Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Słaby hotel. Jedzenie niski standard. Brak higieny. Infekcję , zatrucia. Pokoje - bardzo niski standard, ale czyste. Za mało obsługi w restauracjach , przez to bałagan , syf. In plus: bar 24h na dobę, miła obsługa
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: duży basen, 6 dużych zdjezdzalni, blisko do plaży. Plaża z mięciutkim piaskiem, morze płytkie i mniej zasolone niż np w Grecji. Bardzo miła obsługa. Minusy: pokój, a szczególnie łazienka straszne. Wyglądał, jakby nie był remontowany od otwarcia hotelu w 2002. Wytarta, pożółkła wanna z równie starą i pożółkłą zasłonką, przy suszarce kable wystające ze ściany, rdza itp. Jedna z pościeli również żółta, nieprzyjemnie pachniała (z rozmów z innymi gośćmi - w hotelu są też przyzwoite pokoje). Generalnie tekstylia (ręczniki, ręczniki plażowe, obrusy) dosc stare i zużyte. Restauracja - dość duży wybór dań, ale większość słabo przyprawione - dania lokalne daleko odbiegały od tych na mieście.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na każdym kroku przesadne wymuszanie oddawania pieniędzy np. Za dostarczenie walizek do pokoju (50 € to dość sporo) lub 15€ wcześniejsze zameldowanie rodziny z dzieckiem od rana a nie o 15:00. Rozumiem napiwki ale nie jak cię obserwują przy jedzeniu itp.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej trzy gwiazdkowy niz pięcio. Pokój dawno nie odnawiany z lekkim zaduchem utrzymującym sie mimo wietrzenia. fugi w łazienkach wypadają, na wannie rdza. Na zasłonie prysznicowej grzyb. Wyżywienie monotonne, jak sie uprzesz wybierzesz coś dla siebie, byle nie korzystać z restauracji tematycznych. Tematyczne restauracje to po prostu tragedia, nie sądziłam, że kiedykolwiek to napisze ale jedzenie było tam ochydne. Nasze dziecko nie zjadło nic z tego co podali, my róbowaliśmy, ale w trakcie kolacji musieliśmy wyjęć bo było nie do jedzenia i wtedy doceniliśmy restauracje międzynarodową. Co do restauracji głównej to raczej stołówka niż restauracja. Jedyne do czego nie można sie przyczepic to obsługa, na prawdę sie starają. jeśli oczekujecie kolorowych drinków i leżenia na plaży to na pewno nie w Nour Palace. Drinki są tylko w lobby, ale takich kiepskich drinków jeszcze nie piliśmy, za standardowe drinki trzeba dodatkowo płacić. W ramach all inclusiv jest wino (kiepskie) i piwo (mąż mówił, że może być). Na plaży żeby mieć leżak trzeba zająć go sobie o 7 rano, przy basenie jest z leżakami nieco lepiej. Wieczorem zamykają plażę, więc o romantycznych spacerach możemy zapomnieć. Atrakcje dla dzieci bardzo słabe. Brodzik dla dzieci z badzo zimna wodą i kiepskim wyposażeniem. Tuż przed naszym przyjazdem wybudowano tam duże zjeżdżalnie. Są dodatkowo płatne, ale nie polecam, ponieważ basen do kórego się zjeżdża jast zbyt płytki i w momencie szybkiego zjazdu wyija sie stopami w kafelki. Nas bolały pięty jeszcze ok miesiąc po powrocie (zjechaliśmy tylko dwa razy). Do Mahdi jest ok 7 km. można tam pojechać taksówką (całkiem niedrogo). Tylko tak naprawdę nie ma po co, chyba, że ktoś lubi oglądać szczury chodzące po mieście. Pierwszy raz z wakacji wróciliśmy z prawie wszystkimi pieniędzmi, ponieważ nawet nie było ich na co wydać ;-). Rezydentka była ok. pomagała w czym mogła. Obsługa hotelu kiepsko znała angielski więc czasami trudno było się dogadać, ale jakos na migi udawało się ;-) Na wakacje jeździmy 3-4 razy w roku i w tak beznadziejnym hotelu nie byliśmy nigdy! Porażka! Szczerze nie polecamy!
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Karty do pokoju nie działają. Na recepcji wyłudzają dopłatę do niby lepszego pokoju. Animacje porażka i co dzień to samo. Bez napiwku nie ma szans na leżak na plaży
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w Tunezji pierwszy raz i ostatni, gdyby nie dodatkowa wycieczka na Saharę to uważałbym wyjazd za bardzo nieudany. Hotel słaby pomimo 5 * uważam, że max 3 choć w Polsce niektóre 3* miałyby większy standard. Zalety bardzo duży basen i dostęp do morza wady jedzenie przez 11 dni każde śniadanie, lunch i kolacja wyglądały tak samo, zero urozmaicenia, kolacje ala kartę to kolacja bufet szwedzki i jedzenie takie samo jak w restauracji ogólnej a nawet mniej. Obsługa słaba jak się nie da napiwku i to najlepiej za każdym razem to jest się niewidzialnym a szczyt wszystkiego to oszustwo w hotelowym kantorze. Obsługa urywa końcówki raz 10 dinarów drugi raz 2,5 i jak się człowiek nie upomni to okantują. Wiem, że to nie Turcja 5* miałem świadomość, ale różnica jest kolosalna. Meble w pokojach bardzo stare pouszkadzane, jedynie że stosunkowo czysto. Alkohol niby all ale pełny wybór tylko lobby daleko od basenów a tak piwo i wino max.. Dobra kawa tylko na zewnątrz zresztą jedzenie również. Bardzo nie polecam tego hotelu a i kraj nie bardzo, wszędzie próba wyciągnięcia kaski napiwków, trzeba uważać i prosić o rachunek. Maroko zdecydowanie lepsze.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie może być, pokoj ok ,ale łazience przydał by się remont. Armatura masakra (osad z kamienia )Panie sprzątające pokoje po zostawieniu napiwku robiły łabędzie z ręczników oczywiście z tych co były w łazience 🤣 Ręczniki z plamami no nie zbyt to higieniczne wyglądało👎. Jedzenie w restauracji takie sobie (nie które potrawy były zimne ,nie doprawione i gumowate.) Obsługa o boże obrusy poplamione o sztućce trzeba było się upominać ,Miałam wrażenie że czekają na kasę żeby dostać sztućce (porażka). Czy poleciłabym komuś ten hotel 🤔 raczej nie . Jedynie co mogę polecić to basen i plaża .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie ma 5 gwiazdek. Jedzenie okropne. Pokój nie sprzątany. Wszędzie brudno. Stoliki lepią się od brudu. Ludzie z Europy i Rosjanie traktowani bardzo źle. Na basenie miejscowi jedzą posiłki, a talerze i resztki zostawiają, obsługa nie sprząta tego. W głównej restauracji brak czystych sztućców i rzetelnej obsługi. All inclusive to fikcja w tym hotelu, miejscowi jedzą i piją na koszt turystów z opcją All Inclusive, pomimo że nie wykupili takiej opcji. Nie polecam !!! Omijajcie to miejsce !!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu z małżonką w sierpniu 2018 r. na 2 tygodnie. Ogólnie pobyt udany, gdyby nie fakt, że w czasie dwudniowej wycieczki na Saharę nasz pokój został przeszukany i ukradziono nam wszystkie pieniądze - w sumie 470 EURO poukrywane w różnych miejscach (sejf był niesprawny). Od tej chwili wakacje przerodziły się w farsę - zostaliśmy bez pieniędzy na drugi tydzień wczasów, pokój został okradziony przez obsługę współpracującą z recepcją (wiedzieli, że nas 2 dni nie będzie), na korytarzu nie ma monitoringu i nikt za nic nie odpowiada! W czasie naszego pobytu okradzione zostały 4 pokoje. Podsumowując: Tunezja POLECAMY, Rainbow Tours - POLECAMY, hotel Nour Palace NIE POLECAMY! PS. Rainbow Tours zachowało się bardzo dobrze, zwrócili nam połowę skradzionej kwoty!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nigdy więcej Tunezji a w szczególności tego hotelu :( , biuro podróży też się nie popisało mimo składanej reklamacji nic nie zostało uwzględnione. Chociaż bardzo bym chciał nie mogę polecić tego hotelu jak i biura podróży Rainbow.