5.2/6 (323 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel czysty choć nie jest najnowszy. Dość zatłoczony ale obsługa w porządku. Codziennie zmieniana pościel i ręczniki w pokojach. Leżaki na basenie plaży często zajmowane przez pozostawione ręczniki ale zawsze można było znaleźć jakieś wolne miejsce. Wśród gości hotelowych dużo osób z Polski, Czech i Rosji. Wykupiłam opcję all inclusive. Dla mnie minusem był brak internetu w pokojach i przypominanie kelnerom o zamówionej kawie czy napoju. Skorzystałam ze spa oferowanego przez hotel ale wrażenia mieszane. Dużo Rosjan którzy byli dość głośni a i sama masażystka dość często krzyczała z pokoju coś do koleżanki przez co bardzo zakłócała relaks:( dużo
4.0/6
Plaża i część basenowa do wypoczynku bardzo atrakcyjne. Wyżywienie b. monotonne a owoce podawane do posiłków przeważnie niedojrzałe. Obsługa hotelowa i restauracyjna b. miła. co sprawiało przyjemny klimat pobytu w hotelu. Poziom obsługi rezydenta na b. niskim poziomie, jak sądzę na podstawie zdania tej Pani, z powodu zbytniego obłożenia ilością hoteli i tematów, które miała do ogarnięcia. Pani obsługiwała kilka hoteli i wycieczek jednocześnie-to nie jest rezydent dla klienta tylko dla Rainbow, tak być nie powinno. Pani rezydent nie miała czasu zająć się tematem pozostawionego przez zmęczenie w autokarze telefonu, co stwierdziłem zaraz po wejściu do hotelu. Autokar niestety już odjechał a Pani rezydent stwierdziła, że zajmie się tematem następnego dnia rano. Telefon oczywiście po takim czasie już się nie zanalazł. Ponadto pobyt obejmował 10 noclegów, ale czy można przyjąć za nocleg, kiedy do hotelu przyjeżdża się o 1. w nocy, albo kiedy o godz. 0.25 opuszcza się hotel aby dotrzeć na lotnisko ponieważ wylot jest między 4. a 5. rano ? Niestety nie ma wtedy czasu na spanie!!!! Powinno się płacić za 9 noclegów albo inaczej zaplanować przeloty. To jest naciąganie klienta. Czas dojazdu do hotelu miał nie przekraczać 40-50 min. wg informacji z biura a trwał ok.2,5 godz. Wykupione w Polsce przez biuro za złotówki wycieczki miały być znacznie tańsze niż te wykupione za waluty u rezydenta na miejscu - to nie prawda!!! Cena była zbliżona lub nawet nieco tańsza przy zakupie na miejscu w hotelu u rezydenta. Wycieczki bardzo ciekawe i dość dobrze zorganizowane. Byliśmy z żoną już na kilku wycieczkach z waszym biurem, ale oceniając całokształt tego wyjazdu, to mam wrażenie, że jakość obsługi znacznie spada. Pozdrawiam
4.0/6
Pobyt oceniam pozytywnie ale bez szału. Po pierwsze w hotelu nie ma wi-fi (dosłownie działało raz na tydzień), obsługa kiepsko się stara (chyba, że jesteś z Niemiec), dużo niedociągnięć (zapłaciliśmy kaucję za ręczniki ale udało nam się je zdobyć dopiero za trzy dni bo nigdy nie było). Zdenerwowal mnie dojazd z hotelu do lotniska, miało być 100km ale RT nie dodal że odwozimy wszystkich po drodze i zajmie to trzy godziny. Na plus jedzenie, dobre i różnorodne. Wycieczka fakultatywna na Sahare godna polecenia, ale spędza się większość czasu autobusie.
4.0/6
pobyt udany natomiast kleska z plazowaniem brak umowa byla na lezaki parasole na plazy natomiast zostaly nam 12 dniowy pobyt na betonach przy basenie plaza nieczynna w sasiednich hotelach wszystko na plazy dla turystow czysto a w mahdia totalny delikatnie balagan brud .....do ostatniego dnia zero plazowania skladamy reklamacje za niedopelnienie warunkow umowy baseny mamy wiejscu zamieszkania .a za kilka tysiecy bo tyle kosztowal pobyt chcielismy spedzic na plazyi w morzu pozdrawiam