Opinie klientów o Mahdia Palace

5.3 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Kinga, WROCŁAW 20.09.2022

Nie do końca 5 *

Zaczynając od początku... To nie jest nas pierwszy wyjazd na zagraniczny wyjazd. Najczęściej wybieramy kierunki gdzie jest możliwa opcja 7+7, a hotele to najmniej 4*, tym razem wybór padł na Tunezje na nasz odpoczynek, w hotelu 5* w miejscowości Mahdia. Od kilku lat wybieramy oferty z biura Rainbow i już na lotnisku pierwsze rozczarowanie. Pani Rezydentka była tak schowana, że mieliśmy problem, nie tylko my, aby ją znaleźć. Stała za przedstawicielem innego biura zupełnie nie widoczna, schowana, bez jakiegokolwiek znaku ze to właśnie Ona jest przedstawicielem biura. Droga do hotelu to około 1,5 godziny jazdy. Hotel ogólnie robi wrażenie bardzo dobre ale jest kilka mankamentów które nie powinny mieć miejsca w hotelu takiego standardu. Pierwszy raz się spotkaliśmy z tym ze leżaki na plaży rezerwowane są przez obsługę plaży. Wystarczy Panu " leżakowemu" zostawić swoj ręcznik i kilka $ , a na kolejne dni zawsze będzie się miało leżaczek nad morzem. Wdalismy się z małą kłótnie z ochroną na plaży na temat zajętych miejsc, które jak to Pan określił, są zajęte dla jego szefa. Ręczniki leżały obok leżaków na krześle i po zajęciu miejsca na nich, zostaliśmy wręcz wygonieni bez żadnego słowa przepraszam. Leżaki przy basenie rezerwowane były już wieczorem na kolejny dzień. Nigdy z takim zachowaniem się nie spotkaliśmy jeżdżąc po świecie. Kolejnym incydentem było zachowanie w restauracji a'la carte. Jeden Pan obsługiwał 2 sale. Nam przydzielił wielki stół dla 10 osób, poczuliśmy się niezręcznie, ponieważ nas byla 5tka, i jakoś nie mieliśmy ochoty na kolacje z obcymi osobami przy jednym stół. Stół nie był przygotowany tak jak powinien. Nie było kieliszków do wina, nie leżało menu. Kelner po zapytaniu nas co podać do picia, zdziwił się gdy poprosiliśmy o menu, bo nie wiedzieliśmy jakie wino bedzie odpowiednie do kolacji. Gdy już wybraliśmy napoje do kolacji, kelner przyniósł wino, zostawił zamknięte na stole i poszedł obsługiwać innych. Wrócił po kilku minutach bez kieliszków, zabral wino i zniknął. Znow minęło kilka minut, gdy Wrócił z otwartym winem i powiedział ze mamy użyć kieliszków do wody z wolnych nakryć. Zbierając talerze zrzucał sztućce z talerzy, zamiast powiedzieć abyśmy je odłożyli na bok. Kropla która przelała nasza gorycz, było podanie deseru, a mianowicie, jeden talerz na którym leżało 5 kawałków ciasta, nie podając ani czystych sztućców , ani nowych talerzy. Nie mieliśmy jak i na czym zjeść deseru. Nigdy nie spotkałam się z tak fatalna obsługa w restauracji hotelowej, gdzie obowiązuje rezerwacja. W restauracji gdzie byly serwowane wszystkie posiłki nie było też lepiej. Były strefy gdzie kelnerzy mieli czas na wszystko tylko nie na to, aby podać sztućce, serwetki czy coś do picia. Stali rozmawiali ze sobą, lub gośćmi, czasem mialam wrażenie im się po prostu nie spieszy i tak np czekaliśmy 20 minut na serwis , gdzie w tym czasie kolacja nam wystygła o odechciało się jesc. Ale nie mogę wszystkich kelnerów stawiać w złym świetle, ponieważ były tacy, że nie zdążyliśmy dojść do wskazanego stolika a juz wszystko było przygotowane i panowie na prawdę szybko i sprawnie pracowali. Gdyby nie te sytuację to na prawdę dałabym 5 z plusem za hotel, ale tym razem nasze oczekiwania po 5* hotelu nas zawiodły. Jeszcze jedno, snack bar to tylko napoje, nie ma tam żadnych przekąsek, tak aby za każdym razem nie przebierać się po plażowaniu, nic tam nie można zjeść oprócz resztek ciasta przyniesionych po obiedzie z restauracji głównej. Tez to bardzo słabo wygląda, bo w ofercie hotelu jest.

4.0/6

Grzegorz, Gdańsk 24.06.2019

Mahdia Palace

Pobyt czerwiec 2019.

4.0/6

Krystyna 07.09.2017
Termin pobytu: maj 2018

Wakacje w Tunezji

Tunezja kraj przyjazny turystycznie ,łatwośc przemieszczania taxi pociąg ,bardzo nam się podobało.Pani Ania -rezydent rewelacja przyjazna ,uczynna ,sympatyczna zawsze chętna do pomocy .Hotel przyzwoity czysty, baseny czyste nia zatłoczone,leżaki jak wszędzie trzeba rezerwować ale zawsze można coś znależć .Pokoje czyste sprzątane codziennie.Plaża ładna .Ogólnie hotel zasługiwałby na 5* gdyby nie obcja all inclusive -nieporozumienie.Część gości hotelowych ma opcję HB w związku z tym niektóre bary płatne , brak automatów z napojami ,kawą .Można napić się dopiero od 10 godz. po odstaniu w kolejce.Z restauracji nie można wynieść nic cofnięto mojego syna z jabłkiem w ręku.Przekąsek między posiłkami nie spotkałam podobno gdzies były ale jakość marna.Jedzenie smaczne lecz trochę monotonne nie ma wieczorów tematycznych ,syn mój jest wegetarianinem miał problemy z jedzeniem tylko surowe warzywa ,bo kucharze nie umieli odpowiedzieć które potrawy są wegetariańskie.Restauracja a la carte - strata czasu.Animacje w dzień średnie natomiast wieczory to animatorzy pracowali jak za karę może zmęczeni po sezonie.Gości to głwnie Czesi Słowacy Rosjanie i Algierczycy ,Polaków niewielu.Do Tunezji chętnie wrócimy ,ale raczej nie do tego hotelu

4.0/6

Paweł, Zielona Góra 05.08.2019

Udane wakacje

Witam, mój pobyt oceniam na 4. Animacje bardzo dobrze prowadzone. Hotel może nie 5 gwiazdek,ale 4. Mankamentem hotelu jest kuchnia i obsługa w restauracji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem