Opinie o Marabout

Kategoria lokalna: 3

4.3/6
(367 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.2
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    stednio

    Angelika, Wodzislaw Slaski 16.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    drugi raz nie pojadę ładna plaża obsługa średnio jedzenie monotonne blisko miasto i apteki można tylko 2 kubki dostać z napojem naczynia myte misce na plaży w barku plazowym

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie polecam hotelu

    Natalia, Zduńska Wola 22.09.2022

    Nie polecam tego hotelu. Klimatyzacja to po prostu wiatrak pod sufitem. Nic nie chłodzi i nie da się spać. Dopłacaliśmy do pokoju, żeby mieć lepsze warunki ale to cały czas były spartańskie warunki. Stara wanna aż czarna, chyba nigdy nie myta. Lustra brudne (chyba nie wiedzą co to płyn do szyb). Pokoje sprzątane codziennie ale sprzątanie polega tylko na zamieceniu i umyciu podłogi. Jedzenie smaczne ale przez tydzień cały czas podawano to samo, tak więc po 3 dniach przestaliśmy korzystać z ich bufetu. Basen i plaża ok, szkoda tylko ze obsługa hotelu przychodziła co chwilę z namowami na wycieczki albo masaże i spa. Odradzam.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nie polecam

    Gosia 15.07.2014

    Kara za grzechy, jedyny plus to możliwość zobaczenia słońca.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Beata, 02.09.2022

    W Tunezji byłam już kilka razy, ale ten hotel to porażka - nie polecam. Położony w centrum Sousse, wszędzie blisko - to jedyna zaleta. Standard hotelu bardzo słaby, wszystko wymaga remontu. Lobby, korytarze, stołówka, bary pamiętają lata 90-te. Nie spotkałam jeszcze tak dużej ilości ludzi w hotelu, w którym nie ma miejsca na przyjmowanie takiej ilości wczasowiczów. Dzieje się tak, ponieważ hotel ten graniczy z innym apartamentowcem przeznaczonym dla bogatych algierczyków i tunezyjczyków. Hotele te maja jeden wspólny basen, stołówkę,leżaki., taras z animacjami.Bar z napojami jest tylko jeden dla takiej ilości osób, w którym trzeba stać w kolejce po wszystko. Barman mówiący po polsku podrywa polki, a jak nie są zainteresowane uprzyksza im życie. Mi odechciało się przez niego przebywać w tym hotelu. Bary dla bogatych arabów na terenie hotelu świetne, aż miło popatrzeć. W stołówce brak miejsca na posiłkach, algierczycy pchają się po jedzenie i zostawiają ogromne ilości niezjedzonych rzeczy na stołach.. Jedzenie bardzo słabe, drinki nie ciekawe. brak obsługi na stołówce, w recepcji - nie radzą sobie z taka ilością ludzi. Oczywiście otrzymaliśmy straszny pokój bez klimatyzacji, po odpowiedniej opłacie zmieniliśmy na lepszy. Nie spotkałam tam nikogo przyjaznego z obsługi, poza małymi wyjątkami. Nie czułam się tam jak gość, tylko jak intruz.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wycieczka rodzinna

    Natalia 25.06.2023

    Hotel strasznie brudny , masa karaluchów , stare resztki jedzenia w pokojach . Drinki i napoje tragedia , zupełnie co innego niż się zamawiało . Jedzenie codziennie to samo kuchnia nie wyrabia po naleśniki czy pizzę trzeba było stać po 40 min w kolejce . Jedyny plus to basen i animatorzy którzy uratowali wyjazd od totalnej tragedii

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    syf,karaluchy,

    Zygmunt, Miłkowice 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    z góry na wszystko mam zdięcia i filmiki.Pokój-na obrzeżach mebli warstwa kurzu,płytki wyciąpane farbą,sylikonem wyciąpane płytki nad wanną-,próba zamaskowania grzyba wokół wanny,grzyb i dziury na sóficie -przedpokuj klimatyzacja cieknąca,cokoliki zaszłe z brudu.Nocni goście -karaluchy 3-4 cm.Po próbie wymiany pokoju recepcjonistka segórowała że to nowy budynek i możemy gorzej trafić .jedzenie wyglądało nieciekawie ,robione chyba z poprzednich posiłków,do wszystkiego kolejki i oczekiwanie najpierw na talerze potem sztućce ,a teraz szklanki do napoi i mistrzostwo znaleźć na koniec stół ,czysty zapomnijcie,basen pełno piachu na dnie i wkoło.inaczej tego nie można nazwać pełno wrzeszczących albańskich dzieci,własnie pisze reklamacje do biura Rainbow

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    wakacje 2018 sierpień

    Maciej, --- 18.08.2018

    po pierwsze Tunezja syf totalny od hotelu po morze za pokuj dopłata na początek 50 euro reszta pokoi nie do wypoczynku smród i brud po dopłacie pokój w miarę ale i tak w jednym po dopłacie nie było klimy pokój zmieniałem 3 x zanim dostałem normalny oczywiście na recepcji polka ktura dobrze wie jakie pokoje daje ale kasa jest kasa jedzenie mogę napisać brak śniadania nędza kiełbaski,jajko gotowane,ser nieznanego typu,mortadela,i to jak przetrwacie walkę o to jedzenie bo w hotelach przebywają na wakacjach Tunezyjczycy którzy robią totalny syf i brud na obiad i obiadokolacje jest to samo walka o talerze i jedzenie codziennie to samo brud i syf totalny na stołach jak w korycie dla świń zostawione przez ich nacje nie idzie obok nich jeść woda w basenach brudna morze jak spokojne ok ale wystarczą lekkie fale i mamy armagedon po prostu pływający śmietnik reklamówki,podpaski,korki,butelki itp.w Tunezji byłem pierwszy raz i ostatni reszta samolotu potwierdzała to samo wszyscy bez wyjątku na cenę i status hotelu jedli to samo co my animacje codziennie to samo żenada jeden bar all w którym ciągle były kolejki bo tam tylko była kawa i alkohol nie polecam nie tylko tego hotelu jak i tego kraju ale ja też nie wierzyłem do puki sam nie zobaczyłem jak już to hotel nie wart więcej niż 1500 za łeb i to może po sezonie na plus to blisko plaża i aquapark ale i to ma wiele do życzenia a rezydentkę widziałem tylko raz jak zbierała kasę na wycieczki i żeby nie było inni rezydenci z innych krajów dostępni byli cały czas

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Totalna beznadzieja

    Ewa 03.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Przed wyjazdem zawsze sprawdzam opinie. Tak tez było tym razem. Ponieważ opinie były podzielone zdecydowałam się na wyjazd. Cudów nie oczekiwałam, ale to co zobaczyłam na miejscu przeszło moje najgorsze wyobrażenie o hotelu. Codziennie modliłam się o to, żeby nie dopadły mnie dolegliwości żołądkowe z powodu brudu w "jadłodajni". Walka o talerze, sztućce i serwetki. Talerze, szklanki i sztućce z resztkami jedzenia. Na stołach i wokół jak w chlewie. Obrzydliwe. Picie niechętnie nalewane przez obsługę. Ciasto i drinki wydzielane na osobę. Dostępne owoce w czasie mojego pobytu to brzoskwinie i arbuz. Brzoskwinie zgnite i nienadające się do jedzenia. Jedzenie monotonne. Potwornie dużo ludzi. Lokalsi mają wstęp z ulicy na basen i prawdopodobnie na jedzenie (nie mieli opasek na rękach). Na plaży spokojnie nie posiedzisz, bo co chwilę ktoś chce ci wcisnąć papierosy, sukienkę albo sadzonkę palmy. Wieczorem plaża okupowana przez tutejszą ludność. Rozbijają namioty i koczują. W morzu pływa pełno śmieci. Wszędzie jest brudno i okropnie. Wyjazd rekompensuje jedynie opieka rezydentów i ładna pogoda. Nie dajcie się nabrać na ładne zdjęcia. Basen wcale nie jest taki duży. To mały basen okupowany przez lokalną społeczność. Woda w basenie brudna. Wyjazd wspominam z niesmakiem. I cieszę się, że byłam tak tylko albo aż 4 noce.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    traumatyczne przeżycie

    Alicja, Lubin 10.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    tydzień w tym hotelu potrafi człowiekowi obrzydzić podróże na dłuższy czas. Syf nie do wyobrażenia i to nie tylko dla czepialskich klientów. Po prostu wszystko począwszy od pokoi, przez stołówkę i baseny po samą okolicę jest strasznie brudne, klejące i śmierdzące. Afryka (mam wdzieje że nie na zawsze) będzie mi sie kojarzyła ze smrodem moczu, kału, spalin i czegoś klejącego co jest tam dodawane do wody. Obsługa ciągle krzyczy , na siebie i na gości. W basenie pływają ciągle plastikowe kubki , papier toaletowy i worki, obsługa to wyciąga i rzuca obok w krzaki skąd wiatr wywiewa to do basenu i tak w kółko. Chciałabym wymyślić coś miłego… o mam. Plusem jest to, że jest na recepcji Pani z Polski, która stara się pomóc w rozwiązywaniu problemów , oraz barman miły i mówi w naszym języku i w wielu innych, drinków nie da się pić ale porozmawiać można :) . Okolice hotelu to w dużej mierze pustostany , kilkaset metrów obok przepływa coś (wygląda jak kanał burzowy) w czym leżą śmieci i ścieki z miasta. Jak nie ma deszczu to strasznie śmierdzi , a jak jest to przestaje , bo zawartość wpływa do oceanu i cały ten śmietnik przechodzi na plażę .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Tydzień we wrześniu

    Joanna, Wrocław 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Zaczne od pozytywów - ładny duży basen, blisko morza i piaszczystej plaży, dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze i to była bardzo dobra decyzja bo nie wyobrażam sobie pokoju przy basenie gdzie do późnych godzin grała głośno muzyka. Przy basenie rezerwowano od rana leżaki przy aprobacie hotelu (proponowali zeby dawac napiwki w zamian za rezerwacje leżaka). Zawsze ignorowałam opinie o monotonnym jedzeniu na all inclusive, no cóż w tym hotelu zrozumiałam co ludzie maja na myśli. My chodzilismy poprostu glodni, codziennie było to samo mięso w wątpliwym kolorze, kasza, kuskus i dziwny makaron. Ratowały nas jajka na śniadanie i pizza, a naprawde nie jesteśmy wybredni. Obsługa miła ale nastawiona na turystów z UK. W hotelu wielu turystów z Algierii wiec każda wiyta na stołówce to szkoła przetrwania - bylo przepychanie, biegające pod nogami dzieci, mnóstwo jedzenia na podłodze i ogromny bałagan. Animatorom już bardzo sie nie chciało i mini disco było po najmniejszej linii oporu. Po wyjściu z hotelu trzeba uważać na oszustów którzy np. twierdzą że pracują w tym hotelu co jest kłamstwem. Tego typu sytuacje zdarzyły się podczas naszego pobytu kilkukrotnie. Dodam jeszcze opinie nt biura Rainbow - dzień przed wylotem odwiedziliśmy biuro bo mieliśmy pytanie, panie obiecały ze opiekunka naszej wycieczki się z nami skontaktuje - czekamy do dziś. Poza tym po przylocie czekaliśmy prawie 2 godziny na lotnisku zanim rezydentki się ogarnęły i mogliśmy jechać do hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem