Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie hotel tak na 3/4*. Basen 5*, Plaża czysta 5* chociaż nie wiadomo po co zamykają wyjście na plaże o 19 ? Pierwszy raz takie coś widziałem. Leżaków nie brakowało, jeśli akurat nie było, wystarczyło poprosić obsługę i donosili gdzieś z zaplecza. Jedzenie OK tak na 4*, Drinki (10-24): piwo ok, wino ok, likier tunezyjski OK, reszta marna. Napoje typu cola z butelek, to na +, ale nie zawsze były oryginalne, podawali lokalne zamienniki. Animacje w dzień OK poza wieczorną "dyskoteką" . Nie po to jadę do Tunezji, żeby się męczyć słuchając Disco Polo, jak ktoś lubi niech sobie włączy TVP... To była porażka. Najwiekszy Negatyw to KLIMATYZACJA. Działała właściwie tylko w pokoju (na szczęście). Poza tym właściwie nie działa co było zabójcze bo na zewnątrz było na przełomie lipca/sierpnia 36-46C, w środku podobnie. Klima nie działała w lobby, na korytarzach, w barach wewnętrznych i w hotelowej restauracji. Może było kilka stopni mniej niż na dworze ale nie o to chodzi. Jedzenie obiadu w temperaturze ponad 30C w środku to masakra, tym bardziej jak trzeba było niejednokrotnie stać w sznurku przy piekarnikach 15min, żeby dostać to co robią na żywo. Nigdy sie nie spotkałem z tym, żeby w hotelu w tego typu klimacje w środku nie działała klimatyzacja ! Normalnie 24-25C to standard. Myślę, że w czerwcu i wrześniu hotel byłby ok ze względu na temperatury na zewnatrz i w środku. Lipiec i sierpień odradzam chyba, że ktoś lubi jeśli podczas obiadu pot z czoła ścieka mu do talerza...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięciogwiazdkowy, ale biorąc pod uwagę stan techniczny, obsługę pokoi, obsługę kelnerską w restauracji głównej, brak różnorodności i niską jakość jedzenia, to bliżej mu do trzech gwiazdek w Hiszpanii, Portugalii czy nawet Turcji. Obiekt położony nad samym morzem, z ładną plażą, parasolami i leżakami w cenie. To jego największe zalety. Na plus można odnotować całkiem spory basen przed hotelem, lobby bar i americano bar (zarówno alkohole jak i obsługę kelnerska), a także bar przy basenie. Tzw. snackbar niemalże nie istnieje. Czasem pojawią się w nim pojedyncze kanapki i kilka przekąsek słodkich (kilka przekąsek, a nie kilka rodzajów przekąsek), ale znikają natychmiast i nie są dokładane. Śniadania bardzo monotonne i mało smaczne. Podobnie obiady i kolacje. Czasem zmieniają się nazwy na etykietach, a jedzenie nie. Np. w bemarze można znaleźć "Gulasz z wątróbki", a na rugi dzień "Specjał tunezyjski", a w praktyce jest dokładnie to samo danie. Mięsa w większości gumowe i nie do pogryzienia. Owoców morza brak. Czasem zdarzają się ryby na live cooking. Owoców tylko 3-4 rodzaje. Oczywiście stale te same. Po kilku dniach stołowania się pozostaje już tylko na śniadanie naleśnik lub omlet, a na obiady i kolacje ryba lub pizza (w miarę smaczna jak na hotelową), a na deser arbuz lub lody. Alkohol (piwo, wino) do obiadów i kolacji po zamówieniu u kelnera. Ogólnie pobyt oceniam jako poprawny ze względu na bliskość morza z łagodnym zejściem, fajnej plaży z leżakami i parasolami oraz dobrymi alkoholami. Hotel wymaga już pewnych remontów. Room service mało sprawny. Zdarzało się, że rano wzięli ręczniki, a nowe przynieśliśmy sobie sami dopiero popołudniu. Oprócz kelnerów w barach obsługa raczej nie lubi się przepracowywać.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie polecam hotel dla osób, które nie mają wysokich wymagań co do animacji i jedzenia.Jak najbardziej pobyt dla osób, które spokojnie chcą spędzić czas.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt ok. Jednak nie polecam dla wymagających. Mimo że początek sezonu i pandemia. Obsługa bez zaangażowania. Plaża nie przygotowana.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu bardzo dobre, bezpośredni dostęp do pięknej piaszczystej plaży z piękną czystą wodą. Sporo leżaków bezpośrednio na plaży. Na terenie hotelu nieduży basen, leżaki wokół basenu oraz na terenie zielonym wokół drzew oliwkowych, usytuowane w miejscach gdzie można było schronić się w cieniu. Ilość leżaków skłaniała do tego aby wcześniej zajmować je w wybranych lokalizacjach. Wiele z nich było zajmowanych o bardzo wczesnych godzinach. Odbiór ręczników na początku dnia był stale spóźniony, nawet gdy obsługa była już na miejscu to oczekiwała wraz z tłumem gości na dostawę ręczników. Najsłabszym ogniwem była restauracja serwująca posiłki, ciągłe kolejki. Kolejki - bo brakowało talerzy, kolejki - bo brakowało szklanek do napojów, kolejki - przed smażonymi potrawami, kolejki - przed przygotowywanymi potrawami. Śniadania były bardzo słabe. Posiłki wyjątkowo monotonne. Pozytywnie wyróżniała się obsługa kelnerska, która obsługiwała stoliki, byli jedynymi pozytywnymi wyjątkami tej restauracji.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Mahdii od4do18.09.2022r. To był nasz drugi pobyt w tym hotelu. Pierwszy przed 3 laty należał do bardzo udanych. Niestety nie możemy tego powiedzieć o tegorocznym. Wypoczynek zepsuł nam brak internetu i tym samym niemożność kontaktu z rodziną. WiFi było przez moment w ciągu kilku dni dopiero w drugim tygodniu pobytu. Można było wysłać SMS ale rozmowa nie była możliwa. Tłumaczenie rezydentki ze tak jest w całej Tunezji nie zadowoliło nas bo przecież biuro podróży zapewniało o WiFi przy recepcji. Drugi mankament to strasznie głośna muzyka przy basenie. W hotelu byli prawie sami starsi ludzie. Na prośbę o wyciszenie niegrzecznie odsyłano nas na plażę. Również zachowanie kelnerów było naganne. Wyraźnie faworyzowali tych którzy dawali napiwki, pozostali musieli prosić o sztućce czy serwetki. Natomiast pani sprzątająca pokój że swoich obowiązków wywiązywała się wzorowo! Niestety do Mahdi PLace już nie pojedziemy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zadowoleni z pobytu, aczkolwiek drugi raz byśmy nie wrócili do tego hotelu z powodów opisanych niżej. Na recepcji zostawiało się 21USD depozytu za 2 ręczniki i w ostatni dzień zwrócono nam depozyt w dinarach, których nie mogliśmy wymienić z powrotem na lotnisku (bo za mała kwota). Jak wymienia się walutę na recepcji na dinary, to nie można wymienić ich z powrotem na dolary a nie wolno wywozić tej gotówki z kraju. Być może lepiej byłoby opłacić depozyt kartą. Na lotnisku celnik zagląda do portfela. przylecieliśmy do hotelu o 9rano, mogliśmy od razu skorzystać z baru, śniadań ale pokój był gotowy na 12:00. Nie ma tradycyjnie opasek all inclusive, zamiast tego drzwi otwierane na kartę którą trzeba pokazać przy depozycie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo duży, możliwość skorzystania ze spa mnóstwo gości lata świetności ma za sobą szczególnie pokoje i łazienki sporo drobnych detali i niedociągnięć co denerwuje np zwisająca żarówka na kablu, woda z prysznica ledwo cieknie rdza w wannie itp. jedzenie dobre basen duży morze blisko pogoda gwarantowana . Widok z okna jak się komu trafi my widok na ścianę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy 12 dni 4 osoby .hotel śliczny, pokoje czyste , ale jeszcze w żadnym hotelu w tunezjii.- a byłam kilka razy nie spotkałam się aby w głównym barze w hotelu drinki były podawane w kubkach plastykowych , człowiek ubrany wieczorowo a tu drinki w takim czymś- ochyda.i poniżanie ludzi.pan w barze niby od drinków płatnych lód wkłada rękoma brudnymi.najpierw bierze pieniądze i liczy a potem robi drinki. Mąż mu zwrócił uwagę to coś tam odpowiedział.szczuply zawsze włosy do tyłu na zel Bardzo nie przyjemny . Zamawiałam drinka płatnego Ale czekałam 40 minut Na koniec zwróciłam mu uwagę. To powiedział good Bay W stołówce często brak talerzy kubków i łyżeczek małych To był najgorszy hotel w tunezjii.nie pojadę już do niego a szkoda bo sam hotel super
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam pobytu w tym hotelu, dezorganizacja, walka o przetrwanie na stołówce, kelnerzy którzy są na bakier z kulturą osobistą...co może się zmienić za napiwki, nie okazjonalne a codzienne.