Opinie o Sentido Bellevue Park

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(97 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Miłe wakacje

    Krystyna, Legnica 30.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Dobry hotel , bardzo smaczne jedzenie, super wycieczki objazdowe na pustynię i do Kartaginy i Tunisu. Daję ocenę 4 za hotel dlatego ,że wykupiłam pokój z widokiem na morze, Po dotarciu do hotelu stwierdzono ,że nie ma takich wolnych pokoi , ponieważ upierałam się ,czekaliśmy na wolny pokój z widokiem ok. 2 godzin .PO tym czasie dostaliśmy pokój z cząstkowym widokiem z którego nie byliśmy zbytnio zadowoleni, ale nie chcieliśmy dłuzej czekać. Kolega mówi ,że jest dobry sposób na dobry pokój , nie kupować w Polsce tylko do paszportu włożyć przy meldowaniu kilkanaście dolarów. Wypróbujemy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Beata z koleżanką

    Beata, Oświęcim 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Ładna plaża, choć we wodzie pływa niestety plastik. Podczas kąpieli przyczepiła mi się do nogi reklamówka , niezbyt przyjemne doznanie. W ośrodku czysty, ciepły basen był alternatywą. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Obsługa miła i pomocna. Sam hotel w Europejskich warunkach dostał by ode mnie 3*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje z rodziną

    Maciej, Łódź 04.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Zacznę od samego Rainbow. Katastrofa na lotnisku Chopina. Po podejściu do stanowiska biura podróży R. powinienem otrzymać voucher na pobyt w hotelu. Niestety ale Pan na stanowisku powiedział że on nic takiego nie ma. Odszedłem z kwitkiem. Po chwili zebrała się duża grupa uczestników w podobnej do mojej sytuacji. Nagle pojawiły się wymagane vouchery. Czy nie można było ich wysłać na adres e-mail? Niestety pokoje z historią. Łazienki z jeszcze większą. Nie będę pisał o karaluchach bo pojawiły się tylko 2-ie sztuki. Infrastruktura ok. Basen ok. Dojście do morza ok. Wystarczająca ilość leżaków. Napoje podawane w plastikowych kubkach. Kubki "myte". Ktoś zagasił w nim papierosa, ktoś inny mógł zrobić coś innego ale na końcu i tak gość dostał napój. Pokoje sprzątane codziennie. Naczynia na stołówce nie zawsze grzeszyły czystością. Obiekt chroniony. Animacje i zaangażowanie animatorów wielki plus. Towarzystwo strasznie rozpuszczone przez gości jeśli chodzi o napiwki.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Sierpień 2022

    Monika, Lubin 21.08.2022

    Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w tym hotelu . Obiekt ładny, fajnie usytuowany - blisko do plaży i do centrum ALIBABA w którym są stałe ceny i nie trzeba się targować. Niedaleko dyskoteka MANDRA (10 minut drogi od hotelu) i HARD ROCK - polecam też blisko. Plażą można śmiało dojść do Portu El Kantaoui - polecam. W Tunezji byłam trzy razy : - objazdówka, - pobyt rodzinny z małym dzieckiem - i teraz sama z mężem i uważam że czas się tam zatrzymał, pomimo rozwoju turystyki w innych krajach. Atutem tego hotelu jest bliskość plaży i oczywiście to że była piaszczysta. Czysta i ciepła woda w morzu. Wadą tego hotelu i to zdecydowanie dużą, bo jest to hotel 5 gwiazdkowy jest jedzenie - słabe i monotonne. Obsługa w restauracji głównej to było jedno wielkie nieporozumienie - totalny brak organizacji , każdy turysta siadał przy stoliku i musiał czekać aż mu kelner przyniesie sztućce i szklanki z butelką wody. Dopiero wtedy można było podejść i nalać sobie np. FANTA. , a wystarczyła po prostu pilnować stolików i od razu układać nowe sztućce. Podróżowaliśmy bardzo dużo po krajach arabskich i nigdzie z takim harmiderem się nie spotkaliśmy . W hotelu bardzo dużo turystów z Czech i Rumunii, Polaków niewiele. Dlatego już o godz. 6 rano wszystkie leżaki na basenie czy plaży były zajęte, co więcej Pan basenowy specjalnie blokował leżaki żeby mu płacić 10 DNT za miejsce i wtedy on zabierał swoje brudne ręczniki i turyście mieli miejsce. Dla nas jest to średniej klasy hotel bez żadnego większego szału i napewno nie 5 gwiazdkowy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem