Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam na 4, pokoje na 1. Lobby, stołówka, baseny jak na zdjęciach poglądowych ale widać że obiektu ma już swoje lata. Jedzenie standardowo hotelowe, bez szału. Przy dużym obłożeniu mało leżaków żeby móc położyć się przy basenie. Polaki biedaki mają osobne skrzydło z pokojami które powinny już dawno być wyremontowane no i były brudne. Jak chcieliśmy zamiany pokoju to tylko na takie same warunki w tym samym skrzydle czyli zmiana żadna.. Niemcy lokowani gdzie indziej w o wiele lepszym standardzie bo byliśmy się przejść i zobaczyć cały obiekt. Obsługa/kelnerzy/barmani tak samo latają tylko za niemcami po napiwki. Polaczki o wszytko muszą się prosić. Rainbow zmieniło nam przed wylotem hotel i trafiliśmy do tego. Ja osobiście bym do niego nie wróciła ze względu na tragiczne warunki w pokoju czyli pełno kurzu, piachu na dywanie, w łazience grzyb i pełno włosów, ręczniki z dziurami, suszarka wypadająca ze ściany, deska od kibelka wyrwana, połamany wąż od prysznica ledwo lejący wodę, brak kołdry tylko koc i prześcieradło, mocno zużyte meble. Animacji nie było wogole bo niby jeszcze przed sezonem, ale to nam akurat nie przeszkadzało a nawet było na plus. Rezydentka niby miła, ale nie chciała udzielić informacji jak gdzieś dojechać na własną rękę żeby pozwiedzać okolice. Myślę że jest sporo lepszych obiektów w okolicy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy z chłopakiem tydzień w hotelu Mahdia Palace. Wyjazd uważam za naprawdę udany, nie jesteśmy ludźmi mega wymagającymi tym bardziej, że nie był to mega budżetowy urlop, raczej na taką normalną, Polską kieszeń :) Hotel miał swoje plusy i małe minusy: - Jedzenie na plus, spory wybór, należe do grupy niejadków, która nie wyrosła z dziecięcego wybrzydzania, ale zawsze jakieś proste danie dla mnie się znalazło :) niektóre dania słabo przyprawione albo mocno pikantne - Pokoje duże i fajnie urządzone, mega wygodne łóżka i bardzo przyjemna pościel. Jedyny mały minus to baardzo mało kontaktów z prądem, brak kontaktu przy łózku. No i włączniki świateł tak dziwnie rozmieszczone, że ciężko było się połapać ktory zapala jakie światło - Wifi na terenie hotelu słabe, w pokoju działało tylko przy drzwiach wyjściowych, na basenie nie działało. W okolicach recepcji działało super - Okolica dookoła hotelu: tyle sie naczytałam opinii, że nie ma gdzie iść, pójść, pospacerować itd. Zupełnie sie z tym nie zgadzam, jest sporo sklepików z ciekawymi rzeczami, jest restauracja na przeciwko hotelu, dużo uliczek dookoła, naprawdę moim zdaniem patrząc na inne hotele które mijaliśmy mając transfer z lotniska - nasz hotel miał najlepszą okolicę poza hotelem, naprawdę było gdzie pospacerować - Obsługa hotelu zawsze miła i uśmiechnięta, zdarzały się wyjątki ale to były jednostki. Animatorzy non stop dbali o to żeby nie było nudy, non stop jakieś areobiki, zumby, gra w pilkę.. no super się starali - Z atrakcji poza hotelem zdecydowaliśmy się na lot paralotnią, który też bardzo polecamy, super wrażenia - Czytałam opinie, że dużo starszych ludzi, że hotel to sanatorium itd - też się z tym nie zgadzam, co prawda faktycznie dużo starszych ludzi ale muzyka na basenie bardziej puszczana pod "młodych", muzyka zróżnicowana, nawet Polskie utwory leciały.. nie jest to hotel nastawiony typowo na starszych ludzi, my jesteśmy koło 30-stki i bawiliśmy się super :) - Plaża piękna! - Leżaki standardowo trzeba rezerwować z samego rana ale taki chyba już urok sezonu wakacyjnego
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ostatni tydzień sierpnia spędziłam wraz z moim chłopakiem w owym hotelu. Tak jak Pani rezydent i pokoje (no, może poza łazienką która była lekko brudna) bardzo w porządku tak wiele innych rzeczy zawiodła. Zaczynajac od kelnerów- mimo konkretnego ,,prezentu” otrzymanego od nas, bardzo ciężko było doprosić się o cokolwiek. Osoby pracujące w restauracji czy barach były oschle, sprawiały wrażenie obrażonych na to, że ktoś śmiał przyjść. Rozumiem natłok osób, ale w momencie w którym do jednego stolika podchodzi się 6 razy, żeby dosłownie poklepać kogoś po ramieniu albo opowiedzieć żart, a drugi stolik omija się odwracając głowę… No, niezbyt miło. Panie sprzątające również wykonywały swoje obowiązki pobieżnie. Również zostawiony został im napiwek, aby może odświeżyć im pamięć odnośnie braku papieru toaletowego w pokoju. Niestety bezskutecznie. Recepcja też zostawia wiele do życzenia. Sklepik hotelowy przyjemny, ceny oczywiście wygórowane w porównaniu do ,,sklepików” po drugiej stronie ulicy od hotelu, aczkolwiek dramatu nie ma. Jak się okazuje, opcja All inclusive w tym hotelu powinna zostać nazwana ,,half inclusive”. Jedynie cztery czy pięć drinków wchodziła w skład oferty, która opisywana była jako ,,wszystko uwzględnione”. Personel hotelowy bardzo słabo mówi po angielsku, co też stwarzało komplikacje. Basen bardzo ładny, lecz niestety leżaki (mimo pisemnego zakazu rezerwacji powyżej godziny) rezerwowane są na całe doby, co powoduje mnóstwo wolnych, ale niedostępnych miejsc do posiedzenia nad basenem. Plaża super, panowie sprzedawcy nie są zbyt nachalni. Teren hotelu czysty i zadbany, jednak z ulicy dostawał się bardzo nieprzyjemny zapach. Hotel jest położony bardzo daleko od ,,centrum”, a taksówkarze (wbrew powszechnej opinii) nie zbyt chcą się targować, w wyniku czego przejazd 8km miał kosztować początkowo 120, a finalnie 80 dinarów. Lotnisko Enfidha oddalone o kolejne 2,5h drogi, ale na to wpływu nie mamy. Jedzenie w większości mdłe i monotonne, aczkolwiek śniadania na wieeeelki plus. Podsumowując: raczej nie wrócimy do tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Mahdia Palace lata świetności ma już za sobą. na pierwszy rzut oka wszystko pięknie, ale gdy opadnie pierwsze zauroczenie oczom gości ukazuje się następujący obraz: wykładzina w pokojach lepiąca się z brudu, ciśnienie wody pod prysznicem zerowe, ręczniki szare, stare, zardzewiałe lodówki, przedpotopowe suszarki do włosów, zerwane firanki (oceniam tylko mój pokój, podobno standard), klimatyzacja działa bez zastrzeżeń. Osoby sprzątające ograniczały się do ścielenia łóżek. Jak tłumaczył mi manager hotelu formuła 5 gwiazdek to oprawa muzyczna smutnego pana przygrywającego zawsze te same smętne kawałki, a goście hotelowi są na 3 gwiazdki i nie zasługują na taki hotel, bo brudzą. W hotelowej restauracji notoryczny brak talerzy, pomimo podzielenia posiłków na dwie tury, a obsługa przygotowuje posiłki dopiero, gdy goście wchodzą, więc trzeba się przygotować na kolejki. W hotelu jest jedna restauracja w ramach all inclusive, pozostałe płatne, nawet tunezyjska herbata wymaga zapłacenia 6 dinarów. Snack bar to lodówka przy basenie z kilkoma kawałkami pizzy i starymi ciasteczkami. Rozrywki wieczorne odbyły się dopiero po naszej interwencji. To co zasługuje na pochwałę to plaża i personel, który bardzo się stara, ale czy to wystarczy?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, Tunezja po raz pierwszy i na chwilę obecną ostatni. Hotel czysty, poza hotelem totalnie inny świat ( brud, syf). Niezły basen z dużą ilością lokalnych turystów. Braki leżaków na basenie, które były rezerwowane wieczorem. Nikt nad tym nie panował. Jedzenie słabe, monotonne. Kolejki w restauracji w oczekiwaniu na stoliki, sztućce, szklanki. Bar snack bar nie działał, deklarowany bar na plaży nie działał. Drinki w ofercie all inculisives nie do wypicia. Dostępna woda pitna bez żadnych ograniczeń. Animacje dzień w dzień identyczne (włącznie z muzyką). Głośna muzyka na basenia nie pozwalająca na normalna rozmowę. Reasumując: byłem, widziałem, nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel: Wszystko ok, czysto, dziwny zapach w pokojach, ale to pewnie standard w tym kraju. Klimatyzacja słaba, ale wystarczająca we wrześniu. Ręczniki i pościel wymianiane codziennie. WiFi mocne tylko w lobby, w pozostałych częściach hotelu przerywa co 20 sekund. Basen wystarczający na liczbę gości, bardzo blisko do piaszczystej, ładnej plaży. Minusem plaży jest to, że trzeba jednak przejść kawałek do najbliższego baru po napoje. Brak wielu atrakcji wodnych zagwarantował małą liczbę dzieci, co również na plus. W hotelu sklepik z pamiątkami. Obsługa: Dramat. Pracownicy obiektu nieuprzejmi i aroganccy. Rzucają jedzeniem, napojami, nie słuchają. Jeśli o coś poprosisz, zazwyczaj przewracają oczami. Zapomnij o napoju do obiadu - nie doczekasz się. Jedzenie: Wszystko co weźmiesz smakuje tak samo, więc nie ma znaczenia co jesz, różni się konsystencja. Po 3 dniach już wiesz co jest jadalne, a co nie i jakoś to idzie. Snack bar bardzo biedny, pizza (najgorsza w twoim życiu!), suche ciasta i suche kanapki. Wycieczka: Wybraliśmy się na wycieczkę 3in1, generalnie nic super ciekawego na tej wycieczce do zobaczenia nie było, natomiast wszystko ratował mega przewodnik Abdul, który praktycznie cały dzień przekazywał nam ciekawostki i informacje na temat życia w Tunezji. Brawa dla niego za uratowanie dnia. Animacje: Co wieczór 3 rzeczy do wyboru, laska śpiewa, ziomek gra na gitarze albo na saksofonie. Co 3. dzień to samo, ten sam repertuar. Po występach organizowane były wieczory tematyczne, co akurat było bardzo fajne, pokazy taneczne, karaoke, loteria itp… SPA: Znów bardzo mieszane uczucia. Wzięliśmy z narzeczoną te same pakiety, a usługa różniła się diametralnie od siebie. Kiedy narzeczona została wymasowana, ja zostałem natarty tylko olejkami. Było tego więcej, ale już szkoda gadać… nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta last minute, więc oczywiste, że wsadzili nas do najgorszego pokoju. Nie dajcie się zakwaterować na poziomie -2 a już nanl pewno w pokoju 3125. Śmiedzi, ciemno, staro, wilgoć. Jedzenie bardzo słabe, tłumy, brak miejsc i walka o talerze. Fajna plaża, ale niesprzątana, więc syf. Na basenoe bardzo gorąco, bie nie ma przepływu powietrza. Ale sam hotel ogólnie nie najgorszy. Miejsce też fajne. Polecamy na krótkie wypady.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W czasie naszego pobytu była zatkana umywalka, nie działały przez 3 dni telewizory, w pokojach było ciężko z wifi, klimatyzacja kapała woda podczas czyszczenie wyleciała czarna maź, po czyszczenie woda nadal kapała w wyniku obaw o zdrowie nie używaliśmy jej wcale. Powrót samolotem z biura raibow to podróż jak w lodówce gdzie załogo stwierdziła że nic nie da się zrobić. Biuro od tygodnia nie odpowiada na reklamację. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego biura.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z całą pewnością nie zasługuje na 5* - raczej 3. Hoć hol i obszar wokół hotelu jest dość zadbany to same pokoje mają już lata swojej świetności daleko za sobą. Poza tym Polacy lokowani są na parterze (poziom -2), gdzie standard nieco odbiega od tych zlokalizowanych na wyższych piętrach - duszący zapach, brak wykładziny w pokoju (płytki), zamiast normalnej pościeli przykurzone koce i prześcieradła. Osobiście nie oczekiwałem luksusów ale czystości i schludnosci dlatego wybrałem 5* i po przekroczeniu progu hotelu takie odczucie miałem jednak po zjechaniu na poziom -2 i wejściu do pokoju rzeczywiśtość okazała się wyraźnie inna. W restauracji brakuje wentylacji - po wizycie ubranie przesiąka zapachem jedzenia; i jest stanowczo za mała - tłum turystów w godzinach szczytu. Plus to na pewno plaża - piękna.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel jest wspaniały. Uprzejmy personel, pyszne jedzenie, wspaniała plaża i spa. Jednak w moim przypadku udało nam się tam zameldować dopiero drugiego dnia (wcześniej mieszkaliśmy w znacznie gorszych warunkach w innym hotelu + transfer odbywał się na piechotę: zamiast obiecanego autobusu musieliśmy spędzić 1,5 godziny w słońce na werandzie i w końcu pójdziemy sami). Na szczęście hotel „przesiadkowy” był bardzo blisko. Ale zdecydowanie nie tego się spodziewałem.