jako ostry atak astmy pan z recepcji się wystraszył i magiczne znalazł inny lepszy pokój na poziomie 1 z działającą wentylacją i bez robactwa. Rezydentka krótko mówiąc jest zbędna. Dba tylko o kolejne spotkanie by przedstawić program wycieczek za które dostanie prowizję. Na pytanie czy ma nasze bilety na wycieczkę którą zapłaciliśmy jeszcze w Polsce mówi że jutro przyniesie. To jest czas turysty. Proszę zrozumieć. Dlaczego mamy biegać za rezydentem kiedy jest by nam pomóc. Zupełnie niezrozumiałe. Za to ogromnie należy pochwalić pana przewodnika Noir w trakcie wycieczki. Kompetentny pogodny. Świetnie mówi po polsku. Nie naciąga. Bardzo polecam wycieczkę do Kartaginy z panem przewodnikiem Noir. Jedzenie ok. Brak dolegliwości pokarmowych. Unikać przetworzonych dan. Jeść tylko świeże. Można zauważyć lekki recycyling pokarmu. Pokój po 24h batalii i nerwach ostatecznie bardzo ładny bez dopłaty. Basen i leżaki to piekło. Dużo ludzi. Rezerwacje leżaków o 6 00 rano mimo iż regulamin mówi inaczej. Skakanie do wody z brzegu mimo że zakaz jest. Pan ratownik rytualnie pali pół paczki papierosów od 15 w ramach końcówki pracy. Plaża ok. Ale leżaki stare. Drinki gorzkie średnie, albo za slabe albo zbyt mocne by się nimi delektować. Kawa z 1 na trzy ekspresy do kawy świeża z ziaren kawy. Reszta rozpuszczalna albo kakao w przypadku braku produktu w maszynie. Serwis był miły w momencie ankietowania całego hotelu przez firmę zewnętrzną. Pokoje były sprzątane po łebkach. Ciemne kręcone włosy innych turystów przywitały nas na podłodze pierwszego dnia w pokoju. O ręczniki w pokoju musieliśmy się prosić 2h. O nie były przygotowane. Dużo niedociągnięć . Hotel do przeżycia bez rewelacji. Na pewno nie wrócimy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    tygodniowy pobyt po objazdówce

    Bozena 24.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel nie najnowszy, czysty z dużym lobby. Obsługa dwoi się i troi. Jedzenie dobre, nie monotonne, każdy znajdzie coś dla siebie. Ładny basen. Do najbliższego sklepu z cenami ok 5 minut piechotą a do mariny ok 3 km. Okolica bardzo spokojna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje 2023 Susa Bellevue Park

    grzegorz, Warszawa 30.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel oceniam na 4 gwiazdki drobne usterki w pokoju typu szafka lodówki uszkodzony zawias po kilku dniach pobytu klamka drzwi wejściowych została mi ręku klamka naprawiona szafka nie kapiący 24 h kran też bez reakcji obsługi .pobyt od 7.09 do 18.09 wykwaterowanie o godzinie 12.00 dnia 17.09 autokar na lotnisko 22.30 odlot do Polski Godz.2.00 18.09 .pobyt niby 11. dni jak ktoś lubi tułać się po hotelu prawie 12.godz bez możliwości odświeżenia się to ok

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Miłe wakacje

    Krystyna, Legnica 30.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Dobry hotel , bardzo smaczne jedzenie, super wycieczki objazdowe na pustynię i do Kartaginy i Tunisu. Daję ocenę 4 za hotel dlatego ,że wykupiłam pokój z widokiem na morze, Po dotarciu do hotelu stwierdzono ,że nie ma takich wolnych pokoi , ponieważ upierałam się ,czekaliśmy na wolny pokój z widokiem ok. 2 godzin .PO tym czasie dostaliśmy pokój z cząstkowym widokiem z którego nie byliśmy zbytnio zadowoleni, ale nie chcieliśmy dłuzej czekać. Kolega mówi ,że jest dobry sposób na dobry pokój , nie kupować w Polsce tylko do paszportu włożyć przy meldowaniu kilkanaście dolarów. Wypróbujemy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Beata z koleżanką

    Beata, Oświęcim 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Ładna plaża, choć we wodzie pływa niestety plastik. Podczas kąpieli przyczepiła mi się do nogi reklamówka , niezbyt przyjemne doznanie. W ośrodku czysty, ciepły basen był alternatywą. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Obsługa miła i pomocna. Sam hotel w Europejskich warunkach dostał by ode mnie 3*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje z rodziną

    Maciej, Łódź 04.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Zacznę od samego Rainbow. Katastrofa na lotnisku Chopina. Po podejściu do stanowiska biura podróży R. powinienem otrzymać voucher na pobyt w hotelu. Niestety ale Pan na stanowisku powiedział że on nic takiego nie ma. Odszedłem z kwitkiem. Po chwili zebrała się duża grupa uczestników w podobnej do mojej sytuacji. Nagle pojawiły się wymagane vouchery. Czy nie można było ich wysłać na adres e-mail? Niestety pokoje z historią. Łazienki z jeszcze większą. Nie będę pisał o karaluchach bo pojawiły się tylko 2-ie sztuki. Infrastruktura ok. Basen ok. Dojście do morza ok. Wystarczająca ilość leżaków. Napoje podawane w plastikowych kubkach. Kubki "myte". Ktoś zagasił w nim papierosa, ktoś inny mógł zrobić coś innego ale na końcu i tak gość dostał napój. Pokoje sprzątane codziennie. Naczynia na stołówce nie zawsze grzeszyły czystością. Obiekt chroniony. Animacje i zaangażowanie animatorów wielki plus. Towarzystwo strasznie rozpuszczone przez gości jeśli chodzi o napiwki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem