Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(389 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel OK, imprezy już nie

    Wojtek, Błonie 05.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel dość dobry i czysty; menu urozmaicone i bogate, każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie na żywo muzyka, co rzadko zdarza się w takich hotelach. Hotel polecam, ale tylko dla tych co lubią leżeć i kapać się. W samym mieście Al Mahdija nie ma także co zwiedzać. Miasto dość brudne, jak zresztą większość Tunezji. Gorzej z imprezami - są przereklamowane. Wycieczka do Tunisu to totalne nieporozumienie; droga dość daleka a zwiedzanie niewiele. Zresztą nie ma co tam zwiedzać. Po Kartaginie nic prawie nie zostało. Przereklamowane także safari. Przez dwa dni zwiedza się tylko koloseum i scenerię na pustyni do filmu Gwiezdne Wojny oraz wizytę w górach Atlas. Za przejażdżki kładami i wielbłądami, trzeba dodatkowo płacić. Podobnie w muzeum palmy, które trudno nawet nazwać ... muzeum! Hotel podczas safari rozczarowuje, podobnie jak jedzenie w tym hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    ocena średnia

    Barbara, Sławica 12.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel bardzo ładny animacje słabe okolica ładna w pokojach posprzątane ale uważać trzeba na sejfy bo znikały pieniądze o dziwo dzień przed opuszczeniem hotelu dużo much szczególnie przy basenie nie było można odpocząć spokojnie nawet na posiłkach mimo zgłoszeń nic z tym nie zrobiono raczej bym nie polecila

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt 2 tygodnie

    Barbara, Warszawa 20.09.2020

    4-ty raz w Tunezji więc mogę powiedzieć,że hotel absolutnie nie zasługuje na 5*.Pokoje przydzielają byle jakie a jak dopłacisz to dadzą lepszy.Obsługa hotelowa bez zarzutu.Plaża wcale nie najpiękniejsza jak pisze Rainbow, wąska i ciągle zalewana przez morze.Jeśli chcesz korzystać z leżaka musisz zająć go wczesnym rankiem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel 4* bardziej na 6- 8 dni max

    Paweł, Gdańsk 02.07.2022

    Normalny hotel 4*. Bardziej dla osób mniej wymagających, chcących odpocząć przy basenie, na plaży.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mahdia wypoczynek

    Ryszard, Dąbrowa Górnicza 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Długi transfer z lotniska . Organizacja przylotu i odlotu bez problemów, rezydentka kompetentna i chętna do pomocy. Hotel stwarzający pozytywne wrażenie ale trochę przereklamowany. Obsługa hotelowa bez zarzutu.Ogólnie było miło i przyjemnie ale bez fajerwerków.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mahdia Palace

    Kacper, Sosnowiec 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd bardzo udany. Fajny basen ,ciepłe piękne morze i miła obsługa. Jedzenie średnie tak samo pokoje w szczególności łazienka, ogólnie ocena 4/6.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Nie do końca 5 *

    Kinga, WROCŁAW 20.09.2022

    Zaczynając od początku... To nie jest nas pierwszy wyjazd na zagraniczny wyjazd. Najczęściej wybieramy kierunki gdzie jest możliwa opcja 7+7, a hotele to najmniej 4*, tym razem wybór padł na Tunezje na nasz odpoczynek, w hotelu 5* w miejscowości Mahdia. Od kilku lat wybieramy oferty z biura Rainbow i już na lotnisku pierwsze rozczarowanie. Pani Rezydentka była tak schowana, że mieliśmy problem, nie tylko my, aby ją znaleźć. Stała za przedstawicielem innego biura zupełnie nie widoczna, schowana, bez jakiegokolwiek znaku ze to właśnie Ona jest przedstawicielem biura. Droga do hotelu to około 1,5 godziny jazdy. Hotel ogólnie robi wrażenie bardzo dobre ale jest kilka mankamentów które nie powinny mieć miejsca w hotelu takiego standardu. Pierwszy raz się spotkaliśmy z tym ze leżaki na plaży rezerwowane są przez obsługę plaży. Wystarczy Panu " leżakowemu" zostawić swoj ręcznik i kilka $ , a na kolejne dni zawsze będzie się miało leżaczek nad morzem. Wdalismy się z małą kłótnie z ochroną na plaży na temat zajętych miejsc, które jak to Pan określił, są zajęte dla jego szefa. Ręczniki leżały obok leżaków na krześle i po zajęciu miejsca na nich, zostaliśmy wręcz wygonieni bez żadnego słowa przepraszam. Leżaki przy basenie rezerwowane były już wieczorem na kolejny dzień. Nigdy z takim zachowaniem się nie spotkaliśmy jeżdżąc po świecie. Kolejnym incydentem było zachowanie w restauracji a'la carte. Jeden Pan obsługiwał 2 sale. Nam przydzielił wielki stół dla 10 osób, poczuliśmy się niezręcznie, ponieważ nas byla 5tka, i jakoś nie mieliśmy ochoty na kolacje z obcymi osobami przy jednym stół. Stół nie był przygotowany tak jak powinien. Nie było kieliszków do wina, nie leżało menu. Kelner po zapytaniu nas co podać do picia, zdziwił się gdy poprosiliśmy o menu, bo nie wiedzieliśmy jakie wino bedzie odpowiednie do kolacji. Gdy już wybraliśmy napoje do kolacji, kelner przyniósł wino, zostawił zamknięte na stole i poszedł obsługiwać innych. Wrócił po kilku minutach bez kieliszków, zabral wino i zniknął. Znow minęło kilka minut, gdy Wrócił z otwartym winem i powiedział ze mamy użyć kieliszków do wody z wolnych nakryć. Zbierając talerze zrzucał sztućce z talerzy, zamiast powiedzieć abyśmy je odłożyli na bok. Kropla która przelała nasza gorycz, było podanie deseru, a mianowicie, jeden talerz na którym leżało 5 kawałków ciasta, nie podając ani czystych sztućców , ani nowych talerzy. Nie mieliśmy jak i na czym zjeść deseru. Nigdy nie spotkałam się z tak fatalna obsługa w restauracji hotelowej, gdzie obowiązuje rezerwacja. W restauracji gdzie byly serwowane wszystkie posiłki nie było też lepiej. Były strefy gdzie kelnerzy mieli czas na wszystko tylko nie na to, aby podać sztućce, serwetki czy coś do picia. Stali rozmawiali ze sobą, lub gośćmi, czasem mialam wrażenie im się po prostu nie spieszy i tak np czekaliśmy 20 minut na serwis , gdzie w tym czasie kolacja nam wystygła o odechciało się jesc. Ale nie mogę wszystkich kelnerów stawiać w złym świetle, ponieważ były tacy, że nie zdążyliśmy dojść do wskazanego stolika a juz wszystko było przygotowane i panowie na prawdę szybko i sprawnie pracowali. Gdyby nie te sytuację to na prawdę dałabym 5 z plusem za hotel, ale tym razem nasze oczekiwania po 5* hotelu nas zawiodły. Jeszcze jedno, snack bar to tylko napoje, nie ma tam żadnych przekąsek, tak aby za każdym razem nie przebierać się po plażowaniu, nic tam nie można zjeść oprócz resztek ciasta przyniesionych po obiedzie z restauracji głównej. Tez to bardzo słabo wygląda, bo w ofercie hotelu jest.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Mahdia Palace

    Grzegorz, Gdańsk 24.06.2019

    Pobyt czerwiec 2019.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Wakacje w Tunezji

    Krystyna 07.09.2017 | Termin pobytu: maj 2018

    Tunezja kraj przyjazny turystycznie ,łatwośc przemieszczania taxi pociąg ,bardzo nam się podobało.Pani Ania -rezydent rewelacja przyjazna ,uczynna ,sympatyczna zawsze chętna do pomocy .Hotel przyzwoity czysty, baseny czyste nia zatłoczone,leżaki jak wszędzie trzeba rezerwować ale zawsze można coś znależć .Pokoje czyste sprzątane codziennie.Plaża ładna .Ogólnie hotel zasługiwałby na 5* gdyby nie obcja all inclusive -nieporozumienie.Część gości hotelowych ma opcję HB w związku z tym niektóre bary płatne , brak automatów z napojami ,kawą .Można napić się dopiero od 10 godz. po odstaniu w kolejce.Z restauracji nie można wynieść nic cofnięto mojego syna z jabłkiem w ręku.Przekąsek między posiłkami nie spotkałam podobno gdzies były ale jakość marna.Jedzenie smaczne lecz trochę monotonne nie ma wieczorów tematycznych ,syn mój jest wegetarianinem miał problemy z jedzeniem tylko surowe warzywa ,bo kucharze nie umieli odpowiedzieć które potrawy są wegetariańskie.Restauracja a la carte - strata czasu.Animacje w dzień średnie natomiast wieczory to animatorzy pracowali jak za karę może zmęczeni po sezonie.Gości to głwnie Czesi Słowacy Rosjanie i Algierczycy ,Polaków niewielu.Do Tunezji chętnie wrócimy ,ale raczej nie do tego hotelu

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dość dobrze ale mieszane odczucia

    Krzysztof, --- 23.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Sam hotel ma piękny hol, super basen - to chyba było najlepsze. W pokojach wszystko z grubsza ok. Tylko drobiazgi były niedopatrzone - przeciekająca spłuczka hałasowała całą dobę, z lodówki ciekła woda, próg balkonu był w rozsypce. W jednych pokojach były szlafroki, w innych nie. Wykładzina trochę przybrudzona. Zasłonka prysznicowa była brudna, pożółkła. Jedzenie było całkiem dobre, wybór spory, choć do Hiszpanii się nie umywa. Obsługa restauracji/stołówki wymagała byśmy dopraszali się o podanie sztućców czy wody. W połowie maja ten hotel to jest widmo - bardzo mało gości co było super. Choć część atrakcji nie była jeszcze otwarta - np. bar przy samym basenie. W sezonie na pewno będzie brakowało leżaków. Dojazd autokarem i rezydent bardzo dobrze. Do Tunezji już raczej nie wrócę - są ciekawsze destynacje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem