Opinie o Mahdia Palace

5.2/6 (329 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
329 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Best

    OLEKSANDR, POZNAN - 08.10.2021

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Mahdia Palace

    Bardzo dobry hotel. piekny wystrój jedzenie smaczne. jedynym mankament (który może być również plusem) jest jego lokalizacja- na lotniska czy wycieczki trzeba doliczyć dodatkową godzinę, co niekiedy może być uciążliwe. Obsługa miła, Rezydentka po przyjedzie wyjaśniła wszystko. Polecam :-)

    URSZULA, KALISZ - 01.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    satysfaksja

    Bylyśmy na wakacje, Izabela i ja, już 7 razy, i zawsze do Mahdia Palace (tylko 1 raz do Nour Palace). Jesteśmy zadowololone: warunki w pokoju, na animacja, w restauracji, na plaża, są bardzo dobre. Mahdia Palace zostaje naszym ulubionym hotelem. obsługa "all inclusive" jest fajna. Wszystki pracowniki w hotelu znają nas. Mimo że bylyśmy w różnych hotelach w Tunezji, mamy wrażenia, że Mahdia Palace jest jednym z nalepszych hotelah i prawdopodobnie wracamy do tego hotelu na przyślość, też przez Rainbow. Fathi

    Fathi, Katowice - 30.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Udany urlop :)

    W tym regionie (Monastyr) uważam, że jeden z najlepszych hoteli. Lepszy jest tylko Iberostar Royal El Mansour. Pokoje już trochę leciwe, ale hol, recepcja i basen nadal są bez zarzutu i robią bardzo pozytywne wrażenie. Szkoda, że woda w basenie nie była podgrzewana. Sejf w pokoju bezpłatny, co uważam jest dużym plusem. W restauracji każdy powinien coś wybrać dla siebie. Było trochę monotonnie, ale nie wiem jaką trzeba być marudą żeby wyjść z posiłku głodnym. Do posiłku, gdy zamawiało się wino lub wodę mineralną, to kelner przynosił "fabrycznie zamkniętą" butelkę i otwierał ją przy nas, więc miało się pewność picia z wiadomego źródla, a nie niewiadomego pochodzenia np. zlewek. Najbardziej brakowało świeżych soków (z pomarańczy czy z grejfrutów), nie było ich ani do śniadania, ani do obiadu, szkoda. W Tunezji czuliśmy się bezpiecznie, jest bardzo dużo policji,a w Tunisie również wojska. Widać, że zależy im, aby turyści znowu zaczęli przyjeżdżać na większą skalę. Polecamy przejażdżkę taksówką do Mahdi i zwiedzenie tego urokliwego miasteczka samemu. Jest klimatyczne, a ze względu na kilka perełek historyczno-architektonicznych znajduje się we wszystkich przewodnikach. Pozdrawiamy rezydent Panią Agatę, bardzo miła i pomocna osoba. Podczas wycieczek Raibow zatrudnia lokalnego przewodnika, który rewelacyjnie mówi po polsku, a dodatkowo ma taką wiedzę, że słuchanie go było prawdziwą przyjemnością. Ogólnie Tunezja mile nas zaskoczyła! :)

    Aldona - 17.06.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    22/25 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem