Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(389 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt można zaliczyć do udanych.

    Wiesława, Oświęcim 15.07.2019

    Ogólnie hotel ładny, wokół hotelu i na plaży czysto, leżaków i materacy było wystarczająco panowie z obsługi bardzo uprzejmi.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Dobry ośrodek, bez pcheł

    Jerzy Włodzimierz, Gdańsk 12.06.2019

    Ośrodek godzien polecenia bez zastrzeżeń. Jak większość takich obiektów, zbudowany z niefunkcjonalnym przepychem, czyli przerost formy nad treścią i blichtr. Całkiem czysto. Generalnie zjadliwe posiłki, my mieliśmy dwa dziennie, buffet, więc obfitość indywidualna. Ogólnie był to spokojny i relaksujący pobyt, dla nas dużo za bardzo relaksujący. Liczyliśmy na wyjazdy i zwiedzanie okolicy, ale możliwości okazały się mocno ograniczone. Ponieważ było to dla nas przedłużenie pobytu, w oczywisty sposób nie byliśmy zainteresowani oferowanymi wycieczkami na pustynię i do Tunisu. Wyjazdu do Dougga nie udało się załatwić, a do nieodległego Sfaxu nie było dobrej komunikacji, szczególnie w ramadan (problematyczny powrót po południu). Poza licznymi spacerami, wzdłuż plaży w obu kierunkach, daleko aż pod Monastir i do centrum Mahdii, pojechaliśmy pociągiem do Sousse. Było to swego rodzaju przeżycie pozwalające poznać tunezyjską codzienność, przynajmniej na tym wycinku. 60 km w dwie godziny, więc tempo takie sobie, ale bilet tylko 2.5 dinara, a dokoła działo się dużo fajnych rzeczy (np. nie ma gapowiczów, wsiada się i kupuje się bilet u konduktora, nikt się nie wydziera i nie woła policji, a niby zacofany? kraj).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam serdecznie Hotel Mahdia

    AGATA , POZNAŃ 12.09.2022

    Spędziłam w Hotelu Mahdia wspaniałe wakacje Piękny hotel z bardzo zadbanym ogrodem Pokoje czyste , codziennie sprzątane Miła na wysokim poziomie uśmiechnięta obsługa całego hotelu GRATULACJE Wspaniałe animacje przez cały dzień dla dzieci i dorosłych Wieczorem można spędzić świetnie czas przy kameralnej muzyce na tarasie przy basenach a ci którzy lubią szaloną zabawę i karaoke znajdą codziennie coś dla siebie Czysta chociaż wąska plaża Plaża usłana pasem muszli Morze Śródziemne ciepłe i czysciutkie Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane Każdy znajdzie coś dla siebie Jedyny minus tego Hotelu to restauracja która nie jest przygotowana na tak dużą liczbę gości chociaż kelnerzy robią co mogą Mimo tego polecam bardzo ten piękny hotel

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt Mahdia

    turysta, Racibórz 15.02.2025 | Termin pobytu: październik 2024

    hotel bardzo fajny, czysty, godny polecenia ale w październiku już bar przy basenie był zamknięty.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodzina na wakacjach

    Turystka 06.10.2024

    Położenie :Hotel położony na ładnym i przestronnym terenie wśród zieleni. Dużym atutem jest położenie przy plaży oraz możliwość odpoczywania w ogrodzie ,na trawnikach w cieniu licznych drzew. Po sezonie ( 23.09-3.10) nie ma trudności ze znalezieniem leżaka w ogrodzie , na plaży i przy basenie. W odległości 6-7 km znajduje się centrum Mahdia ( dojazd taksówką za 10 TDN) , które warto odwiedzić. W pobliżu hotelu fajne sklepiki , warto wybrać się na drobne zakupy. Budynek :Budynek w stylu mauretańskim - piękne lobby, hole i schody robią wrażenie. Pokoje nieco nadgryzione zębem czasu ( pokoje standard) , szczególne zastrzeżenia do starej klimatyzacji i niskiego ciśnienia wody w kranach., mebli. Obsługa :Trzy działające bary i restauracja z miłą obsługą. Personel sprzątający to jednak porażka. O czyste ręczniki trzeba się prosić, pościel nie została wymieniona przez 11 dni pobytu, balkonu panie sprzątające nie odwiedziły nigdy, w łazience raz zabrany ręcznik pod nogi pomimo upominania nie został przyniesiony, kosmetyki wydzielane jak w aptece( pozostawianie napiwków nic specjalnie nie zmieniało). Jedzenie bardzo przeciętne , jak na hotel 5* .Mała dbałość o estetykę . Co do smaków to się nie wypowiadam bo to rzecz subiektywna , głodni nie byliśmy(mam porównanie z innymi hotelami w Tunezji). Animacje w ciągu dnia ciekawe ( zasługa pana od jogi, zumby i aerobiku. Wieczory to występ na zmianę saksofonisty, skrzypaczki i raz na 10 dni akordeonista. Dla dzieci także nic specjalnego nie proponowano- chyba że wieczorem jakaś mini disco dla trochę starszych. Ogólnie jak ktoś chce tylko korzystać z plaży i basenu i nie ma specjalnych wymagań co do posiłków i standardu pokoi to jest to miejsce dla niego.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie najgorzej - choć sporo rozczarowania

    Dorka 17.09.2024

    Najsłabsza miejscówka ze wszystkich moich dotychczasowych wyjazdów w Rainbow, z których wcześniej byłam zawsze zadowolona. Hotel nie spełnił moich oczekiwań co do standardu hotelu pięciogwiazdkowego z ofertą all inclusive – w łazience ułamane kafelki, prysznic nie miał pokrętła i włączało się go samym gwoździem, na korytarzu gdzieniegdzie uszkodzenia i zarysowania na ścianach. Jednak najgorsze było do, że do lunchu i kolacji w restauracji nie było możliwości wypicia ciepłego napoju. W życiu nie spotkałam się z sytuacją, by kupując ofertę all inclusive trzeba było wręcz prosić się o gorącą wodę w hotelowym lobby, by zalać torebkę herbaty zabraną ze śniadania (przy czym restauracja jest na poziomie -2,a lobby zero, co wymagało sporej gimnastyki). Zaznaczam, że w pokojach nie ma czajnika, więc samoobsługa też nie wchodzi w grę. Kostki lodu do zimnych napojów również były limitowane – jedna kostka na głowę przy temperaturze 30 stopni, a jak się prosiło o kolejną, to oglądało się grymas niezadowolenia obsługi. Do tego mało przystępna rezydentka – niezainteresowana gośćmi, wręcz nieprzyjemna w kontakcie (i znów rzecz wcześniej niespotykana podczas wyjazdów z tym biurem). Mimo niebagatelnych zalet, o których piszę poniżej, moja noga w tym miejscu więcej nie postanie. Zalety: przepiękny hol z ogromnymi, panoramicznymi oknami i widokiem na morze, duży, ładny basen, stosunkowo dużo leżaki dostępnych nawet jeszcze ok. 8.30, ładna plaża, duży wybór dość smacznego jedzenia (każdy znajdzie coś dla siebie, choć niektóre rzeczy raczej ciężkostrawne), fantastyczny animator aqua aerobiku i zumby przy basenie. Sklepy naprzeciwko hotelu, w których można kupić pamiątki w dobrej cenie i w większości z nich zapłacić kartą - bez namolnego targowania się sprzedawcy. Duży, przestronny pokój sprzątany codziennie. Wady: brak ciepłych napoi do posiłków i ogólnie utrudniony dostęp do napoi (wszystkie automaty na terenie hotelu poza porą śniadania nakryte szmatami, panowie w lobby nie rozumieją po angielsku i jako cafe late podają ciemną kawę bez mleka itp, woda butelkowa niby jest, ale też bez swobodnego dostępu gości), brak możliwości porozumienia się z panią sprzątającą, która też nie rozumie angielskiego i mimo zwracania uwagi uporczywie zostawia tylko 2 ręczniki w pokoju trzyosobowym. Popołudniowe przekąski przy basenie to żart – resztki z lunchu w postaci kanapek, suchego ciasta i kilku kawałków pizzy, które bardzo szybko znikały – tu zero urozmaicenia czy dbałości o gościa all inclusive. Jedyne animacje wieczorne to na zmianę saksofonista i śpiewaczka z podkładem muzycznym w tle – ogólnie nuda. Bardzo nieuprzejmy młody chłopak w barze przy basenie – potrafił rzucić o ladę butelką z wodą, zirytowany, że się o nią prosi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mahdia Palace

    Karolina i Krzysztof, Warszawa 26.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wyjazd ogólnie oceniam jako udany. Pokój duży, czysty, w łazience wanna, mógłby być prysznic. Pokój trochę już zaczyna prosić o remont, ale nie było źle, trochę kamienia i przestarzałe to wszystko. Jedzenie dosyć monotonne, jednak był spory wybór, ale większość potraw codziennie ta sama. Za to duży wybór świeżych i pysznych owoców. Przy hotelu czysty basen, sporo leżaków, drinki, palemki muzyka, bufet z przekaskami. Plaża i morze zaraz przy hotelu. Animacje nad basenem aqua aerobik, fitness przy basenie, gry w piłkę w basenie. Wieczorami pokaz muzyki na żywo, dyskoteka, w hotelu sklepik z pamiątkami. Byliśmy z biurem na dwóch wycieczkach, w tunisie/sidi bou said i w El jem/kairouan. Pierwsza była taka sobie jeśli chodzi o program, ale nie żałujemy że pojechaliśmy. Druga była fajna :wielki i mały meczet, amfiteatr. Na obydwu wycieczkach bardzo miłe Panie przewodniczki. Hotel ogólnie spokojny, co dla nas było plusem. Nie było wielu gości, więc pełna dostępność leżaków itp. W hotelu bardzo miła obsługa, jednak jeśli chodzi o restauracje, niektórzy kelnerzy (za pieniądze) zajmowali gościom stoliki i widać było że bardziej dbają, aby niczego im nie brakowało, jednak przy ich zarobkach chyba jednak mnie to nie dziwi. Całe otoczenie hotelu zadbane, hotel ogólnie ładny. Bardzo ładne lobby. Codzienne sprzątanie, wymiana ręczników i pościeli, ale to też stadart. Dużym plusem dla nas było dobrze działające WiFi praktycznie na całym obiekcie. Ogólnie polecam, chociaż nie dla jakichś ekstra wymagających osób. Dobra propozycja na budżetowe wakacje dla osób które lubią święty spokój, a nie imprezy i muzykę do późnych godzin nocnych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Lipiec 2022

    Joanna, Włodawa 07.08.2022

    Pobyt 12 dniowy. W sumie zaliczamy do udanych, chociaż było trochę minusów.Na pewno nie jest to hotel 5 gwiazdkowy. Nie polecam osobom, które chcą mieć sprawnie działające wifi. Na plus na pewno piękna plaża tuż przy hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Słaby hotelik

    Grzegorz, --- 15.08.2022

    Niestety słaby, źle zorganizowany i zarządzany hotel; przestarzałe sprzęty i urządzenia; rdza w łazience i zakamieniona armatura. Sprzątanie pokoi losowo, niecodziennie. Kolejka do ... właściwie stołówki - a w środku dalej kolejki do stanowisk samoobsługowych; 60 % talerzy było brudnych niedomytych - niestety ze wstydem ale należało przeglądać i sprawdzać stan czystości - czasem biorąc talerz można ubrudzić sobie rękę, bo nie wiadomo co kryje się pod spodem talerza; zabiegani kelnerzy, którzy w zasadzie "zasuwają z pustymi taczkami" i tylko oglądają się za napiwkami (a właściwie rzecz ujmując łapówkami) - chętnie zaproszą do sprzątanego stołu, nakryją obrusem i położą tylko noże a następnie pójdą biegać dalej między innymi stolikami w zasadzie z niczym; albo poproszeni o wino - owszem przyniosą i znowu dalej zasuwają świadomie pomijając brak kieliszków, robiąc wrażenie bardzo zapracowanych; gdy niosącego akurat kieliszki kelnera poprosi się no właśnie o kieliszki odpowie "moment" i te, które niósł, postawi na pustym stole obok; cierpliwie prosząc kolejnego kelnera o kieliszki, poszedł zebrał z innego pustego stolika - zupełnie jak w jakimś filmie komediowym. Wszystkie leżaki przy basenie i na plaży od 7:00 są pozajmowane i te ręczniki, czapki i kapelusze leżą cały dzień, a właściciele może w sumie przez godzinę albo półtorej z tego leżaka korzystają - żenada. Internet, który miał być przy recepcji to był, ale raptem chyba w sumie przez 180 minut w ciągu tygodnia pobytu - kilkakrotnie zwracaliśmy na to uwagę recepcjonistom, to mówili, że mają awarię; Rezydentka, poinformowana o problemie, próbując "zamieść problem pod dywan" zaoferowała swój internet, gdy przyjdę o 17:30. W ofercie była dyskoteka - ale tylko w ofercie, gdyż klub nocny był po prostu nieczynny. OGÓLNIE SŁABO tylko na 3* - mogłoby być 5*, gdyby zamknąć na kilka miesięcy, wyremontować i naprawić wszystkie usterki i przede wszystkim wymienić obsługę albo chociaż management i nadzór nad wg mnie leniwą obsługą. Szkoda bo miejsce i warunki niezłe :(

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Mieszane uczucia

    Ewa, Warszawa 02.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Był to drugi pobyt w tym hotelu i oceniam go niestety gorzej. Czasy świetności hotel ma za sobą, pokoje i łazienki, co prawda przestronne, ale wymagają odświeżenia oraz nowych mebli. Przeważnie są dobrze sprzątane. Oferta gastronomiczna na bardzo niskim poziomie jak na pięć gwiadek w Tunezji, oprócz śniadań, które są typowe i dają każdemu możliwość znalezienia tego co lubi. Natomiast obiady i kolacje to inna historia: bardzo powtarzalne dania, tzn. codziennie większość sałatek i dań dokładnie taka sama, przy czym z powodu nie działającyh podgrzewaczy dania ciepłe po 10 minutach są zimne. Niezawodne i piękne jest morze oraz basen, z jednym dużym minusem: przy basenie w ciągu dnia puszczana jest tak głośna muzyka, że nie można nawet porozmawiać. Personel w restauracji, przy basenie, w większości barów i recepcji sympatyczny i pomocny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem