Opinie o Nour Palace

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(401 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Najgorszy All Inclusive na jakim byliśmy.

    Jarosław, Rzezawa 04.09.2022

    Wakacje możemy zaliczyć do udanych tylko ze względu na dodatkowo płatną wycieczkę ,,Tunezja w Pigułce", do wytrzymania basen i fajną plażę. Co do basenu i plaży to bardzo dużym problemem są leżaki. Trzeba rezerwować u obsługi najlepiej dzień wcześniej ( za pieniądze ). Sama restauracja / stołówka i wyżywienie to katastrofa. Aby zmobilizować kelnerów do nakrycia stolika trzeba dodatkowo zapłacić, brudno, latające muchy i ogólna niewyróbka obsługi. Na lepsze gorące dania trzeba czekać nawet kilkanaście minut, często nie działały automaty do kawy ( tu też kolejki do 10 minut ). Animacje w każdy dzień ta sama grupa i prawie te same tańce tylko pod innym tematem. Przekąski tylko na zewnątrz, tylko o jednej porze i tylko w jednym miejscu ( pizza i naleśniki ) na które trzeba było czekać po 40 minut. W barze przy basenie po napoje staliśmy w kolejce, gdzie na płytkach było błoto, które wypływało spod ruszających się płytek. Stoliki i posadzka ogólny bród - niewyróbka obsługi. W dzień mocniejsze alkohole tylko w barze koło recepcji a dla jeszcze niezorientowanych obsługa wciska koktajle za które żąda dodatkowe pieniądze. Trzeba na siłę tłumaczyć, że mamy to w pakiecie to wtedy pokazują stojącą z boku i odwróconą listę mocniejszych trunków które mamy w all inclusive.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    Tunezja -Nour Palace

    Leszek, Jędrzejów 15.07.2015

    Pobyt zapowiadał się świetnie,sam hotel -na miarę oczekiwań,obsługa i atmosfera w hotelu na bardzo dobrym poziomie.Niestety pobyt przerwany incydentem w oddalonym o ok 100 km hotelu.Rezydentka niedoinformowana,zagubiona,mało komunikatywna.Finał -powrót w trzecim dniu do domu.Zmarnowany urlop,stres i tyle.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Muchy i słabe jedzenie

    MACIEJ, WROCŁAW 14.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Plaga much i bardzo kiepskie jedzenie. Codziennie serwowane te same posiłki. W hotelu panuje plaga much są dosłownie wszędzie. Nie mogliśmy w spokoju zjeść sniadania czy innego posiłku. Po restauracji latają ptaki.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Hotel na dwie, max 3 gwiazdki. Odradzam osobom, które widziały prawdziwe wakacyjne hotele.

    Niezadowolony 31.08.2022

    Generalnie uważam, że sprzedawanie tego hotelu przez Rainbow z opisem 5 słoneczek to skandal. Rainbow opisuje, że ocenia hotel wg własnych kryteriów, np. wyposażenia, wyżywienia itp., - jeżeli ocenia ten hotel na 5 gwiazdek to jest to rażąca niekompetencja! Gdybym wiedział o prawdziwym standardzie tego hotelu, nigdy bym się do niego nie udał. Hotel jest duży i bardzo wiekowy, wymagający generalnego remontu, w żadnym wypadku nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Z zewnątrz prezentuje się w miarę dobrze, ale standard pokoi to jakiś koszmar. Trudno napisać jakiekolwiek pozytywy o tym hotelu bo jest ich niewiele, np. pani sprzątająca pokój i starająca się utrzymać go w czystości, na tyle na ile to możliwe czy piaszczysta plaża. Sprzęt w hotelu, zarówno ogólnodostepny jak i w restauracji czy kuchni, w moim odczuciu należy "wymienić". Wi-Fi w tym hotelu nie istnieje poza lobby i fragmentem basenu. O tym powinno się uprzedzać wyjeżdzających. Opis hotelu nie mówi, że nie można ani wykupić szybszego internetu ani routera do pokoju (a tak jest w innych hotelach), ani nie mówi, że nie ma Wi-Fi w pokojach. Jedynym wyjściem jest kupienie karty SIM, koszt w hotelu 25 EUR za 25 GB. Brak klimatyzacji w lobby i stołówce - przy dużej ilości osób bardzo gorąco.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt w Hotelu

    Aldona, Warszawa 05.09.2014

    Rozczarowanie, chyba tak można najbardziej podsumować pobyt. Przyjechaliśmy do Hotelu po 23:00, w recepcji zostaliśmy zapytani o to, czy chcemy dopłacić do widoku na morze 70 euro, kiedy powiedzieliśmy, że nie, dowiedzieliśmy się, że nie ma dla nas pokoi bo jest overbooking... Po telefonie do rezydentki kolejne załamanie, gdyż Pani stwierdziła, że takie rzeczy się w Hotelu zdarzają i są normalne. Jedzenie bardzo monotonne, tygodniowe menu gdzie tak naprawdę codziennie jest to samo. Aby dostać leżak na plaży, czy na basenie trzeba wstać o 7 rano... Zjeżdżalnie dla dzieci płatne Pokoje nie(sprzątane) ręczniki wymieniane co ładnych kilka dni, podłogi nie myte. Animacje to głównie koncentrowanie się na przebieraniu przez Panów za kobiety...mało śmieszne

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel dla mega niewymagających !!!

    Załamany 26.08.2022

    Aby uświadomić potencjalnych wczasowiczów : Hotel maxymalnie 3* , plaża wąska może 10m do lustra wody i przeokropny ścisk. Basen duży ale jeśli nie zarezerwujesz leżaka przed godz.7.00 nie ma opcji byś znalazł wolny leżak. Jeśli nawet go zarezerwujesz to zdarzają się też JANUSZE którzy potrafią bez pardonu zrzucić Twój ręcznik i zabrać leżak. Obłożenie hotelu w sezonie to 100% , jeden wielki ścisk 1500-set osób. Koszmar nad basenem i nad brzegiem morza. Ale nic nie przebije chaosu na stołówce. Oczekiwanie za posiłkiem wiąże się ze staniem w kolejce nawet i po 20min !!!! Jedzenie (mimo iż nie jestem wybredny) monotonne , i jak na 5* hotel skromne a wręcz bardzo skromne. Brud powiem nawet wprost syf jaki pozostawiają po sobie rodzimy muzułmańskie po posiłkach przechodzi ludzkie wyobrażenie. Sama obsługa jest zniesmaczona tym co zostaje na stole i wokół niego. Jest to nagminne gdyż 70% turystów to osoby muzułmańskie z Francji. Reszta gości to w większości Słoweńcy i Czesi. Brak klimatyzacji w lobby , holu i stołówce no i korytarzach !! Ogólna sauna !!!! Pokoje jak za PRL-u i zniszczone. Częste przerwy w dostawie prądu nie były aż tak uciążliwe ale zdarzały się. Stref SPA - przeciętna , siłownia - praktycznie nie istnieje. Jedyna rzecz na plus to alko który potrafi szarpnąć - warunek ,że kupisz sobie kilkoma dolarami sympatię barmana. OGÓLNIE ODRADZAM.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecamy

    Joanna, Ruda Śląska 14.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel lata swojej świetności ma już za sobą - przydałby mu się porządny profesjonalnie przeprowadzony remont. Na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek (dałbym 3). Jedzenie nudne i powtarzalne. Wielu lokalnych gości. Na siłowni sprzęt nie do końca sprawny. Plaża i morze super.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nour Palace

    Natalia, Nowy Sącz 31.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wiele rzeczy odbiegało od normy. Zamknięte restauracje, które miały być otwarte i wiele wiele innych rzeczy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słaby wyjazd

    JOANNA, PUCICE 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Brak higieny, zatrucia pokarmowe, infekcje u całej grupy. Jedzenie nieciekawe , pod dostatkiem ale słaba jakość i wybór. Hotel raczej na poziomie dwóch gwiazdek. Plusy: bar czynny całą dobę, dostępna kawa , herbata , napoje bezalkoholowe i alkohol. Miła obsługa.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zawiedziona

    SYLWIA, OSIECZNICA 13.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Nie polecam tego hotelu. Na każdym etapie rozczarowanie i zawód. Czystość pokoju na powitanie pozostawiała wiele do życzenia. Jedzenie monotonne, szybkie zbieranie leżaków.. mogłabym wyliczać bez konca

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem